27.Bölüm

151 25 1
                                    

Anne Fang akut apandisitten muzdaripti. Aslına bakılırsa, bir süredir ağrısı vardı, ancak çok ciddi olduğunu düşünmedi ve Fang Jianyuan'a söylemedi ya da hastaneye gitmedi. O gece uyuduğunda, acıya daha fazla dayanamadı ve yan odadaki oğluna seslendi.

Fang Jianyuan aceleyle yanına gidip başucunda diz çöktü ve annesinin saçlarının tamamen terden sırılsıklam olduğunu gördü. Annesinin çok acı çektiğini bildiği için hemen, "Seni hastaneye götüreceğim!" dedi.

Küçük yerel hastane o kadar da uzakta değildi. Sadece on dakikalık bir yürüyüşten biraz daha uzaktaydı, ancak etrafta hiç taksi yoktu ve bu saatte herhangi bir pedicab olma ihtimalinin de düşük olmasından korkuyordu.

Fang Jianyuan annesinin doğrulmasına yardım etti, dönüp yatağın yanına çömeldi, "Tırman anne, seni hastaneye götüreceğim."

Bu sırada Yu Haiyang açık olan kapıyı çaldı ve "Ben yaparım." dedi.

Senaryoda, o gece Yu Haiyang sırtında Mama Fang ile hastaneye koştu, Fang Jianyuan'ın acil durum telefon numarasını kaydetmesine yardım etti ve ardından Mama Fang'ı muayene odasından ameliyathaneye gönderdi.

Ameliyathanenin dışında beklerken, Fang Jianyuan Yu Haiyang'ın elini tutmak için inisiyatif aldı. Tarifsiz minnettarlığını iletmek ve aynı zamanda Yu Haiyang'a olan bağımlılığını ortaya dökmek istiyordu.

Filmin bu bölümü şimdilik çekilmeyecekti. He Zheng uzak bir kasabada eski bir hastane bulmuş ve çekimleri orada yapmayı planlamıştı. Zamanı geldiğinde, o küçük kasabada çekilecek başka mekan sahneleri de olacaktı.

Bu hastane sahnesini, filmin Fang Jianyuan ve Yu Haiyang arasındaki ikinci samimi sahnesi yakından takip ediyordu ve bu sahne hastanenin tuvaletlerinden birinde geçecekti.

Tuvalet seti bir barakada inşa edildi ve kirli eski ahşap kapı panellerinin tamamı sahne bölümü tarafından elle yapıldı.

Xia Xingcheng şimdiye kadar Yang Youming ile samimi bir sahne çekerken hala büyük bir zihinsel baskı altındaydı, ancak mevcut baskının doğası değişti.

Olayı konuşurlarken He Zheng, Xia Xingcheng'e "Sence Fang Jianyuan şu anda nasıl bir zihniyete sahip?" diye sordu.

Xia Xingcheng elindeki senaryoya baktı. Aslında kısa satırların üzerinden defalarca geçmişti ama başını kaldırıp kimsenin gözünün içine bakmak istemedi, "Muhtemelen bir tür kurban zihniyetine sahip."

Konuşmasını bitirdiğinde, senaryoya bakmakta olan Yang Youming de ona bakmaktan kendini alamadı.

Xia Xingcheng o sırada bunun farkında değildi.

He Zheng ona sordu, "Neden fedakârlık olsun ki? Sakın bana Fang Jianyuan'ın aslında istekli olmadığını ve bunu sadece minnettarlığından dolayı yaptığını düşündüğünü söyleme? "

"Hayır, hayır." He Zheng'in sözlerini duyan Xia Xingcheng hemen başını kaldırdı ve iki adamın kendisine baktığını gördü. Biraz tedirgindi ama devam etti, "Tıpkı tanrılara kurban sunan bir mümin gibi, kalbi panik ve korkuyla dolu olsa da, inancı ve sevgisi onu ayakta tutacaktır, yeter ki karşısındaki kişi bunu istesin."

Yang Youming aniden ona bir soru sordu: "On sekiz ya da on dokuz yaşında bir genç sevdiği kişiyle yüzleşirkenki gibi, Fang Jianyuan'ın da aynı arzuya sahip olması gerekmez mi?"

Xia Xingcheng ona hızlı bir bakış attı ve gözlerini tekrar indirerek şöyle dedi: "Ben sadece Fang Jianyuan hakkında kendi anlayışımı belirtiyorum. O daha okulunu bile bitirmedi ve içine kapanık biri ama karşısındaki kişi bir yetişkin ve yine de bir erkek. Hissettiği baskı gerçekten büyük olmalı. Dahası, bu ilişkinin en başta olmaması gerekiyordu, aynı yaştaki bir erkek ve bir kızın yasak meyveyi çalmasından daha fazlası. Bu yüzden düşünüyorum..."

Sözlerini bitirmedi, hala He Zheng'in fikrini duymak istiyordu. Ne de olsa He Zheng yönetmendi ve film, yönetmen ve oyuncuların nihai sonuca yansıyacak ortak görüşlerinin bir ürünü olmalıydı.

He Zheng tek kelime etmedi. Sadece Xia Xingcheng'i dinledi, sessizleşti ve ardından Yang Youming'e "Nasıl görüyorsun?" diye sordu.

Yang Youming, "Benim bir fikrim yok. İkinizin de fikirlerine saygı duyuyorum. Sonuçta bu benim rolüm değil."

Başını salladı ve elindeki senaryoyu yuvarladı, "O zaman önce senin yorumuna göre yapalım, sonra sonuçları görüp sahneyi yeniden çekip çekmemeyi düşüneceğim."

Xia Xingcheng bir 'Mm' sesi çıkardı.

He Zheng daha sonra elini Xia Xingcheng'in omzuna koydu ve şöyle dedi: "Ben yine de seti temizleyeceğim. Sadece ben ve kameraman burada olacağız. İki asistanından da önce gitmelerini isteyeceğim. Hiçbir şey için endişelenmene gerek yok. Bu sahnede benim için her şeyini ortaya koymanı istiyorum."

Xia Xingcheng, "Tamam." dedi.

Kısa bir süre sonra He Zheng, Yang Youming'e dönerek konuştu, "Profesyonel olduğuna göre sana hatırlatmama gerek yok."

Yang Youming ona kısaca başını salladı.

Xia Xingcheng sandalyesinde oturmuş, ilk çekimi yapmadan önce son ışık ayarlamalarının yapılmasını bekliyordu.

Bir bardak su aldı, büyük bir yudum aldı ama boğazı hâlâ kuru hissediyordu.

Asistan Xiao Tang'ın aklı onda değildi ve o sırada yeni kostüm departmanı kız kardeşiyle dedikodu yapıyordu.

Xia Xingcheng, Yang Youming'e hızlıca bir göz atmaktan kendini alamadı.

İkisi birbirinden çok uzakta değildi ama geçen gece olanlardan beri Xia Xingcheng, Yang Youming'le arasına kasten mesafe koymaya başlamıştı. Yang Youming'in, rolüne çok fazla daldığını ve filmdeki duygularının karşı tarafın gerçekliğiyle karıştığını düşünmesini istemiyordu - bu kesinlikle Yang Youming'i rahatsız ederdi.

Oyuncular ve ekibin bir parçası olarak her gün bir araya geldiklerinde, ikisi arasında birbirlerine kibar ve yabancı selamlar dışında hiçbir şey yoktu ve diğer tüm iletişimler çekim süreciyle ilgiliydi.

Aslında özel hayatlarında hiç de yakın bir ilişkileri yoktu ve şimdi aralarındaki mesafe daha da belirgin görünüyordu. Xia Xingcheng, mürettebatın çoğunun bunun sebebinin geçen gün Yang Youming'in yüzüne tokat atarak ikisi için garip bir duruma neden olması olduğunu düşündüğünü biliyordu, ancak Xia Xingcheng'in kalbinde, asıl suçlunun yüzüne atılan tokat değil, geçen gün sarhoşken Yang Youming'e söyledikleri olduğu açıktı.

Işıklar ayarlanmış ve hazırdı ve yönetmen yardımcısı bir megafonla seti temizledi.

Xia Xingcheng derin bir nefes alıp ayağa kalktığında, Yang Youming'in hemen yanında durduğunu fark etti ve adamla yüzleşirken aniden biraz gerginleşti.

Yang Youming gülümsedi ve alçak sesle konuştu, "Bu sahnede elimden gelenin en iyisini yapacağım. Umarım iyi bir işbirliği yapabiliriz."

Xia Xingcheng, Yang Youming'in ne demek istediğini tam olarak anlamamıştı ama yine de başını salladı. "Anladım."

Belki de gözleri ne yapacağını bilemediğini açıkça gösteriyordu. Yang Youming gülümseyerek elini kaldırdı ve Xia Xingcheng'in başını okşadı, ardından dönüp sete doğru yürüdü.

 Yang Youming gülümseyerek elini kaldırdı ve Xia Xingcheng'in başını okşadı, ardından dönüp sete doğru yürüdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin