Xia Xingcheng çok içmişti ve Huang Jixin'i gönderdiğinde biraz sarhoştu.
Otele tek başına geri döndü ve asansörden çıktı. Her adımda ayakkabılarının tabanları yumuşak halıya ses çıkarmadan düşüyordu. Vücudu biraz titriyordu, sabit duramayacak kadar sarhoş değildi ama alkolün etkisiyle zihninde oluşan bir parça heyecan onu normalden biraz daha fazla yürümeye itti.
Xia Xingcheng, Yang Youming'in odasının kapısında durdu ve oda numarasına baktı.
Yang Youming'i bugün akşam yemeğine davet etmeyi planlamıştı. Çekim sırasında Yang Youming'in nazikçe yatıştırması, kalbinin derinliklerinde var olan endişeyi ve özgüven eksikliğini tamamen ortadan kaldırdı ve çekimin geri kalanında bu tür bir endişeyi bir daha hissetmeyeceğinden bile şüphelendi.
Yang Youming'in orada olması büyük şanstı.
Xia Xingcheng elini kaldırdı ve kapıya vurdu, parmak eklemleri tahtaya çarparak keskin bir ses çıkardı.
Kapıyı iki kez çaldı ve durdu, içeriden gelen sesleri sessizce dinledi ama hiçbir şey duymadı. Parmaklarıyla eklemlerini ovuşturdu ve ikinci kez kapıyı çalmak için elini kaldırmadan önce tereddüt etti.
Xia Xingcheng belli belirsiz bir huzursuzluk hissetti. Yang Youming'i bu şekilde ziyaret etmenin kendisi için çok ani olup olmayacağını bilmiyordu.
Aslında, menajeri Huang Jixin haklıydı. Yang Youming'in önünde bir fan filtresi vardı. Yang Youming'in karşısında titreyen küçük bir hayran gibiydi. Yang Youming üzerinde kötü bir izlenim bırakmaktan korktuğu için konuşurken ve bir şeyler yaparken çok dikkatli olmak zorundaydı çünkü bazen Yang Youming her zamanki zeki haline benzemiyordu.
Xia Xingcheng gitmek istedi ama arkasını dönmeden önce kapının diğer tarafına yaklaşan ayak seslerini duydu ve ardından Yang Youming'in sesi duyuldu, "Kim o?"
"Benim," Xia Xingcheng kontrol edilemeyecek kadar gergin hissediyordu. "Xia Xingcheng."
Kapı açıldı. Yang Youming kapının arkasında bornozuyla duruyordu, saçları hâlâ hafif ıslaktı. Xia Xingcheng'e gülümsedi. "Yardımcı olabilir miyim? Lütfen içeri buyur."
Xia Xingcheng'in zihni bir an için bulanıklaştı. Yang Youming'i odasına kadar takip etti ve uzanıp kapıyı kapatmak için inisiyatif aldı.
Yang Youming'in odasının düzeni Xia Xingcheng'inkine benziyordu, ancak oda onunkinden çok daha temizdi, tüm günlük ihtiyaçları düzenli bir şekilde yerleştirilmişti.
Yang Youming, Xia Xingcheng'e "Otursana." dedi.
Xia Xingcheng kanepeye oturdu. Yang Youming ellerini yatağın kenarına koyarak ona baktı ve "Senin için ne yapabilirim?" diye sordu.
Xia Xingcheng elini kaldırdı ve saçlarını taradı. Alnının biraz sıcak olduğunu fark etti. Aslında sadece alnı değil, muhtemelen tüm yüzü sıcaktı. "Sadece sana teşekkür etmek istedim."
Yang Youming yere baktı ve gülümsedi, sonra ona baktı, "Bana zaten teşekkür etmiştin."
Xia Xingcheng bir an için açıklanamaz bir şekilde utandığını hissetti. Yang Youming'in bornozunun hafifçe açılarak güçlü göğsünü ortaya çıkardığını gördüğünde, ne diyeceğini bilemeyerek gözlerini kaçırdı.
Yang Youming muhtemelen onun gergin olduğunu fark etmişti. Yataktan kalktı ve ona sordu, "Biraz kırmızı şarap ister misin? Az önce bir şişe açtım."
Xia Xingcheng ona baktı. "Tamam olur."
Yang Youming'in odasındaki şarap dolabında iki şişe kırmızı şarap vardı. Birini eline aldı, mantarını çıkardı ve şarabı bir bardağa doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...