24.Bölüm

140 27 5
                                    

Yönetmen He Zheng kaşlarını çattı, bir kolunu göğsüne sardı ve diğeriyle çenesini destekledi, bir an önceki sahnenin tekrarını gözden geçirdi ve tamamen sinirli görünüyordu.

Yang Youming ona yaklaştı ve "Tekrar yapmak ister misin?" diye sordu.

He Zhengyi başını kaldırdı ve Yang Youming'in yüzünde hâlâ duran ıslak havluyu görünce kahkahayı bastı.

Xia Xingcheng, He Zheng'in kahkahasını duyunca daha da utanarak morali bozuk bir şekilde bir kenara oturdu. Kollarını dizlerine dayadı ve başını öne eğerek sessiz bir iç geçirdi.

Huang Jixin onun yanına çömeldi, omzunu sıvazladı ve "Git ve özür dile," dedi.

Xia Xingcheng derin bir nefes aldı, ayağa kalktı ve Yang Youming ile He Zheng'in durduğu yere doğru yürüdü.

Ancak işler planlandığı gibi gitmedi, Yang Youming muhtemelen onun geldiğini fark etmişti ve beklenmedik bir şekilde önce He Zheng'in yanından ayrıldı, Li Yun'un bulunduğu yere döndü ve ıslak havluyu çıkarıp ona uzattı. O anda yanağının biraz şişmiş olduğu belliydi.

Yang Youming'in kaçınma davranışı çok doğaldı. Etrafındaki insanlar bunun kasıtlı olup olmadığını anlayamadılar ve sadece Xia Xingcheng'in yüreği ağzına geldi.

He Zheng, Xia Xingcheng'in yanına geldiğini ve şaşkınlık içinde hareketsiz durduğunu görünce ona, "Sorun değil, tepki oldukça iyiydi." dedi.

Xia Xingcheng, "Özür dilerim, ben...." dedi, zihni karmakarışıktı ve bir an için hiçbir kelime bulamadı. Sadece "Sahneyi tekrar çekmemiz gerekiyor mu?" diye sorabildi.

He Zheng, "Sahneyi bugün yeniden çeksek bile Yang Youming'in yüzü konusunda yapabileceğimiz bir şey yok. Bunu tekrar düşünmeme izin ver, gerekirse daha sonra konuşuruz. "

Başka seçeneği olmayan Xia Xingcheng sadece başını sallayabildi.

Bugünkü çekimler vaktinden önce bitti.

Huang Jixin aslında Xia Xingcheng'i yemeğe davet etmek istemişti ama Xia Xingcheng'in iştahı yoktu ve yemek yemeden tek başına otel odasına geri döndü. Kendini odasına kilitledi ve kollarını ve bacaklarını uzatarak yatağa uzandı.

O akşam saat yediyi birkaç dakika geçe Huang Jixin, Xia Xingcheng'i aradı ve acil bir ses tonuyla, "Kıyafetlerini değiştir ve dışarı çık!" dedi.

Xia Xingcheng cep telefonunu kulağına dayadı, yüzüstü yatmak için döndü ve isteksizce "Ne oldu?" diye sordu.

Huang Jixin sesini alçalttı ama ses tonundaki heyecanı gizleyemedi, "Şef Cai, Yang Youming'i bu akşam yemeğe davet etti. Sana film imparatorundan özür dileme şansı veriyorum, o yüzden mutsuzluğunu topla ve gel!"

Xia Xingcheng hemen başını kaldırdı, "Şef Cai mi? Şef Cai neden burada?"

Huang Jixin'in sesi daha da alçaldı, "Şef Cai, yeni gelen erkek idol programının kaydına eşlik etmek için burada! Aptal mısın sen? Saçmalamayı kes, şoföre seni almasını söyledim. Çabuk gel! "

Xia Xingcheng telefonu kapattı ve hemen yataktan kalkarak o akşam giymek üzere kıyafet aramak için dolaba gitti.

Şef Cai, Xia Xingcheng'in bağlı olduğu eğlence şirketinin patronuydu. Adı Cai Meiting'di ve bu yıl 40 yaşına basmıştı. Evlenmemiş bir kadındı ve aslen bir menajerdi. Birbiri ardına iki büyük yıldız yetiştirmişti ve çevrede son derece yüksek bir itibara sahipti.

Xia Xingcheng arabayla yemek salonuna koştu. Huang Jixin'in dışarıda kendisini beklediğini görünce aceleyle ilerledi ve "Henüz gelmediler mi?" diye sordu.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin