Xia Xingcheng, ekip tarafından kendisi için hazırlanan koltuğa yöneldi, oturdu ve asistanının uzattığı havluyla yüzündeki teri silmek için başını kaldırdı.
Huang Jixin yanındaki küçük tabureye oturdu ve Xia Xingcheng'in gerçekten kötü durumda olduğunu görünce sesini alçaltarak sordu.,"Sorun nedir? Az önce iyi performans göstermedin mi?"
İlk sahne bitmişti ve Huang Jixin'in gözünde Xia Xingcheng muhtemelen olağanüstü iyi oynamıştı.
Xia Xingcheng ne diyeceğini bilemedi. Az önceki sahnenin kendi oyunculuğuyla hiçbir ilgisi yoktu. Yang Youming tek başınaydı.
Huang Jixin, "Bu rolü kabul ettiğinde sana dikkatli olmanı söylemiştim," dedi. Xia Xingcheng'in bir erkekle öpüşmek zorunda kalmayı kabullenemediğini düşünüyordu.
Xia Xingcheng yüzündeki havluyu çekti, iki kez katladı ve alnındaki teri sessizce sildi.
Huang Jixin ilk çıkışından beri Xia Xingcheng'in menajeriydi ve ikisinin her zaman iyi bir ilişkisi olmuştu. Xia Xingcheng'den birkaç yaş büyüktü. Şu anda, onu teselli etmek için birkaç kelime fısıldamaktan kendini alamadı, "Bu tür bir şeyi filme almak istemiyorsan, yüksek sesle söylemesen daha iyi olur. Sözleşme ne olursa olsun, He Zheng'e film çekmek istemediğini söylersen, bu senin gelecekteki gelişimini büyük ölçüde etkileyecektir."
Xia Xingcheng'in elindeki havlu buruşturulup top haline getirilmişti ama yine de gözlerinin kenarındaki teri silmek için kullandı. İleriye baktı ve "Biliyorum!" dedi.
Ancak bu açıklama boş laftan ibaretti.
Huang Jixin onun omzunu sıvazladı. "Büyütülecek bir şey değil. Sadece bir erkek tarafından öpülmek ve dokunulmak. Üstelik sıradan bir adam da değil. Bundan sonra herkes senin büyük film imparatorundan faydalandığını düşünecek."
Xia Xingcheng ona ters ters bakmaktan kendini alamadı.
Huang Jixin hemen "Boş ver, sadece iyi çek. Ben seni destekleyeceğim." dedi.
Bugün sadece iki sahnenin çekileceğini duyurmuşlardı ve ikinci sahne, odaya girdikten sonra yatakta iki kişinin samimi sahnesi olan bir öncekinin hemen ardından geldi.
Fang Jianyuan'ın odası büyük değildi ama güneye bakan bir penceresi vardı. Pencere kenarında oturan biri tüm yıl boyunca güneş ışığını hissedebilirdi. Pencerenin önünde bir çalışma masası, masanın yanında ahşap bir gardırop ve odanın ortasında tek kişilik bir yatak vardı.
He Zheng sahneyi yönetirken, Xia Xingcheng ve Yang Youming yatakta otururken o pencerenin önündeki masaya yaslandı.
Yu Haiyang Fang Jianyuan'ı odaya çekti ve onu yatağa yatırdı. Onu öptü ve ona dokundu; Fang Jianyuan hem heyecanlanmış hem de korkmuştu. Yu Haiyang pantolonunu çıkarmak üzereyken Fang Jianyuan bağırdı ve Yu Haiyang durup onu teselli etti.
He Zheng seslendi, "Yu Haiyang alay etmekte çok iyidir, bu kadar acımasız olma. Onun gözünde ikiniz de isteklisiniz ve bu zorla yapılmıyor. Fang Jianyuan genç ve deneyimsiz, Yu Haiyang'ı sevmediğinden değil ama korkuyor, bu tür şeylerden ve bu ilişkiden korkuyor."
Xia Xingcheng senaryonun üst kısmına baktı ve Fang Jianyuan'ın ağlamaya başlaması gerektiğini gördü. Biraz endişeliydi ve ağlayıp ağlayamayacağından emin değildi.
He Zheng ona, "Az önce doğru ruh halindeydin, o yüzden bunu sürdür!" dedi.
Xia Xingcheng elini kaldırdı ve endişesini örtmek için saçını çekti.
Pencerenin dışındaki aydınlatma ayarlanıyordu. Güneş ışığına benzeyen sıcak, sarı ışık aşağıya doğru parlıyor ve içerinin sıcaklığını çok yükseltiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...