40

110 19 2
                                    

~Joonas~

Istun autossa Tommin kyydissä, joka on sitonut minun ja Joelin silmät ja aikoi viedä meidät yllätys paikkaan. Okei myös Olli ja Aleksi ovat kyydissä. Jätkät ilmoittivat että me kaksi lähdemme nyt lomalle ja he pitävät huolta Matildasta, Elisabetista, Joacimista ja koirastamme Plutosta. Kuulemma tarvitsemme lapsivapaata ja aikaa kahdestaan juuri nyt. Pian Tommi jo parkkeeraakin autonsa ja jätkät taluttavat meidät jonnekkin, kuulen myös aivan kuin matkalaukkua oltaisiin vetämässä perässä. Hetken päästä meidät ohjataan istumaan johonkin ja saamme vihdoin avata silmämme. Katson hetken ympärilleni, kunnes tajuan olevamme laivaterminaalissa. "Te lähette nyt Tukholman risteilylle, siinä ois liput teille. Nauttikaa ja pitäkää kivaa lapsivapaata, me mennään pelastaan Niko, ku se on yksin kaikkien teidän lasten ja koiran kanssa. Tossa teille matkalaukut vielä mukaan. Heippa." "He-Heippa.", vastaan hämilläni ja katson Joelia, joka on yhtä hämillään tilanteesta, kuin minäkin.

-

Pääsimme juuri laivaan sisälle ja yritämme nyt löytää hyttiämme, siinä aina hieman kestää. Jonkun aikaa kierreltyämme vihdoin löydämme hyttimme. Avaan oven ja ihastun heti huoneeseen. Ei tämä ehkä sviitti ihan ole, mutta parempi kuin perus hytti. Luksusta, ei mulla tämmöseen hyttiin koskaan ois varaa henkilökohtaisesti. Väistyn ovelta, jotta Jollu pääsee myös sisälle ja jätämme laukut nurkkaan. Meille on varattu hetken päästä pöytä ravintolaan, joten vaihdamme hieman siistimpää vaatetta päälle tässä välissä. Farkut ja kauluspaidat, sekä koruja siis. Kun asut on vaihdettu, ehdin varastaa muutaman suukon Joelilta, kunnes menemme etsimään ravintolaa ja syömään. Kauhea nälkä tässä jo onkin.

-

Saimme juuri syötyä ja olemme menossa nyt laivan kannelle ottamaan kuvia ja katselemaan maisemia hetkeksi aikaa. Sen jälkeen ajattelimme vain olla kaksin hytissä, koska sellaista aikaa me ollaan oikeasti kaivattu pitkään. Pääsemme takaisin hytillemme ja Joel työntää minut heti oven sulkeuduttua siihen kiinni ja vetää suudelmaan kanssaan. Suutelemme jonkun aikaa, kunnes Joel alkaa imeä kaulaani ja saa aikaan pieniä huokauksia huuliltani. Toivottavasti kukaan ei nyt ole kuuntelemassa meitä oven takana, sillä laivalla voi olla Joelin bändin faneja myös. Joel vetää minua perässään ja työntää minut sängylle, tullen itse päälleni kontilleen ja jatkaa kiihkeää suuteluamme. Hetken aikaa suutelemme ja annamme kieltemme seikkailla toistemme suissa, kunnes vain alamme halailla, hipsutella toisiamme ja avaamme myös television ja juttelemme kunnolla ja rauhassa pitkästä aikaa asioista.

"Muru, mitä mieltä sä oot siitä, et paljastettais meidän suhde maailmalle, nyt kun säkin oot osa meidän bändiä?", Joel kysyy ja jatkaa "Oisiks sä valmis siihen? Vai haluutko sä pitää tän vaan tiettyjen ihmisten tietona?", hän vielä jatkaa. "Mä oon miettinyt tätä asiaa jonku verran ja kyllä me voidaan tää mun puolesta paljastaa. Eipähän ainakan jää epäselvyyksiä tai tarvi tukavaisuudessa kenekään miettiä, jos näkee meitä jossain kahdestaan tai perheen kaa. Ainoa mikä huolettaa on lapset, koska nekin näkyy mun somessa. Mua ei haittaa että ne näkyy, mut haluan et kasvot on aina peitetty ja toivon että saadaan olla niiden kanssa rauhassa, ilman fanilaumaa. Mua hirvittää vähän se ajatus mikä haloo syntyy, kun ollaan perhenä liikenteessä.", kerron.

"Älä mieti huonoja asioita nyt, kun siihen ei oo mitään syytä. Toki varautuminen on tietysti aina hyvä asia, mutta siltikään. Yritä miettiä niitä positiivisia puolia, mä oon ainakin melko varma, et kaikki tulee menemään hyvin.", Joel vastaa. "Yritän. Joel, mä rakastan sua.", kuiskaan. "Mäkin rakastan sua, Jonsku.", Joel vastaa ja vetää minut päällensä halaukseen ja suudelmaan. "Mikä kuva ois hyvä?", Joel kysyy, kun selaa galleriaansa. "Ainaki se kannella otettu "Titanic" kuva ja sit se kuva missä suudellaan halauksessa ja sit vielä se kuva, missä näkyy meidän koko perheen selät, sekä Pluto.", kerron mielipiteeni. "Joo, laitetaan ne 3 kuvaa vaikka.", Joel tokaisee.

Etsin valokuvat ja alan tehdä ig postausta. Kuvatekstiksi kirjoitan yksinkertaisuudessaan vain "My love ❤️", jonka jälkeen merkkaan vielä Joelin kuvaan ja painan julkaisu nappia. Hetken päästä Joelkin saa julkaisun tehtyä ja käyn katsomassa, mitä hän kirjoitti. Näemmä hieman pidemmästi, kuin minä. Joelin kuvatekstinä lukee; "Rakkaani ❤️Saanen vihdoin kertoa teillekkin, että olemme Joonaksen kanssa yhdessä.❤️" Sama teksti on myös englanniksi. Kommentoin kuvaan sydämiä, kuten Joonas minut. Myös bändi on kommentoinut kuviin paljon sydämiä ja läppiä myös. Kommenttikentä täyttyvät sydämistä, onnitteluista, järkyttyneistä emoijeista yms...

Makaan edelleen Joelin sylissä halauksessa ja painan suukon Joelin huulille. En halua olla niistä erossa, sillä ne on niin uskomattoman upean tuntuiset vasten omiani. Rakastan kun Joel leikkii hiuksillani ja hipsuttaa minua, sekä piirtelee selkääni ja kirjoittelee kehuja, samalla kun saan olla hänen sylissään ja suudella häntä. Joel sä oot upein asia mitä mun elämässä koskaan on tapahtunut.

__________

Sanoja: 712

️❤️

Jonskun ja Jollun suhde on nyt julkinen, mitähän siitäkin seuraa? 💕



Terror twins ❤️ || JORKOWhere stories live. Discover now