3.Bölüm

209 28 2
                                    

Huang Jixin internetten yönetmen He Zheng hakkında bir belgesel buldu ve Xia Xingcheng'e gösterdi.

Xia Xingcheng bilgisayarın başına oturdu ve alnından terler boşandığını hissetti. He Zheng'in filmleri ve oyuncuları için olağanüstü katı şartları vardı. Eğer bir şeyler yolunda gitmezse, sizi yavaşça parça parça etmekten çekinmezdi. Ancak Xia Xingcheng'i rahatsız eden şey, He Zheng'in size sadece neyin yanlış olduğunu söylemesi ama neyin doğru olduğunu söylememesiydi. Belgeseldeki aktris, tek bir sahne için, teri makyajını bastırana kadar ondan fazla kez giydirilmişti. Xia Xingcheng o ortamda ne kadar baskı hissedeceğini hayal bile edemiyordu.

Derin bir nefes aldı ve belgeseli izleyerek yarım saat geçirdi, ardından videoyu kapatıp Weibo'yu açtı.

Weibo her zamanki gibi hareketliydi. Yorumları ve özel mesajları okumak için vakti yoktu ve bunun yerine He Zheng'e baktı, sadece bir tanıtım hesabının Xia Xingcheng'in He Zheng'in yeni filminde oynayacağını ortaya çıkardığını keşfetti. Yorumlar bölümü hem hayranları hem de yoldan geçenlerle doluydu ve hepsi de inançsızlıklarını ifade ediyordu.

Xia Xingcheng merak etti ve aranan içeriği çıkardı, ancak birisinin He Zheng'in yeni filmiyle ilgili haberi vermesine rağmen Yang Youming hakkında hiçbir açıklama olmadığını gördü.

Xia Xingcheng bir süre tereddüt ettikten sonra arama çubuğuna Yang Youming'in adını girdi.

Yang Youming'in kendi Weibo profili, muhtemelen en son dergi fotoğraf çekiminden alınmış bir profil resmiyle ilk ortaya çıkan şey oldu.

Xia Xingcheng'in Weibo hesabı sadece iş amaçlıydı. Kendisi neredeyse hiç kullanmıyor, sadece daha önce birlikte çalıştığı bazı arkadaşlarını ve meslektaşlarını takip ediyordu - Yang Youming'i bile takip etmiyordu.

Yang Youming'i idol olarak görmesine rağmen Xia Xingcheng onun peşinden gitmedi. Yang Youming'in kendisinden çok onun çalışmalarına önem verirdi.

Yang Youming'in son Weibo paylaşımı, ortak olduğu lüks bir markanın reklamıydı ve bir hafta öncesine aitti; bir önceki paylaşım ise bir ay öncesine aitti. Avrupa sokaklarındaki yabancıların bir fotoğrafını paylaşmıştı. Fotoğrafta siyah-beyaz bir filtre kullanılmış ve bu da bir şekilde insanların yalnızlık hissine kapılmasına neden olmuştu.

Xia Xingcheng bir süre fotoğrafa baktı. Weibo'dan çıkmak istediğinde, aniden yakınlardaki sıcak aramaları fark etti; bunlardan biri Yuan Qian'ı Japonya'da seyahat eden genç, taze yüzlü bir erkek idolle el ele gösteriyordu.

Yuan Qian, Yang Youming'in karısıydı ve üç yıldır evliydiler.

Yuan Qian aynı zamanda bir oyuncuydu. İlk çıkışından bu yana eğlence sektörünün çarpıcı güzeli olarak anılıyordu. Yüzünün tamamı kameranın önündeyken, herhangi bir açıdan tek bir kusur bile seçemezdiniz.

Ne yazık ki Yuan Qian güzel olmasına rağmen oyunculuğu her zaman donuk ve sertti ve pek çok kişi onun güzel yüzlü bir manken olduğunu söylüyordu.

Yang Youming ve Yuan Qian üç yıl önce evliliklerini ilan ettiklerinde, internet ve medya yas tuttu, ancak hayranlar gözyaşlarına boğulurken, yoldan geçenler ikiliyi mükemmel bir eş olarak övdü ve eğlence sektörünün ölümsüz çifti olduklarını söyledi.

O zamanlar Xia Xingcheng de sadece Yuan Qian gibi bir güzelliğin Yang Youming'e layık olduğunu düşünüyordu. Menajeri Huang Jixin'e Yang Youming kadar ünlü olduğunda, Yuan Qian gibi güzel bir eş bulacağını ve aynı derecede güzel iki çocuk sahibi olacağını da söyledi.

Ne yazık ki Yang Youming, Yuan Qian ile evlendikten sonra daha az film çekmişti. Son üç yılda sadece bir filmde oynamıştı ve geçen yıl kendisinden hiç haber alınamamıştı.

Tam o sırada, aniden Yuan Qian'ın ilişkisini gördüğünde, Xia Xingcheng biraz şaşırdı ve sıcak aramanın ne hakkında olduğunu görmek için tıkladı.

Sıcak aramalar başlığında, Yuan Qian'ın Japonya sokaklarında uzun boylu genç bir adamla yürürken çekilmiş iki paparazzi fotoğrafı vardı. Aralarında hafif bir mesafe vardı ve yakın görünmüyorlardı. Dahası, etraflarında birkaç kişi vardı ve kimse birlikte yürüyüp yürümediklerinden emin olamıyordu.

Muhtemelen sadece paparazzilerin spekülasyonuydu. Xia Xingcheng pek ilgilenmedi ve sayfayı kapattı.

.
.
.

Yaklaşık bir ay sonra, Xia Xingcheng nihayet senaryoyu aldığında, neredeyse toparlanıp oyunculara ve ekibe katılmaya hazırlanma zamanı gelmişti.

Filmin yapımcısı He Zheng'in iyi bir arkadaşıydı ve senarist senaryoyu tamamen yönetmen He Zheng'in isteklerine uygun olarak tamamladı. He Zheng'in sunmak ve ifade etmek istediği her şey filme dökülecekti.

Filmin geçici adı 'Kademeli Mesafe' idi. Xia Xingcheng'in canlandırdığı erkek başrolün adı da tam olarak Fang Jianyuan'dı.

Senaryoyu aceleyle gözden geçirdi ve hikaye söz konusu olduğunda, Fang Jianyuan rolünün standart bir rol olarak kabul edilmesi gerektiğini gördü. Doğal olarak, sonuçta bunu kamuoyuna duyurması pek olası değildi ama yine de gerçek bir heyecan duymasına izin verdi.

Xia Xingcheng senaryoyu bir kenara bıraktı ve üzerinde sadece bir şortla soyunma aynasının karşısına geçti. Bir ay öncesine göre çok daha zayıftı ve saçları biraz daha uzamıştı. Gözleri koyu ve parlaktı ve bu görüntü Fan Jianyuan'ın senaryodaki görüntüsüyle yavaş yavaş eşleşiyordu.

Filmin başında, Fang Jianyuan ilk ortaya çıktığında, henüz 18 yaşında bir birinci sınıf öğrencisiydi.

Filmin başında, Fang Jianyuan ilk ortaya çıktığında, henüz 18 yaşında bir birinci sınıf öğrencisiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin