~Joonas~
Istumme autossa matkalla studiolle. Aikaa on vierähtänyt eteenpäin, joten päätimme vihdoin mennä käymään sielläkin taas Joelin kanssa. Meinasimme eka ottaa lapset ja Pluton mukaan ja mennä vasta illalla, mutta päätimmekin mennä kahdestaan jo nyt, koska kyllä me tarvitaan aikaa ihan vaan bändinkin kesken ilman lapsia joskus ja oishan lapset ehkä vähän tiellä, jos töitä pitää tehdä myös. Ei kyl olla ilmoitettu jätkille tulostamme, joten ei ne oota meitä tekeen töitä. Ne kuitenkin on studiolla tänään pitkän päivän, sen näki meidän hienosta ryhmästä aamulla, kun ne sääti jotain aikataulutuksen kaa siellä silloin.
Joel parkkeeraa autonsa parkkiiruutuun nätisti ja lähdemme studion ovelle. Avaan oven avaimillani ja astumme peremmälle studiolle. Jostain kuuluu puheensorinaa ja pianonsoittoa, no se ei voi olla kukaan muu kuin Niko, joka taas kerran My Heart Will Go Onia sillä soittelee. Kukaan ei taida kuulla tuloamme, joka on ihan hyvä juttu. Jätämme kengät keskelle lattiaa, ei yllätä ketään ja riisumme ulkovaatteet naulakkoon, kunnes suuntaamme peremmälle. Tommi on näemmä paukuttumassa rumpuja, joita Aleksi äänestää. Niko soittaa piano ja Olli istuskelee sohvalla ja suunnittelee kai merchiä taas.
Heittäydyn sohvalle Joel perässään, tosin se ei mene ihan nappiin sillä Joel putoaa lattialle ja lyö päänsä pienesti lattiaan. Kauhea kolahdus kuuluu ja minä alan räkättää isoon ääneen. Tommi ja Ale ovat niin keksittyneitä töihinsä etteivät tajua mitään, mutta Olli ja Niko kyllä havahtuvat kolahdukseen. "Kappas vaan, millon te tänne ilmestyitte?", Niko kysyy. "Just äsken, ei menny ihan nappiin.", Joel tokaisee ja nousee päätään hieroen istumaan. "Tuu rakas tänne.", kuiskaan, jolloin Joel tulee viereeni sohvalle. Änkeän hänen syliinsä, halaan häntä, sekä suutelen. "Jospa tuo auttas parantamaan pipin, ku sä kolautit päääs lattiaan.", kuiskaan Joelin korvaan, jolloin hän alkaa hymyillä. "Paransi se.", hän kuiskaa korvaani.
"Älkääs sipiskö siinä, sipi on valetta.", Olli tokaisee huvittuneena. "Ai jahas, ei sit.", sanon naurahtaen. "Ei mut, mites te tänne yhtäkkiä päädyitte tulemaan?", Olli kysyy. "No kuhan aateltiin tulla moikkaamaan pitkästä aikaa, ku kaivataan teidän seuraa ja musiikkia. Ja jos jotain on, niin voidaan me töitäkin tehdä.", Joel sanoo. "Aivan, kiva ku tulitte. Mut ette sit heti ala tekeen töitä liikaa.", Niko sanoo. "Ei ei.", vastaan. "Miten näin muuten menee?", Olli kysyy. "Ihan hyvin. Matildalla on alkanut koulu sujua, kaksoset viihtyy päiväkodissa kaverien kanssa ja Pluto on vaan oma ihana itsensä. Mut kauheen nopeasti ne kasvaa ja oppii uutta, etenkin kaksoset.", selitän.
"Ihana kuulla, että menee ihan hyvin ja aivan varmasti kasvavat kauheeta vauhtia. Mut mites teillä kahella menee rehellisesti?", Niko kysyy.
"No nyt kun ollaan oltu lomalla ja saatu hengähtää töiden suhteen ilman turhaa stressiä niin ihan hyvin. Toki sekin auttaa et lapset on päivät hoidossa ja koulussa, niin ollaan Jonskun kaa saatuu viettää ihan kahestaan aikaa. Mulla on kerrankin energinen olo ja jaksamista, ku ei enää tarvi olla yksin vastuussa koirasta, 3 lapsesta ja yhestä miehestä.", Joel selittää."Hyvä et menee paremmin, entä Joonas?", Niko kysyy. "Just nyt menee tosi hyvin kun ei tarvi enää mennä lääkäriin tai olla muiden varassa, sillä mä olen täysin terve taas. Tai no vielä on kuntoutusta hetki jäljellä, mutta muuten sain terveen paperit.", selitän. "Hei aivan mahtava juttu.", Olli sanoo ja juuri silloin Ale ja Tommi tulevat luoksemme myös. "Ai hei Joel ja Joonas, mikä teidät tänne ajatti?", Tommi kysyy, jolloin kerron hänelle ja Alelle myös mitä teemme studiolla. "Okei, mut hei me aateltiin et pidettäs nyt ruokatauko, käykö kaikille?", Aleksi ehdottaa. "Joo."
"Okei mä voin tilata, saatte kyl ite ettiä omat ruokanne ostoskoriin.", Tommi sanoo ja pian ruokatilaus on jo lähtenyt eteenpäin, kohta syödään. Nopeasti ruoat tulevat ja alamme syömään, samalla juttelen muidenkin kuulumisista kuin vain meidän. Sen jälkeen Aleksi äänittää yhden Joelin laulupätkän, kunnes on jo aika lähteä hakemaan kaksoset hoidosta ja mennä katsomaan miten Matilda pärjää yksin kotona...
__________
Sanoja: 609
Nyt on kyl maailmankirjat sekasin, kun julkasin jo tähän aikaan tarinaa...
YOU ARE READING
Terror twins ❤️ || JORKO
FanfictionJoonas on nuori mies, joka haaveilee maailman valloituksesta bändin kanssa. Ainoa ongelma on, että sopivaa bändiä ei ole vielä löytynyt. Joonaksella on myös pienet kaksoset, jotka vaikuttavat hänen elämäänsä monella tavalla. Joelkin on nuori mies, j...