10.Bölüm

183 27 7
                                    

Filmdeki Fang Jianyuan'ın ailesinin üç katlı küçük bir binası vardı. Aile ikinci katta yaşıyordu, üçüncü kat kira için boştu ve birinci kat mağaza olarak kullanılıyordu. Babası tüm yıl boyunca çalışıyordu ve sadece Çin Yeni Yılı'nda eve gelebiliyordu. Üniversitedeki ilk yılının yaz tatilinde evde sadece Fang Jianyuan ve annesi vardı.

Yaz tatilinin başladığı o günlerde hava zaten sıcak ve havasızdı. Öğleden sonra annesi yandaki mahjong* salonuna(çin satrancı) mahjong oynamaya giderken, Fang Jianyuan küçük bakkal dükkânıyla tek başına ilgileniyordu.

Köşede bir yer vantilatörü vardı, kafası bir o yana bir bu yana dönüyor, her dönüşünde gıcırdıyordu ama yine de rüzgâr sıcağı yok edemiyordu.

Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ın önünde ilk kez o zaman belirdi.

Xia Xingcheng tezgâhın arkasına oturdu, masayı topladı, mağazanın hesap defterini açtı ve üzerine bastı.

Yang Youming bir kenarda durdu ve makyaj sanatçısının makyajını düzeltmesine izin verdi. Asistanı, uzun yıllardır onunla çalışan Li Yun adında otuzlu yaşlarında bir kadındı. Şu anda onun yanında duruyor ve onunla şakalaşıyordu.

Xia Xingcheng kasıtlı olarak Yang Youming'e bakmadı ama çevresel görüşünde Yang Youming'in duruşunun çok rahat olduğunu fark etti. Muhtemelen çekimden önce gergin hisseden tek kişi oydu.

Dünkü çekim çok sorunsuz geçmişti ama yine de bu onu beklediği kadar rahatlatmamıştı. Aksine, kendisini daha da baskı altında hissetmesine neden oldu. Yang Youming'in oyunculuğuna yetişemeyeceğinden ve yönetmen He Zheng'in performansından memnun kalmayacağından korkuyordu

Ayrıca, Yang Youming'i şimdi gördüğünde, tarif edilemez bir gerginlik hissetti.

He Zheng herkesi çekimlere resmen başlamak için hazır olmaya çağırdı.

Xia Xingcheng, He Zheng'in sesi duyulana kadar kitaba bakmaya devam ediyordu.

"Motor!"

Set hemen sessizleşti ve kırık pervane fanının sesi daha da netleşti.

Kitaba bakan Xia Xingcheng ayak seslerini duymadı ama önündeki kitabın üzerine bir gölge düştüğünü ve dışarıdan gelen ışığı engellediğini hissetti.

Kafasını kaldırdı ve Yang Youming'in önünde durduğunu gördü.

Xia Xingcheng sormadan önce bilinçsizce bir ağız dolusu tükürük yuttu, "Bir şey satın almak istiyor musunuz?"

Yang Youming elini tezgâhın üzerine koydu. Xia Xingcheng'in arkasındaki rafa baktı, "Bana bir paket sigara ver."

Xia Xingcheng aceleyle ayağa kalktı.

Aynı anda, He Zheng de kestik diye bağırdı.

He Zheng, Xia Xingcheng'e, "Çok katı davranıyorsun." dedi, "O şu anda sadece sıradan bir misafir. Neden bu kadar gerginsin?"

Xia Xingcheng başını salladı. Birkaç derin nefes aldı ve sahneyi yeniden başlatmaya hazır olduğunu göstermek için boynunu ve bileklerini hareket ettirdi.

Duruşunu biraz gevşetti.

Yang Youming içeri girdi ve "Bana bir paket sigara getir." dedi.

Xia Xingcheng nazik bir "Mm" sesi çıkardı, ardından ayağa kalktı ve sigaralara uzanmak için rafa döndü.

Bu sırada Yang Youming tezgâhın önünden geçip küçük bakkal dükkânına baktı.

Xia Xingchen arkasına dönüp baktığında eli henüz sigaralara dokunmamıştı, "Ne tür sigara istiyorsun?"

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin