8.Bölüm

179 28 1
                                    

İlgisiz personel çekim alanını terk etti. He Zheng tek kelime etmeden monitörün arkasında sessizce oturdu.

Xia Xingcheng, Yang Youming'e baktı ve adamın daha ayrıntılı bilgi verebileceğini umdu.

Yang Youming masaya yaslandı, üzerinde duran bir kitabı aldı ve birkaç sayfasını karıştırdı. Başını kaldırdı ve Xia Xingcheng'e "Kaç yaşındasın?" diye sordu.

Xia Xingcheng yatağın üzerine oturarak, "Yirmi dört." diye cevap verdi.

"Kaç yıldır oyunculuk yapıyorsun?"

Xia Xingcheng kendini öğretmenin sorularını yanıtlayan bir öğrenci gibi hissetti. Kibarca cevapladı, "Altı yıl. Oyunculuğa on sekiz yaşında başladım."

Yang Youming elindeki kitabı o kadar hızlı çeviriyordu ki muhtemelen hiç okumuyordu. Ses tonu hafifti, sanki bir yaz öğleden sonrasında bir kafede sohbet ediyorlarmış gibiydi. "Hangi okuldan mezun oldun?"

Xia Xingcheng bir film okulunun adından bahsetti. Çin'deki en iyi film okulu değildi ama yine de biraz ünlüydü.

Yang Youming başını salladı, "O zaman birinci sınıftayken oyunculuğa başladın."

Xia Xingcheng bir an düşündü, "Oyunculuğu gerçekten seviyorum!"

Yang Youming'in bakışları onun yüzüne düştü, "Öyle mi?"

"Mm."

He Zheng sessizce oturdu, onları başlamaya teşvik etmedi ve sohbet etmelerine izin verdi.

Yang Youming, "Bu rolü üstlenmeden önce iyice düşündün mü?" diye sormaya devam etti.

Xia Xingcheng bu soruyu He Zheng'in önünde soracağını tahmin etmemişti. Bir süre sonra, "Elbette!" diye cevap verdi. Filmi kabul etmek için birçok nedeni vardı ve bunlardan biri de kendisiyle aynı yaş ve statüdeki genç oyuncular tarafından tanınmaktı. Aynı zamanda merakını dizginleyemedi ve "Ming ge sen neden bu filmde oynamaya karar verdin?" diye sordu.

Yang Youming ondan farklıydı. Adam zaten ünlüydü ve kendisine bir şeyler kazandırmak için bu tür bir filme bel bağlamasına gerek yoktu.

Yang Youming bu soruyu duyduktan sonra hemen cevap vermedi. Sadece He Zheng'e doğru baktı ve gülümseyerek konuştu, "Ona bir iyilik borcum vardı ve bunu her zaman geri öderim."

Xia Xingcheng onun söylediklerinin bir şaka olup olmadığını bilmiyordu.

Yang Youming elindeki kitabı eski yerine koydu ve Xia Xingcheng'e, "Başlamaya hazır ol!" dedi.

Zaten biraz rahatlamış olan Xia Xingcheng aniden yeniden gerginleşti. Ayağa kalktı ve iki derin nefes aldı.

Yang Youming aniden ona, "Az önce ne düşünüyordun?" diye sordu.

Xia Xingcheng durakladı, "Fang Jianyuan'ın bu sırada ne düşüneceğini düşünüyordum?"

Yang Youming, "Son sahnede ne düşünüyordun?" diye sordu.

Xia Xingcheng bir süre cevap veremedi. O sırada kafası çok karışıktı ve hiçbir şeyi dikkatlice düşünmesine imkân yoktu.

Yang Youming ona şöyle dedi, "Bunun üzerinde durma. Fang Jianyuan da muhtemelen şu anda bir şey düşünemiyordur."

Sadece panik, başka bir şey yok.

Bu sefer resmi bir çekim değildi ama Yang Youming'in ifadesi çok ciddiydi.

Xia Xingcheng, Yang Youming tarafından yatağa itildi ve içgüdüsel olarak ayağa kalkmaya çalışarak tepki verdi. Ne yazık ki bunu yapamadan Yang Youming tüm vücuduna bastırmıştı bile.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin