Xia Xingcheng'in kalbinin bu kadar hararetle çarpmasına neden olan şey, bir filmde rol alma olasılığı değil, bu fırsat için onun adına savaşanın Yang Youming olduğu gerçeğiydi.
Yang Youming'e bakmak için başını çevirme dürtüsünü bastırmaya çalıştı, gözlerinin böyle halka açık bir yerde duygularına ihanet edeceğinden korkuyordu.
Yang Youming hâlâ sakin görünüyordu. Yeterince yemiş gibi görünüyordu, bu yüzden çatal bıçak takımını bir kenara bıraktı ve sandalyesinde hafifçe arkasına yaslanarak Ding Wenxun'a baktı.
Ding Wenxun, Xia Xingcheng'e büyük ilgi duyduğunu ifade etti, ancak o anda herhangi bir karar vermedi, sadece Xia Xingcheng'in daha sonra filmde bir rol için seçmelere katılması için iletişim bilgilerini bıraktı.
Kahvaltılarını bitirdiklerinde Yang Youming Chen Hailan'a söyledi, "Ben önden gidiyorum, döndüğümüzde tekrar buluşalım."
Chen Hailan ayağa kalktı, onu uğurlamak istiyordu.
Yang Youming, "Gerek yok, sadece Wenxun'a eşlik et."
Chen Hailan ısrar etmedi.
Bu sırada Cai Meiting Xia Xingcheng'e döndü, "Xingcheng, Ming ge'nin başına bu kadar dert açtın, neden onu uğurlamaya gitmiyorsun?"
Xia Xingcheng çoktan ayağa kalkmıştı ve Yang Youming'e, "Seni geçireyim." dedi.
Yang Youming reddetmedi ve masadakilere bir kez daha veda ettikten sonra yemek salonundan ayrıldı.
Xia Xingcheng onu dışarı kadar takip etti, ancak yemek salonundan henüz uzaklaşmamışlardı ki Yang Youming'in durup arkasını dönerek ona baktığını gördü, "Beni dışarı kadar geçirmene gerek yok."
"Ming ge..." Xia Xingcheng de ancak durabildi. Yang Youming'e söylemek istediği pek çok şey vardı ama bunlar sadece birkaç kelimeyle açıkça söylenebilecek şeyler değildi.
Yang Youming'in elleri ceplerindeydi. Sırtı düzdü, sabah ışığına dönüktü ve Xia Xingcheng'e bakarken bir süre sessiz kaldı. "Kendine iyi bak." dedi. Bununla birlikte arkasını döndü ve yürümeye devam etti.
Xia Xingcheng bilinçsizce birkaç adım onun peşinden gitti, durup uzun ve düz sırtına baktı, sonra tekrar peşinden gitti.
Yang Youming villaya geri döndü. Çok az bagajı vardı ve tek seyahat çantası çoktan paketlenmiş ve birinci kattaki kanepenin üzerine yerleştirilmişti. Bu kez yardımcısını getirmemişti ve onu havaalanına götürecek bir şoförü olacaktı.
Xia Xingcheng kapının yanında durmuş onu izliyordu.
Yang Youming çantasıyla dışarı çıktı ve Xia Xingcheng'in yanından geçerken artık ona bakmadı.
Ancak Xia Xingcheng kendiliğinden uzandı ve Yang Youming'in elini tuttu. Yang Youming'in avucunu kendi avucunun içinde kavradı.
Yang Youming sadece durabildi. Xia Xingcheng'in yüzüne baktıktan sonra avucunu Xia Xingcheng'in elini tutmak için çevirdi ve hafifçe sıktıktan sonra hızla bırakarak konuştu, "Sana söyleneni yap."
Xia Xingcheng sadece onu bırakabildi ve Yang Youming'in yavaş yavaş ondan uzaklaşmasını izledi.
Yang Youming'in figürünü artık göremeyene kadar izledi. Xia Xingcheng başını kapının çerçevesine dayadı ve Yang Youming'in tuttuğu elin içine gömdü.
Elini yavaşça yumruk yaptı. Az önceki dokunuş hâlâ elinin üzerindeydi. Hafif sıcak ve hafif dikenliydi; bir iç geçirdi ve elleriyle yüzünü kapattı.
Daha sonra Xia Xingcheng, Wei Zehui'yi bulmaya gitti ve telefonunu istedi.
Wei Zehui hâlâ uyanıktı. Oda loş bir şekilde aydınlatılmıştı ve Xia Xingcheng diğerlerinin hareketlerini belli belirsiz duyuyordu.
Wei Zehui'nin telefonu yanında değildi, bu yüzden Wei Zehui ona Qin Xueyue'yi bulmasını söyledi.
Qin Xueyue çoktan kalkmıştı ama hâlâ ona kızgındı.
Qin Xueyue onu bir süre ikna ettikten sonra Xia Xingcheng'in telefonunu, gözlüğünü ve oda kartını bir çanta içinde ona geri verdi, "Dün geceyi nerede geçirdin?"
Xia Xingcheng'in bu soruyu cevaplamaya niyeti yoktu ve geçiştirmeyi planlıyordu.
Qin Xueyue, "Havuz kenarındaki villalardan birine girmedin mi? Daha sonra seni aramaya gittim ama Yang Youming'in odası çıktı ve seni görmediğini söyledi. Israr edemeyecek kadar utandım."
Xia Xingcheng içten içe o sırada muhtemelen hâlâ duşta olduğunu düşündü, "İçkiyi fazla kaçırmışım. Gerçekten hiçbir şey hatırlayamıyorum."
Qin Xueyue ona inanıp inanmayacağını bilmiyordu ama yine de bir cevap almıştı.
Otelden havaalanına giderken Xia Xingcheng, Cai Meiting ve You Shu'nun arabasıyla gitti. You Shu ve Cai Meiting arkada otururken o ön yolcu koltuğuna oturdu.
You Shu, Xia Xingcheng'in koltuğunun arkasını sıvazladı ve gülümseyerek, "Fena değil Xiao Xia." dedi.
Xia Xingcheng cahil numarası yaptı, "Mm?"
Cai Meiting, "Ding Wenxun'un bir film için hazırlandığını bile duymadım."
You Shu, "Onların kendi çevreleri var. Ding Wenxun, Chen Hailan ve Yang Youming'in arkadaşlığı sıradan insanlarla kıyaslanamaz. Ding Wenxun'un oyunculuğuna kıyasla yönetmenlikte daha yetenekli olduğu da söyleniyor."
Cai Meiting dalgın görünüyordu. You Shu'ya, "Ding Wenxun'un ne tür bir film çekmeyi planladığını biliyor musun?" diye sordu.
You Shu, "Emin değilim ama Ding Wenxun'un aile geçmişini biliyorsunuz. Eğer bir film yapmak istiyorsa, bunu destekleyen pek çok kişi olacaktır. Xiao Xia'nın filmde oynaması kesinlikle iyi bir fırsat olacaktır."
Konu Xia Xingcheng'e geri döndü.
Cai Meiting arka sıradan Xia Xingcheng'in yan profiline baktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Şirketin senin gibi bir sanatçıya sahip olması beni gerçekten rahatlattı. Yang Youming'in kaynakları çekmene şahsen yardım ettiğine ilk kez rastlıyorum."
You Shu yüzünü bir eliyle destekledi, "Yang You Ming'in görünüşte kibar ama içten içe soğuk biri olduğu izlenimine kapılmıştım, onunla sadece bir kez çalıştıktan sonra Xiao Xia'ya rehberlik etmeye istekli olacağını gerçekten beklemiyordum. Bu harika bir şey."
Cai MeIting, "Xingcheng uslu durabilir." dedi. Xia Xingcheng'in Yang Youming'in yüzüne tokat atmasından ve özür dilemek için onu şahsen yemeğe davet etmesinden hiç bahsetmedi.
İki kadın sohbet ederken Xia Xingcheng'in yanakları yandı. Pencereyi açmaktan kendini alamadı ve sakinleşmeye çalışırken rüzgârın yüzüne vurmasına izin verdi.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...