43

121 21 2
                                    

~Joonas~

Saavuimme juuri sairaalalta kotiin, sillä tänään on vapaapäivä bändin suhteen. Olen alkanut nyt virallisesti olla mukana bändin touhuissa ja irtisanoiduin myös vanhasta työstäni, koska haluan siirtyä mahdollisimman nopeasti mukaan bändin työhön. Onnettomuuden jälkeen muutenkaan vanha työ ei ole enää tuntunut parhaaksi vaihtoehdolta. Haluan jotain uutta, nyt kun siihen on mahdollisuus vihdoin. Vihdoin mut on otettu osaksi sellaista bändiä, millaiseen liittymisestä olen aina haaveillut. Eli osaksi bändiä, joka painaa töitä täysillä päivästä toiseen ja aikoo valloittaa maailman, vaikka se on vaikeaa ja faneja ei vielä mitään hullua määrää ole, kuten ei keikkojakaan. Mutta mä olen aivan varma, et Blind Channelista tullaan vielä kuulemaan tulevaisuudessa ja me tehdään haaveista totta.

Ainiin Joel halus juhlia mun parantumista, niin käytiin me äsken hyvässä ravintolassa syömässä ennen kotiin tuloa ja ostettiin myös herkkuja illaksi, kun lapsetkin on sitten kotona. Haetaan kaksoset 16.00 päiväkodista ja Matildalla on soittotunti koulun jälkeen, niin haetaan hänet samalla tai no vähän myöhemmin, mut kuitenkin. Nyt kello on hieman yli 12.00, joten meillä on nelisen tuntia kahdenkeskeistä aikaa ja tiedän mitä voisin ehdottaa ensimmäistä kertaa, nyt kun olen vihdoin toipunut kunnolla. Toivon kyllä että tilanne ei nosta traumoja pintaan, mytta uskon että ei. Olen varma että Joel ymmärtää ja luotan häneen täysin joka tapauksessa.

Istun sohvalle Joelin syliin ja halaan häntä tiukasti. Tunnen kuinka hänen käsi alkaa näpertää hiuksissani. Uskallanko mä ehdottaa mun toivetta vai pitääkö se mua ihan hulluna. Okei tuskin, normaali asiahan se on ja ei tolla miehellä varmasti ongelmaa oo asian suhteen. "Joel.", kuiskaan. "Tai ei mitään sittenkään.", jatkan. "Joonas, kerro vaan mitä aioit. En mä sua syö.", Joel vastaa. "N-No mä-mä vaan mi-mietin et voitasko me-me k-kokeilla sitä e-ekaa kertaa ny-nyt ku oon sa-saanut vi-vihdoin te-terveen paperit?", kuiskaan niin hiljaa, että sitä hädintuskin kuulee. "Seksiäkö?", Joel kysyy suoraan. "N-niin.", vastaan hiljaa.

"Tottakai voidaan, jos oot varma asiasta. Mä en halua pakottaa sua mihinkään, mitä et oo valmis tekemään. Sulla kuitenkin on alla loukkaantuminen ja väkivaltainen eroaminen, joten en oo ees uskaltanut koskaan ehdottaa ite mitään sellasta.", Joel vastaa. Ihana, miten hän huolehtii musta. "Oon mä varma, haluan kokeilla. Mut sun pitää olla tosi varovainen, mä oon kuitenkin ite ollut aiemmin top. Sähän varmaan et bottomiksi suostus?", totean. "En suostu en, mut lupaan olla varovainen. Mennään sun ehdoilla ja muistat sit sanoa heti jos sattuu tai haluat lopettaa. Leikki voidaan jättää kesken milloin vaan, mitään ei oo pakko tehä.", Joel vastaa. "Ihana oot, ku välität mustakin.", kuiskaan. "Tottakai, seksin kuuluu antaa molemmille nautintoa, ei tuskaa.", Joel vastaa, johon nyökkään.

!Tw; Smut!

Joel liikuttaa päätään hitaasti minua kohden ja annan huultemme painua hellään suudelmaan. Tuntuu taivaalliselta. Tunnen Joelin hennon puraisun alahuulessani, jolloin raotan hieman suutani ja päästän Joelin kielen tutkimusmatkalle sen joka kolkkaan. On se sitä ennenkin päässyt tekemään. Omakin kieleni päätyy Joelin suuhun ja käyn tarkasti jokaisen yksityiskohdan läpi. Jonkun ajan jälkeen lopetamme kielarit ja Joel alkaa painella suukkoja kaulalleni, kunnes osuu herkkään kohtaan ja saa minut huokaisemaan. Hän jatkaa kohdan suutelua ja alkaa imeä sitä antaumuksella, saaden minut huokaisemaan enemmänkin.

Hetken hän jatkaa puuhaa, kunnes nousee minä sylissään ylös ja siirrymme makuuhuoneeseen. Joel laskee minut sängylle ja alkaa hitaasti vetää omaa paitaansa pois päältään, paljastaen upean yläroppansa, jota jään kuola valuen katsomaan. Joel virnistää ja riisuu vielä housut ja sukat pois, jättäen enää boxerit jalkaansa. Hän astuu hitaasti luokseni ja vetää paitani, sekä housuni ja sukkani pois, jonka jälkeen kaataa minut maalle ja tulee ylleni, sekä alkaa kiertää huulillaan ympäri kehoani. Hetken päästä hän pääsee nänneilleni, joita alkaa imeä ja saa taas liudan huokauksia karkaamaan huuliltani hyvän olon takia.

Omat käteni eksyvät seikkailemaan Joelin keholla ja käymään läpi hänen vahvoja käsivarsiaan, sekä muuta upeaa kroppaa. Hetken päästä Joel kuitenkin lopettaa ja alkaa hieroa kaluani kankaan läpi, saaden sen innostumaan. Joel riisuu molempien boxerit ja alkaa suudella reisiäni, liikkuen koko ajan kohti määränpäätä. Huokaisen nautinnosta kun kieli nuolaisee kaluni kärkeä ja siirtyy varrelle. Pian huulet alkavat imemään sitä myös ja huokailuni voimistuu. Alan täristä hyvän olon takia, mutta juuri kun olen tulossa Joel lopettaa kaiken kuin seinään. Ilkeää. Joel ottaa liukkaria, jota levittää sormilleen ja katsoo minua kysyvästi. Nyökkään ja avaan jalkojani, jolloin hän pääsee lähemmäs. Pian sormi alkaa hitaasti työntyä sisääni ja saa minut inahtamaan. Joel sormittaa minua hitaasti ja rauhassa, lisäten sormia pikkuhiljaa.

En tiedä kauanko puuha jatkuu, mutta nautinto alkaa taas olla suurta. Joel huomaa sen ja vetää sormet sisältäni. Hän ojentaa minulle kortsun, jonka laitan hänelle. Sen jälkeen hän levittää kalulleen ja reijälleni liukkaria ja asettuu jalkojen väriin paremmin. Sydämeni takoo itseään rinnasta ulos, mutta en halua lopettaa. Olen täysin valmis ottamaan tuon sisääni, vaikka jännittää. Joel tarttuu minua lanteilta ja rauhoittaa alkamalla suudella samalla, kun alkaa hitaasti työntymään sisääni. Vilkaisen kivusta, jolloin Joel pysähtyy ja tunnen vaina hänen lämpimät huulet huuliani. Annan luvan jatkaa ja nyt Joel pääsee perille saakka, antaen minun totutella, kunnes aloittaa hitaan rauhalliseen liikkeen sisälläni.

Tuntuu niin hyvältä. Pikkuhiljaa Joel nopeuttaa tahtiani ja alan myötäillä häntä. Huokailut voimistuvat ja nyt myös Joel alkaa pitää ääntää, eikä pysy enää hiljaa. Hän nostaa jalkani olkapäilleen, jotta pääsee entistä syvemmälle ja saa silmät nautinnosta pyörähtämään. Olen jossain aivan muualla, kuin täällä. Tämä nautinnon määrä on uskomaton, et ole koskaan ennen kokenut näin hyvää seksiä. Joel jatkaa liikettään ja alkaa myös vedellä vetoja kalullani, saaden minut laukeamaan päälleni ja hänen kädelleen. Onneksi asumme omakotitalossa, emmekä häiritse muita, sillä huuto on melkoinen. Pian kuulen mukavan karjaisun, kun Joel laukeaa kortsuun ja lysähtää päälleni.

Hetki menee kunnes hän vetäytyy ulos, solmii kortsun ja heittää sen roskikseen. Sen jälkeen hän vetää peiton päällemme, minut kainaloonsa ja alkaa hipsuttaa minua. Tässä on hyvä olla. Loikoilemme sängyssä jonkun aikaa, kunnes Joel nostaa minut syliinsä ja käymme suihkussa. Perseeseen sattuu, joten haen lääkettä ja Joel vaihtaa puhtaat lakanat sänkyymme. Siirrymme sohvalle katsomaan elokuvaa, tosin nukahdan melkein heti Joelin syliin halaukseen, koska väsyttää niin paljon. Mutta onneksi saan nukkua Joelin sylissä rauhassa.

__________

Sanoja: 974

Siis smutin kirjoittamisen jälkeen nolottaa aina, eikä se varmaan koskaan lopukkaan. Mut siinäpä ois nyt sitä kumminkin. 💀

Terror twins ❤️ || JORKOWhere stories live. Discover now