47

91 17 0
                                    

~Joonas~

Lähdemme juuri tornilta, jossa Joel minua kosi. Voitteko uskoa, kosi mua? Vaikka me ollaankin tunnettu vasta reilu vuosi ja eletty siitä suurin osa sama katon alla, hän päätti jo kosia minua. Se oli minulle ihan tarpeeksi romanttinen tapa millä se toteutui ja rakastan tuota miestä kylöä niin paljon, ettei mitään rajaa. Mihinhän me nyt ollaan menossa, ei hajuakaan, mut ei se haittaa? Tähän mennessä yllätykset on ollut vaan positiivisia tänään, joten kaippa tämäkin on, toivottavasti ainakin.

Pääsemme hotellille ja Joel ohjaa meidät oikeaan huoneeseen. Siellä on laukkumme ja toinen avainkortti jo valmiina. Miten ja missä vaiheessa hän on mulle laukun ehtinyt salaa pakkaamaan? No ei sillä väliä just nyt. Katson tarkemmin huonettamme ja henkäisen lumoutuneena. Huone on sviitti, vaalean sävyinen ja upea sellainen. Huoneessa on iso ja pehmeä parisänky, sekä kaikki perus asiat, kuten sohva, pöytä ja televisio. Kylpyhuone on myös todella tilava ja siellä on jopa kylpyamme, niin ihanaa.

Potkin kengät jaloistani ja heittäydyn sängylle makaamaan. Niin ihanan pehmeä, ettei mitään rajaa. Joel naurahtaa ovella ja häipyy pesuhuoneeseen, jossa kuulen hanan aukeavan. Joel jos kula rakastaa kylpyjä ja pian huoneesta jo kuuluu pyyntö tulla sinne. Menen kylpyhuoneen ovelle ja näen Joelin joka lilluu jo ammeessa valmiina. Hän on jostain kaivanut meille kuoharia jota on jo laseissa odottamassa ja laittanut romanttista musiikkia soimaan. Nopeasti vaatteet lähtevät päältäni ja astun ammeeseen Joelin seuraksi. Asetin hänen eteensä, nojaan pääni hänen rintakehään ja annan lämpimän veden, sekä Joelin läheisyyden rentouttaa mieleni ja kehoni ja rentoudun täysin.

!Tw; Smut!

Joel hieroo hartioitani kevyesti, ne on kyllä jumissa, kuten koko mun muukin keho. Joel ilmeisesti huomaa sen koska lopettaa hieronnan ja kuiskaa "Mä hieron sua myöhemmin paremmin." Nyökkään päätäni, koska en jaksa puhua nyt. Suljen silmäni ja tunnen kuinka Joel alkaa suudella niskaani ja hänen kädet eksyvät liikkumaan hitaasti rintakehälläni ja nänneilläni, jolloin suustani karkaa pieni huokaus. Tunnen Joelin virnistävän niskaani vasten.

Pikkuhiljaa hänen kädet lähtevät liikkumaan alaspäin kehollani, kunnes löytävät kriittisen alueeni ja alkavat vedellä vetoja sitä pitkin, saaden minut huokaisemaan. Jossain vaiheessa vaihdamme asuntoa ja saan Joelin sisääni. Huuto on melkoinen, sori muut hotellin asukkaat. Ei menee kauaakaan kunnes molemmat laukeamme, peseydymme ja siirrymme sänkyyn.

Vedän vain boxerit jalkaan ja asetun sängylle mahalleni. Joel tulee ylleni, alkaen pikkuhiljaa hieroa kehoani niskoista alkaen ja varpaisiin asti päätyen. Hymisen nautinnosta kun lihasten jumit aukeilevat ja kehoni rentoutuu täysin. Ähkin mä välillä myös kivusta, kun jotkut jumit eivät millään tahdo aueta. Kun Joel saa hieromiseni vihdoin lopetettua, olen rentoutunut todella hyvin ja aivan unen rajamailla. Joel käy sammuttamassa valot huoneestamme ja tulee sitten sänkyyn viereeni. Mies vetää minut kainaloonsa ja painan pääni hänen rauhassa kohoilevalle rintakehälleen. Joelin toinen käsi hieroo vielä päänahkaani rauhoittavasti, kun juttelemme asioista. "Rakastan sua niin paljon.", kuiskaan. "Mäkin rakastan sua.", Joel kuiskaa ja painaa suukon hiusteni sekaan. Joel alkaa laulaa hiljaa ja siihen mä sitten lopulta nukahdan. Joelin kauniiseen ääneen...

__________

Sanoja: 469

Tällaista tällä kertaa... 💞

-

“I saw that you were perfect, and so I loved you. Then I saw that you were not perfect and I loved you even more.”
-Angelita Lim-

Terror twins ❤️ || JORKOWhere stories live. Discover now