11.Bölüm

176 26 1
                                    

Çekimler yeniden başladı.

Xia Xingcheng, hafif dağınık mallarla çevrili bakkalın dar tezgâhına geri döndü. Kitabına baktı ve düşünmeye başladı: Ben Fang Jianyuan, on sekiz yaşındayım, ailem kendi bakkalımızı kurdu ve yazları öğleden sonraları tezgâha bakmak için sık sık burada oturuyorum.

Yavaşça sakinleşti.

Bir gölge önündeki ışığı engelledi. Kafasını kaldırdı ve Yang Youming tüm görüş alanını kapladı.

Tuhaf bir adam, diye düşündü Xia Xingcheng, ama bu tuhaf adam son derece yakışıklı.

Gözleri bir süre Yang Youming'in yüzünde oyalandı.

Yang Youming de ona bakıyordu ve bir süre sonra Xia Xingcheng önce arkasını döndü ve "Satın almak istediğiniz bir şey var mı?" diye sordu.

Yang Youming aniden gülümsedi. Bir kolunu tezgâhın üzerine koydu, vücudu hafifçe eğildi, "Bana bir paket sigara getir."

Bu gülümseme daha önce yoktu. Xia Xingcheng aniden Yang Youming'in onunla birlikte hareket ettiğini fark etti ve kendi tepkisine göre tepki verdi.

Xia Xingcheng ayağa kalktı, sigara rafında sigara aramak için döndü ve aniden adamın hangilerini istediğini belirtmediğini hatırladı, bu yüzden döndü ve "Hangisinden-" dedi, konuşmasını bitirmeden önce durakladı, çünkü Yang Youming çoktan markete girmişti ve iç odaya doğru bakıyordu. 

"Merhaba!" Xia Xingcheng, artık tetikte olan Yang Youming'e seslendi, "Ne tür sigara istiyorsunuz?" Ses tonu pek dostça değildi.

Yang Youming tekrar tezgaha yaslandı, öne doğru eğildi ve "Kiralık bir oda var mı?" diye sordu.

Xia Xingcheng bir an için afalladı. Etrafına bakındı ve "Bir dakika." dedi. Sonra tezgâhın etrafından dolaştı, yanından geçerken yanlışlıkla Yang Youming'e çarptı, başını sallayıp özür diledi ve yan taraftaki annesine bağırmak için mağazanın girişine kadar yürüdü, "Anne---"

He Zheng tamam demedi ama Xia Xingcheng'e başını salladı.

Xia Xingcheng rahat bir nefes aldı ve her şeyin Yang Youming sayesinde açıklığa kavuştuğunu düşündü.

Çekimin geri kalanı iyi geçti.

Fang Jianyuan, Yu Haiyang'ı odayı görmesi için üçüncü kata çıkardı. Üçüncü kattaki oda, yatak odasının uzak tarafında ayrı bir banyosu olan bir süitti.

Yu Haiyang odanın etrafına bakındı. Xia Xingcheng sabırla bekledi ve pencereye gidip dışarı baktı.

Bir süre sonra Yang Youming ona doğru yürüdü ve "Kaç yaşındasın?" diye sordu.

Fang Jianyuan biraz içine kapanık bir çocuktu, bu yüzden Xia Xingcheng konuşurken Yang Youming'e bakmadı, "On sekiz."

Yang Youming cebinde bir sigara aradı ve sigarasının bittiğini hatırladı.

Xia Xingcheng onun eline baktı, "Yalnız mı yaşıyorsun?"

"Yalnız yaşıyorum."

Xia Xingcheng ona ısrar etti: "Odayı kiralamak ister misin?"

Yang Youming ona baktı ve gülümsedi. "Bunu düşünmeme izin ver. Bugün sana bir cevap vereceğim."

Bugünkü çekimler öğleden sonra sona erdi.

He Zheng, özellikle de çekimlerin ilk aşamalarında herkes rolüne tam olarak girmemişken, hızlı bir çekim programı düzenlemek istemiyordu. Her sahnenin ciddiye alınması için daha fazla zamana sahip olmayı umuyordu.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin