Xia Xingcheng ödül töreninden bir gece önce uçakla TV kanalının bulunduğu şehre gitti. Bu kez onunla birlikte gelen Huang Jixin'di. TV kanalı personeli onları havaalanından aldı ve rezervasyon yaptırdıkları otele götürdü.
Ödül törenine davet edilen sanatçılar bu otelde kalacaktı ve çoğu aynı gün gelecekti. Xia Xingcheng'in sahneye çıkması gerektiği için onu bir gün önceden çağırmışlardı.
Ertesi sabah Xia Xingcheng ve Qin Xueyue şarkıları birlikte kaydetmeye gitti ve öğleden sonra TV kanalının en büyük stüdyosunda bir kostümlü prova yaptılar.
Birbirlerini görmeyeli uzun zaman olmuştu. Qin Xueyue, Xia Xingcheng'in önceki suçunu çoktan unutmuş, onu görür görmez sevgiyle koluna girmişti.
Ödül töreninin organizatörleri ikilinin tatlı, canlı ve akılda kalıcı bir aşk şarkısı söylemesini ayarlamıştı. Prova sırasında yönetmen ikilinin samimi bir etkileşim içinde olmalarını istemiş, bu nedenle şarkının sonunda başlarını birbirlerine doğru eğerek kollarını kalp oluşturacak şekilde kaldırmışlardı. Bu hareket Xia Xingcheng'e biraz aptalca göründü ama yönetmen sonuçtan özellikle hoşlandı.
Ödül töreninin sunuculuğunu her zamanki gibi Chen Hailan üstlendi.
Chen Hailan, sahne arkasındaki soyunma odasında karşılaştığı Xia Xingcheng'e sıcak bir şekilde sarıldı. Hemen ardından yönetmen dışarı çıkması için onu çağırdı. Ödül töreni resmen başlamadan önce Xia Xingchen Ren Jingyuan ile de tanıştı.
Chen Hailan'ın düğününde havuz başında oynadıkları oyunlar Xia Xingcheng için hoş anılar değildi, ancak Ren Jingyuan muhtemelen çok uyumlu olduğunu düşündüğü için onun hakkında iyi bir izlenime sahipti, bu yüzden onu ve Qin Xueyue'yi törenden sonra birlikte bir gece yemeği yemeye davet etti. Xia Xingcheng ne reddetti ne de hemen kabul etti, sadece daha sonra karar vereceğini söyledi.
Xia Xingcheng makyajını yaptıktan sonra, görevliler önce onun oturmasını ayarladılar. Programları ödül töreninin ortasındaydı, bu nedenle tören başladıktan sonra kostüm değiştirmek için sahne arkasına gitmeden önce yaklaşık yarım saat beklemesi gerekiyordu.
Şu anda stüdyodaki insanların yarısından fazlası oturuyordu. Xia Xingcheng'in etrafındaki koltukların hepsi hem tanıdık hem de tanımadık ünlülerle doluydu. Oturmaya vakit bulamadan, tanıdıklarını sürekli selamlamak zorunda kaldı.
Xia Xingcheng etrafındakilerle hoşbeş ettikten sonra, Yang Youming'i gördüğünde henüz oturmuştu.
Yang Youming stüdyoya girdi ve TV kanalının şefi eşliğinde ön sıradaki koltuklara doğru yürüdü. Bu geceki tüm sanatçılar arasında, statü açısından onu bir ya da iki kıdemli aktörle karşılaştırmak uygun olmayabilir, ancak şöhret açısından kesinlikle en ünlüsü oydu. Üstelik bu, Yuan Qian ile boşanma haberlerinin patlak vermesinden bu yana ilk kez halkın karşısına çıkışıydı.
Xia Xingcheng birçok kişinin adama baktığını fark etti, özellikle de arka sıralarda oturan ve gizlice onu çekmek için telefonlarını pervasızca çıkaran bazı izleyiciler. Başlangıçta gürültülü olan stüdyo bir an için hafifçe sessizleşti, ancak bunu daha da kaotik fısıltılı tartışmalar izledi.
Ancak Yang Youming, istasyon şefiyle birlikte ön sıradaki koltuklara doğru yürürken hiçbir şey olmamış gibi rahat bir duruş sergilemeye devam etti. İnce parmakları istasyon şefinin yanına oturmadan önce takım elbisesinin düğmelerini çözdü.
İster medya davetlilerine ister TV kanalına ait olsun, salondaki tüm kameralar Yang Youming'e doğru çevrilmişti. Önündeki sahnenin yan tarafında, iç mekân kameralarının çektiklerini yayınlayan büyük bir ekran vardı ve şu anda Yang Youming'in nazik ve sakin yüzünün yakın çekimini gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...