15.Bölüm

186 27 14
                                    

Xia Xingcheng, Yang Youming'i gördüğü anda vücudu beyninden daha hızlı tepki verdi. Kollarındaki kızı hemen uzaklaştırdı. Belki daha sonra sakinleştiğinde bu davranışının çok uygunsuz olduğunu anlayacaktı ama o anda zihninde sadece kısa bir anlık bir boşluk vardı.

İtilen kız bir saniyeliğine sersemlemişti ama sinirlenemeden Yang Youming'i fark etti. Şaşırdı ve heyecanla "Yang Youming!" diye bağırdı.

Yang Youming onun kim olduğunu bilmiyordu ve ona söyleyecek bir şeyi de yoktu ama mutsuz da değildi. Gitmek için arkasını dönmeden önce Xia Xingcheng'e sadece bir bakış attı.

Xia Xingcheng'in ayakları aniden hareket etti, Yang Youming'in kolunu kovalama ve yakalama dürtüsünün üstesinden geldi, ancak Yang Youming'e kendini açıklaması için bir neden olmadığını fark ettiğinde kendini tuttu.

Kızı göndermesi için birini çağırdı ve ancak asistanının arabasında çekim yerine doğru yola çıktığında nihayet sakinleşip düşünebildi. O anda Yang Youming'e karşı gösterdiği tepkinin kendisine değil, Fang Jianyuan'a ait olduğunu hissetti.

Biraz huzursuzdu ve tamamen dağılmamış olan akşamdan kalmalığa ek olarak, kalbinde sakinleşmesi sürekli zor olan başka duygular da vardı.

Bu ruh hali doğrudan o günkü gergin çekim sürecine yol açtı.

Xia Xingcheng daracık market tezgâhının arkasında oturuyor, etrafı yüksek raflarla çevriliydi. Hava rahatsız edici derecede sıcak ve havasızdı ve ter yanaklarından solgun boynuna ve yakasından aşağıya doğru akıyordu.

Sessizce oturup Fang Jianyuan'ın tipik sakinliğiyle kapıda iş gelmesini beklerken tezgâhla ilgilenemiyordu.

Marketin önüne bir nakliye kamyoneti park edilmişti ve iki genç işçi kamyonetten atlayarak sessizce dükkânın mallarını taşıdı.

Xia Xingcheng onlara şöyle bir baktı, kalkıp dışarı çıktı ve kapıda durup eşyaları taşımalarını izledi.

Kutular dolusu bira ve diğer içecekler hızla kapının önüne yığıldı.

Bir sonraki karede, genç bir işçi Xia Xingcheng'e banknotu uzattı, ancak Xia Xingcheng alamadı, form ellerinin arasından geçip yere düştü.

Bu sırada He Zheng kestik demedi. Aslında Xia Xingcheng'in eğilip düşen kağıt parçasını alarak sahneye devam etmesi mümkündü ama sonra kendisi durmasını istedi.

He Zheng ona sakince baktı ve başka bir şey söylemedi.

Xia Xingchen bir köşede durdu ve senaryoyu bir kez daha gözden geçirdi. Trans halindeydi. Sanki aynı anda iki yerdeymiş gibiydi - bedeni buradayken, ruhu hâlâ sabahın erken saatlerinden beri oteldeydi.  Fang Jianyuan'ın karakterine girmeye çabalıyordu ama dün gece olanlar onu ikiye bölünmüş gibi hissettirdi.

Bir süre senaryoyu tekrar okudu ve ardından He Zheng'e devam edebileceğini söyledi.

He Zheng, "Hadi, devam et." dedi.

Ancak, Xia Xingcheng ruh halini ayarlayamadı ve aşağıdaki çekimler sırasında da tökezledi.

He Zheng yavaş yavaş hoşnutsuzluğunu gösterdi.

Yang Youming tüm bu süreç boyunca tek bir duygu bile göstermeden sözsüz bir şekilde onun yanında izliyordu. Xia Xingcheng'in karşısında rol alırken, genç aktör bir NG(tekrar çekim) yapsa bile, Yang Youming en ufak bir sabırsızlık belirtisi göstermedi.

Daha sonra He Zheng, çekimler öğleden sonra yeniden başlamadan önce herkesin dinlenmesine izin verdi.

Sonuç olarak, bugünkü ilerlemenin gecikmesi kaçınılmazdı.

Xia Xingcheng öğle yemeği yemedi ve Fang Jianyuan'ın yatak odasına giderek gözleri kapalı bir şekilde uzandı, kafasındaki iğrenç düşünce karmaşasından kurtulmak istiyordu.

Çok geçmeden bir çakmak sesi duydu ve hemen gözlerini açtığında Yang Youming'in yatağın başında durduğunu gördü.

Etrafta başka kimse yoktu, herkes öğle yemeği için dışarı çıkmıştı ve sette sadece ikisi kalmış gibi görünüyordu. Odada sadece ikisi vardı.

Xia Xingcheng aniden ayağa kalktı, "Ming ge? Neden yemek için dışarı çıkmadın?"

Yang Youming yatak başlığının yanına oturdu ve ağzının kenarından sarkan sigaradan bir nefes çekti, hemen ardından sigarayı Xia Xingcheng'in ağzının önüne doğru kaldırarak, "Sigara ister misin?" diye sordu.

Xia Xingcheng bir an için şaşkına döndü. Daha önce birkaç kez sigara içmiş olmasına ve bunu yapamayacak durumda olmamasına rağmen, Yang Youming'in kendi sigarasından bir nefes almak kesinlikle uygunsuz olurdu.

Hemen ardından Yang Youming sigarayı geri aldı ve dudaklarının arasında tuttu, ardından elini kaldırdı ve Xia Xingcheng'in ensesine bastırdı.

Xia Xingcheng ne yapacağını şaşırmıştı. Başını çevirdi ve Yang Youming'in yan profilini gördü, gözleri kısılmış ve çenesi hafifçe kalkmıştı. Yüzündeki ifade açıkça Yu Haiyang'a aitti.

Xia Xingcheng o zaman Yang Youming'in karşısında rol aldığını fark etti, ancak bu sahne bugün çekilecek sahnelerden biri ya da senaryoda var olan bir sahne değildi; Fang Jianyuan ve Yu Haiyang arasında geçmesi gereken bir sahneydi.

Xia Xingcheng'in ensesindeki el, Yang Youming sanki küçük bir hayvanla alay ediyormuş gibi biraz güç uyguladı.

Bu doğaçlama sahnede Xia Xingcheng gözlerini indirdi ve vücudunun tepkilerini içgüdülerine teslim etti, ancak bunlar Xia Xingcheng'in kendi içgüdüleri değil, Fang Jianyuan'ın içgüdüleriydi.

Başını eğdi ve vücudunu hafifçe kamburlaştırdı.

Yang Youming sigarasını ağzından indirdi ve "Kızlardan hoşlanıyor musun?" diye sordu.

Xia Xingcheng aniden ona baktı.

Yang Youming'in gözleri keskinleşti.

Xia Xingcheng bir an için çevresinin o sabahki sahneyle birleştiğini hissetti.

Yang Youming'in sesi alçak ve ciddiydi. "Çok yaramazlık yaptın."

Xia Xingcheng, Yu Haiyang mı yoksa Yang Youming mi olduğunu ayırt edemedi ve ne söyleyeceğini bilemedi. Kendini savunmak için ağzını açtı ama sadece "Ben---" diyebildi.

Yang Youming, "Bir dahaki sefere olmasını istemiyorum." dedi.

Xia Xingcheng'in dudakları kurumuştu. Alt dudağını yalamaktan kendini alamadı, "Bir dahaki sefer olmayacak."

Yang Youming, Xia Xingcheng'in ensesini hafifçe okşadı, hareketleri daha şefkatli hale geldi ve sesi de daha az soğuklaştı. Xia Xingcheng'in ensesindeki kısa tüyleri okşadı, "İşte iyi bir çocuk."

Bununla birlikte Yang Youming ayağa kalktı ve gitti.

Yatakta yalnız kalan Xia Xingcheng giderek daha da perişan oldu ve huzursuzluğunun kendisine mi yoksa Fang Jianyuan'a mı ait olduğunu ayırt edemez hale geldi.

.
.
.

Bende şaşkınım ve gerçeklikle senaryo karıştı gitti valla🥹

Ama buradaki sahne aklımdan çıkamadı bir türlü neden böyle bir insiyatif aldı Yang Yuaming neden?

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin