~Joel~
Kuuntelen yläkerrasta kantautuvaa puheensorinaa ja naurua, sekä kaksosten huoneesta kuuluvaa meteliä, he leikkivät siellä jotain isoon ääneen. Olen ikionnellinen että nimenomaan Vanessa on rakkaan tyttäreni uusi ja ilmeisesti myös oikeastaan ensimmäinen kunnon ystävä koskaan. Minusta on tuntunut kauhelta kaiken Matildan kokeman jälkeen ettei hänellä ole edes ystäviä joiden kanssa jakaa asioita ja viettää aikaa. Omaikäinen seura kun on tärkeää etenkin ihan jokaiselle nuorelle, koska ne antavat myös esimerkiksi koulun suhteen vertaistukea, kun käyvät läpi samoja asioita samaan aikaan.
Joonas tulee jostain luokseni ja kaataa minut sohvalle niin että nojaan sohvan kaiteeseen. Sen jälkeen hän tulee eteeni jalkojeni väliin istumaan ja painaa päänsä vasten rintakehääni. "Siihen sit tulit.", totean hymyillen ja pörrötän kihlattuni kiharaa blondia hiuspehkoa. "Joel älä sotke mun hiuksia. Mutta joo niin tein, koska mä haluun nyt huomiota.", hän ilmoittaa päättäväisenä. "Selvä rakas, saamanne pitää.", naurahdan ja kurottaudun painamaan suukon Joonaksen huulille, kun hän kääntää päätään sopivasti. Suudelman jälkeen asetan toisen käteni silittämään Joonaksen käsivartta ja toisen käden sormilla pyörittelen hänen hiuksia ja päänahkaansa. Joonas mumisee tyytyväisenä kosketukseni ansiosta. Ihanaa että näinkin pieni ele saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi.
"Joel?", Joonas kysyy. "Niin rakas?", vastaan. "Millon me pidetään meidät häät?", hän kysyy. "En kyllä tiiä, meidän pitää alkaa miettiä sopivaa ajankohtaa ja suunnittelemaan niitä sen jälkeen. Siihen saa kyllä varata aikaa, koska niistä pitää tulla meidän kahden unelmien täyttymys ja niiden pitää olla just meidän näköiset.", Joel toteaa. "Samaa mieltä. Kesähäät ois ihanat, koska silloin ois valoisaa myöhään, lämmintä ja vois olla myös ulkona, mut jollain tavalla myös talvihäät houkuttelisi.", Joonas toteaa. "Totta, meidän pitää selvittää milloin ois hyvä aika pitää ne. Jos meillä on esimerkiksi bändin kanssa tulossa keikkaa, ettei mee päällekkäin niiden kaa.", totean. "Hyvä huomio." Hetken aikaa juttelemme vielä, kunnes jatkan Joonaksen hipsuttelua ja hän nukahtaa syliini.
"Isiii, Epsu lyö!", kuuluu huuto yhtäkkiä. "Itkää, Jooa vei mun leikittä lelun!", kuuluu toinen huuto. Joonas tuhisee suloisesti sylissäni, joten nousen varovasti istumaan ja hänen altaan pois. Lasken Joonaksen pään sohvalle ja laitan tyynyn hänen pään alle. Laitan vielä sohvan selkänojan päältä viltin kihlattuni päälle lämmikeeksi ja suuntaan kaksosten huoneeseen.
"Mitä te täällä riitelette?", kysyn. "Epsu löi mua.", Joacim sanoo. "Niin, totta tää et antanut mun lelua tatat.", Elisabet sanoo. "Noniin, molemmat toimi siis väärin ja pyytää anteeksi toisiltaan. Joacim muistaa jatkossa, että toisilta ei oteta leluja ja Elisabet muistaa että toisia ei lyödä tai satuteta mitenkään muutenkaan. Eikö niin?", sanon ja saan nyökkäykset vastauksiksi molemmilta. "Anteeksi Epsu.", Joacim aloittaa. "Taat, anteetti Jooa.", Elisabet sanoo. "Säkin saat.", Joppe vastaa ja sen jälkeen he vielä halaavat. Kaksoset ovat nyt 3 vuotiaita ja kunnon uhmaiässä. Elisabet on edelleen puheessa veljeään hieman jäljessä, mutta kyllä sitä kuitenkin ymmärtää jo hyvin ja Joacim puhuu siis jo todella selvästi ikäisekseen.
Palaan olohuoneeseen ja istahdan sohvalle, jolloin Joonas herää ja tulee syliini istumaan. Hän kietoo kädet niskani taakse ja vetää minut suudelmaan kanssaan. Asetan omat käteni hänen lanteilleen. "Onko sulla vähän läheisyyden kaipuu tänään?", kysyn hymyillen. "Joo.", Joonas vain vastaa ja painaa päänsä rintakehälleni, kietoen kädet tiukasti ympärilleni. "Rakastan sua.", hän mumisee rintakehääni vasten. "Mäkin rakastan sua", vastaan ja työnnän nenäni haistelemaan Joonaksen hyvän tuoksuisia hiuksia. "Sun hiukset tuoksuu aina niin hyvältä.", totean ja Joonas vain hymähtää.
Portaista kuuluu kolinaa ja Vanessa, sekä Matilda tulevat alas Pluto perässään. "Mä saatan Vanessan kotiin ja käytän Pluton samalla pidemmällä lenkillä jos se on ok?", Matilda sanoo. "Joo tottakai on, kiitos Matilda.", vastaan. "Kiitos mistä?", hän kysyy hämillään. "Ku käytät Pluton, niin ei tarvii erikseen enää käyttää sit kun tarpeillaan vielä myöhemmin.", sanon. "Aa joo, eipä mitään. Pluton kaa on ihan kivaa käydä joskus lenkillä ja btw te ootte niin söpöjä.", Matilda vastaa. "Ollaan vai? No kiitos.", Joonas toteaa. "Ootte te. Tiktokkikin on täynnä fanien teistä tekemiä videoita ja ne on aivan ihania.", Vanessa sanoo hymyillen. "Noniin, siinäs kuulitte.", Matilda sanoo. "Okei uskotaan, uskotaan.", Joonas vastaa. "Mutta hei Matilda tuus käymään toistekkin.", sanon. "Aivan varmasti, voisin tulla vaikka joka päivä jos se vaan vanhemmille sopis.", hän vastaa naurahtaen.
"Okei, me mennään tekee ruokaa ja se on Matilda sit varmaan tunnin päästä valmista. Tuu suunnilleen sillon kotiin.", sanon. "Okei, heippa me mennään nyt.", hän vastaa. "Joo, heippa.", vastaamme. Oon tällä hetkellä niin onnellinen kaikesta ettei mitään rajaa...
__________
Sanoja: 689
"Kun aamulla herään,
mä tuntee voin sen.
Tää on kaunis päivä,
mä oon onnellinen.Sama mulle vaik satais,
taivas ois pilvinen.
Tää on kaunis päivä,
mä oon sopivasti onnellinen."❤️
YOU ARE READING
Terror twins ❤️ || JORKO
FanfictionJoonas on nuori mies, joka haaveilee maailman valloituksesta bändin kanssa. Ainoa ongelma on, että sopivaa bändiä ei ole vielä löytynyt. Joonaksella on myös pienet kaksoset, jotka vaikuttavat hänen elämäänsä monella tavalla. Joelkin on nuori mies, j...