Xia Xingcheng hastalandı. Herkes bunun sebebinin önceki günkü çekimler sırasında sırılsıklam ıslanması olduğunu düşünürken, kendisi bunun belki de çok fazla zihinsel baskı altında kalmasından kaynaklandığını ve bunun da küçük bir soğuk algınlığına yakalanmasına neden olduğunu hissetti. Yaz mevsimi olmasına rağmen yine de dayanamadı. Önce burnu tıkandı ve sürekli hapşırıp durdu, aynı gece tüm vücudu güçsüzleşti ve kasları ağrımaya başladı, ardından da vücudu ısınmaya başladı.
Ertesi günkü çekimlere ara verildi ve Xia Xingcheng asistanıyla birlikte hastaneye gitti.
Kendi fiziksel nedenlerinin filmin ilerlemesini etkilemesinden dolayı son derece özür diledi ve biraz daha hızlı iyileşeceği umuduyla doktordan kendisine serum takmasını istemek için inisiyatif aldı.
Xia Xingcheng hastanede ayrı bir koğuşa yatırıldı ve ne enerjisi ne de iştahı vardı.
Şimdiye kadar her zaman oldukça iyi durumda olduğunu hissetmişti ve soğuk algınlığına yakalansa bile iki hap içip uyuduktan hemen sonra iyileşirdi. Bu tür ciddi fiziksel belirtiler uzun zamandır olmamıştı.
Öğle saatlerinde He Zheng ve iki yönetmen yardımcısı onu ziyarete geldi.
He Zheng ona huzur içinde dinlenmesini ve çekimlerle ilgili konuları düşünmemesini söyledi.
Xia Xingcheng başını salladı ve anladığını söyledi ama yine de yüreğinde bir endişe vardı.
He Zheng ve yöneticiler oturdular ancak kısa bir süre sonra ayrıldılar.
Xia Xingcheng o kadar yorgundu ki, zaman zaman odada sürekli sesler çıkaran yardımcısına sırtını döndü ve artık buna tahammül edemeyince yardımcısını dışarı çıkardı, yorgana sarıldı ve gözlerini kapatıp uykuya daldı.
Uyandığında Xia Xingcheng koğuşta onunla birlikte birinin olduğunu hissetti. Yavaşça gözlerini açtı ve bakışları Yang Youming'in pencere pervazına yaslanmış, kendisine bakan dik sırtına takıldı.
Xia Xingcheng bir an için rüya görüp görmediğini anlayamadı.
Pencereden giren öğleden sonra güneşi, setteki sahne ışıklarının aksine gerçek güneş ışığıydı ve Yang Youming'in siluetini ince ve ince yaldızlı bir şey olarak resmediyordu.
Yang Youming ona sordu, "Uyanık mısın?"
Xia Xingcheng kolunu kaldırdı ve klimalı koğuşta sıkıca örtündüğünü ve her tarafının terlediğini fark etti, bu yüzden oturmak niyetiyle yorganı aşağı çekti.
Yang Youming onun hareketlerini hissetti, "Uzan. Sakın kalkma."
Xia Xingcheng yatağın başında Yang Youming tarafından getirilmiş olması gereken bir buket çiçek gördü. Altın sarısı çiçekler ile pembe ve beyaz çiçeklerin karışımı sıcak ve canlılık dolu görünüyordu. Bu çiçekleri Yang Youming'in değil, onun yerine çiçeklerle ilgilenen Li Yun'un seçmiş olabileceğini düşündü.
"Daha iyi hissediyor musun?"
Xia Xingcheng, "Çok daha iyi." diye yanıtladı. Bu doğruydu. En azından artık ne başı dönüyor ne de baygınlık hissediyordu ve artık uykuya geri dönmek istemiyordu. Sadece ağzını açtığında boğaz kuruluğuyla baş etmenin biraz zor olduğunu hissetti.
Ayağa kalktı ve kendine biraz su doldurmaya çalıştı.
Yang Youming komodine doğru yürüdü, sürahiyi aldı ve bir fincan sıcak su doldurup fincanı ona uzattı.
Xia Xingcheng bardağı aldı ve "Teşekkür ederim." dedi. Bardağı kaldırıp sıcaklığını test etti ve ardından büyük ağız dolusu su içmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...