33.Bölüm

145 25 9
                                    

Xia Xingcheng gecenin bir yarısı Huang Jixin'den gelen telefon sesiyle uyandı. Saate baktığında, sabah saat ikiyi biraz geçiyordu ve hemen sinirlendi. Söylediği ilk cümle şu oldu: "Delirdin mi sen?"

Huang Jixin cevap verdi, "Ben de sana aynı şeyi sormak üzereydim. Delirdin mi sen?!"

Xia Xincheng dağınık saçlarını ovuşturarak başını kaldırdı. Başının tamamı sanki oradan oraya savrulmuş gibi ağrıyordu. "Ne oldu?" diye sordu.

Huang Jixin onu soru yağmuruna tuttu: "Weibo'da ne paylaştın? Yanındaki 'sen' ve 'siz çocuklar' demek ne?(paylaştığı gönderide sen ve siz çocuklar iyiki varsınız demişti) Kim olduğunu sanıyorsun?!"

Xia Xingchen'in beyni lapa gibi olmuştu. "Sen neden bahsediyorsun?"

Huang Jixin, "Sen Weibo'da paylaşımda bulunduktan sonra adın Yang Youming'inkiyle birlikte arananlar listesine girdi. İnsanlar şirketin sıcak aramayı senin için satın aldığını ve halkın film imparatorunu reklam için kullandığını düşünüyor!"

Xia Xingcheng'in beyni sonunda bir ipucu yakaladı, "Ne yutturmacası?"

Huang Jixin'in sesindeki öfke azalmadı, "'Ne yutturmacası? Okur yazar mısın, değil misin? Sanki bir ilişkini kamuoyuna açıklıyorsun. Söyle bana, kiminle halka açılıyorsun, Yang Youming mi?"

Xia Xingcheng uzanıp lambayı yaktı, sıcak sarı ışık bir anda yüzüne vurdu. İstemsizce gözlerini kıstı. Huang Jixin'e sorarken tüm yüzü buruştu: "Bana ne oldu?

Huang Jixin o kadar öfkeliydi ki neredeyse nefessiz kalacaktı. "Sarhoş musun sen?"

Xia Xingcheng yüzünü yastığa gömdü ve bir süre sonra, "Belki biraz." dedi.

Telefonu kapattığında Weibo'yu açtı ve yatmadan önce gönderdiği Weibo gönderisinin beklenmedik bir şekilde yaklaşık 100.000 kez yeniden paylaşıldığını gördü. Biraz şaşırdı ve yorumlara tıkladığında, bunun sadece hayran saçmalıkları olmadığı ortaya çıktı. Birçok kişi "sen "in kim olduğunu soruyordu.

Birisi ona "Xingcheng gege aşık mı?" diye sordu. Diğerleri de "O 'sen' Yang Youming değil, değil mi?" diye sordu. Dahası, daha da garip sorular vardı. İçlerinden biri, "Yang Youming evli. Bu evli bir adamla bir oyuncunun hipnotize edilmesi mi?" Buna karşılık hayranları onu savundu: "Ming ge ile bir film çekiyor!"

Xia Xingcheng için diğer her şey belirsizdi, ancak "evli" kelimesinin özellikle çirkin olduğunu hissetti. Uzun bir süre boyunca Yang Youming'in zaten evli olduğunu unutmuş gibiydi. Bu koşullar altında, kendisine bu konuyu hatırlatan insanlar tarafından hazırlıksız yakalanacağını tahmin etmemişti.

Alnını yoğurdu, bacaklarını büktü ve sırtını yatağa yasladı. İnce yorgan aşağı kayarak çıplak üst bedenini ortaya çıkardı. Bir dirseğini dizine koyarak başını yukarı kaldırdı ve diğer eli kazara ekrana kaydı.

En üstteki özel mesajı açtı; bu mesaj kendisine küfreden tanımadığı bir internet kullanıcısından geliyordu: "Sen utanmazsın! Yang Youming'e tazminat bile ödeyebilir misin?"

Xia Xingcheng telefonu bir kenara fırlattı ve bir süre sakinleşmek için iki eliyle yüzünü kapattı. Yine de mesajı yeniden açmak için telefonunu eline almaktan kendini alamadı: "Merhaba, bir CP'yi kandıramaz mısın? Youming gege evli, bu yüzden böyle davranman bana senin gerçekten düşük olduğunu düşündürüyor..."

Xia Xingcheng bir süre bu özel mesaja baktıktan sonra Weibo'dan çıkış yaptı. Wechat'i açarak Huang Jixin'e bir sesli mesaj gönderdi: "Kıdemli Huang'ı arıyorum, Kıdemli Huang'ı arıyorum." Sesi zayıf ve cılızdı, son derece yenik düşmüştü.

Huang Jixin kızgın bir emoji ile cevap verdi.

Xia Xingcheng yere uzandı, cep telefonunu işaret etti, "Sadece yanlış ifade ettim. Öyle demek istemedim."

Huang Jixin ona cevap verdi: "Böyle demek istemesen iyi olur."

Xia Xingcheng, "Neden bahsettiğini bilmiyorum." dedi.

Huang Jixin şöyle dedi: "Yang Youming'le birlikte bu tür bir filmde rol alırsanız, gelecekte kaçınılması zor olacak bir kamuoyu etkisi yaratmanız olasıdır. Diğer insanlar da ikiniz hakkında tahminlerde bulunacaktır. Bunlar, başlangıçta sana şöhret getirecek kadar güçlü şeyler, ama korkarım ki dönüp seni ısırırsa iyi olmayacak. Her halükarda, kendimi temkinli hissediyorum."

Xia Xingcheng boş boş bakarken dinledi, "Ne gibi şeyler?"

Huang Jixin içini çekti, "Unut gitsin. Genç yaşta aktör olarak çıkış yaptığını biliyorum ve ayrıca hiç kitap okumadın. Weibo'da paylaşma. Fotoğrafını çekip daha sonra bana gönderebilirsin. Açıklamak için yarın sabah birinden senin için Weibo'da paylaşım yapmasını isteyeceğim."

Xia Xingcheng o anda onunla tartışacak havada değildi, bu yüzden sadece "Ne resmi?" diye sordu.

Huang Jixin'in sesli mesajına yanıt vermesi biraz zaman aldı, "Bir selfie çek, bebeğinle bir selfie."

Xia Xingcheng dönüp yataktan kalktı, odanın tepe ışıklarını açtı, bebeği yatağın üzerine yerleştirdi, kıyafetlerini değiştirdi, saçını düzeltti ve tatmin edici bir fotoğraf çekmek için yarım saat boyunca sağa sola savruldu ve ardından Huang Jixin'in Wechat'ine gönderdi.

Daha sonra yatağa düştü ve ölmek üzere olduğu için ağıt yaktı.

.....

Ertesi gün çekimlerden önce makyaj sanatçısı Xia Xingcheng'e makyaj yaptı ve "Xing ge, bugün iyi durumda değilsin." dedi.

Xia Xingcheng gözlerini kapattı ve onun makyaj yapmasına izin verdi. "Doğum günümde harika vakit geçirdim ve çok fazla içtim."

Makyöz gülümsedi ve hiçbir şey söylemedi.

Makyajı yapıldıktan ve makyöz gittikten sonra Xia Xingcheng telefonundan Weibo'yu açtı ve hesabının sabahın erken saatlerinde, dün gece geç saatlerde çektiği son an selfie'siyle birlikte başka bir Weibo gönderisi gönderdiğini gördü. Mesajda şöyle yazıyordu: "'Sen' kimsin? Sen, son 24 yıldır kendine en yakın olan kişisin."

Aşağıdaki yorumları okumak için tıklamadı ve hatta özel mesajlarını devre dışı bıraktı.

Aslına bakılırsa Xia Xingcheng başkaları tarafından lanetlenmekten o kadar da korkmuyordu, ancak bu insanların onu azarlamak için sürekli Yang Youming'den bahsetmelerinden korkuyordu. Bu onu son derece rahatsız hissettiriyordu.

Asistan Xiao Tang koşarak ona yönetmen yardımcısının zaten onu aradığını söyledi.

Xia Xingcheng ayağa kalktı, telefonunu Xiao Tang'a uzattı ve derin bir nefes aldı. Kulübenin inşa edilmiş setinde çok fazla sahne yoktu. Ancak aralarında çok önemli iki sahne vardı. Biri Fang Jianyuan ve Yu Haiyang'ın son samimi sahnesi, diğeri ise tüm filmin doruk noktası, bu aşk hikayesinin dönüm noktasıydı.

.
.
.

Ay bu hayranlar da ne fena çocuğun zaten kafası 56 olmuş bunlar da tuzu biberi oldu ama ukemiz güçlü biri🫰

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin