40.Bölüm

164 27 3
                                    

Fang Jianyuan artık kızgın değildi. Sadece acı kalmıştı. Sanki her an, gittiği her yerde kalbine bir bıçak saplanıyordu. Yara, kanaması durana kadar defalarca ve büyük zorluklarla kabuk bağlamıştı, ancak Yu Haiyang'ın her sözü ve her hareketi yarayı bir kez daha açan bir bıçak gibiydi.

Fang Jianyuan ağlamadı ama gözlerinin kenarlarının dökülmemiş yaşlarla dolup taştığı belliydi. Önündeki adam da gözyaşlarıyla birlikte bulanıklaştı ve geriye yalnızca giderek tanıdık olmayan bir siluet kaldı. Yu Haiyang'a "Sana mutluluklar dilerim!" dedi.

Sonra Fang Jianyuan döndü ve yukarı doğru koşmaya devam etti.

Yu Haiyang'ın kamera açısından bakıldığında, Fang Jianyuan'ın yavaş yavaş uzaklaşmasının ardından Xia Xingcheng'in stüdyodaki sahneleri nihayet tamamlandı.

Yönetmen durmasını söylediğinde merdivenlerin başında durdu ve tırabzanlara tutunarak uzun süre kıpırdamadan durdu.

Yang Youming olduğu yerde durdu ve ona baktı ama yukarı çıkmadı.

Monitörün arkasından çıkan He Zheng merdivenlerden indi ve Xia Xingcheng'e yaklaşarak omzuna sert bir vuruş yaptı. "Fena değil."

Yang Youming ancak o zaman dönüp gitti.

Xia Xingcheng'in gözlerindeki yaşları daha fazla tutamadı ve sonunda düştüler. Gözyaşlarını silmek için ellerini kaldırarak He Zheng'e gülümseyerek baktı.

He Zheng, Xia Xingcheng kadar uzun boylu olmamasına rağmen, ince kollarıyla Xia Xingcheng'in başını kucakladı, omzuna yaslanmasına izin verdi ve başının üstünü okşadı. "İyi çocuk."

Yakındaki mürettebat geçiş için aceleyle hazırlık yaptı.

Filmin bir sonraki bölümü dış mekan çekimlerini içerecekti ve Yang Youming'in sahnelerine öncelik verildiğinden, onun tüm sahneleri tamamen çekilene kadar diğer sahneler çekilmeyecekti.

Mekân çekimlerinin çoğu kuzeydeki ücra bir ilçe kasabasında ve yanındaki köyde yapılacaktı. 

Ne kasabada ne de komşu köyde uygun bir konaklama yeri bulamadılar ve sonuç olarak oyuncular ve ekip köyden arabayla iki saat uzaklıktaki şehir merkezinde kalacaklardı. Bu da her gün erkenden kalkıp çekim alanına gitmelerini gerektiriyordu.

Yazın son günleri henüz gelmemişken, küçük kasabada çektikleri ilk sahne Fang Jianyuan ve Yu Haiyang'ın havuzda yüzdükleri sahneydi. 

Küçük kasabanın kapalı yüzme havuzu on yıldan daha uzun bir süre önce inşa edilmişti, ancak uzun yıllardır kullanılmadığı için, çekim ekibi tüm havuzu temizlemek ve tatlı suyla doldurmak için para harcamıştı.

Xia Xingcheng mayosunun üzerine uzun kollu bol bir tişört ve pantolon giymişti. En son yüzmeye gittiğinden beri uzun zaman olmuştu. Havuzun kenarında durarak ısınmak için kollarını ve ayaklarını gerdi.

Havuz temizlenmiş olmasına rağmen, duvarlarda ve zeminde hala temizlenemeyen birçok koyu leke vardı. Pencere çerçevelerinin ve tavanın rengi de yaşla birlikte sararmış ve çok perişan görünüyordu.

Yüzme havuzu, çocuklarını figüran olarak getirmeleri için çok sayıda yerel aile aranmıştı. Film ve televizyon kentindeki profesyonel figüranların aksine, Xia Xingcheng ve Yang Youming'i sürekli merak ediyorlardı ve çekimler başlamadan önce onları izlemek için bir çember oluşturmuşlardı.

Xia Xingcheng şu anda etrafındaki insanların bakışlarıyla uğraşmayı göze alamıyordu. En başından beri duygularını ayarlamaya çalışıyordu. Mekân çekimlerinin bu kısmı, Fang Jianyuan ve Yu Haiyang arasındaki duyguların tatlı bir döneme girdiği kısımdı, ancak içten içe hâlâ içinden çıkılması zor yoğun bir hüzne dalmıştı.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin