~Joel~
Olemme palaamassa Joonaksen kanssa takaisin laivalle. Olimme juuri päivän Tukholmassa, jossa oli kyllä ihan kivaa. Ei me kyllä hirveästi missään kierrelty, jottei Joonas rasita liikaa itseään, kun toipuminen kuitenkin on edelleen kesken. Mutta käytiin me esimerkiksi syömässä ja olipa muuten hyvää ruokaa. Pian pääsemme perille ja nousemme takaisin laivan kyytiin. Joonas vaikuttaa uupuneelta ja minuakin väsyttää, joten suuntaamme vain hyttiin päiväunille.
Heräämme jossain vaiheessa ja menemme käymään syömässä, sekä ostoksilla tax-freessa, jonka jälkeen päätämme kierrellä laivalla hieman enemmän ja vaatteiden vaihdon jälkeen päätyä nauttimaan hieman alkoholia. Okei, ketä me huijataan. Alkoholia saattoi mennä aika paljon, kröhöm. Joskus yöllä palaamme hyttiin, joka on aika haastavaa, kun molemmat ovat humalassa ja Joonas keppien kanssa liikenteessä. Joku ilmeisesti huomaa vaikeutumme ja auttaa meidät oman hyttimme luokse, jossa vain heittäydymme sänkyyn, johon sammumme.
Aamulla herään vähän ennen kuin laiva saapuu satamaan, joten alan herättää Joonasta pusuttelemalla hänen kasvojaa. Kun vihdoin saan miehen hereille, alamme pakkaamme tavaramme kasaan ja menemme odottamaan laivasta ulos pääsyä. Oi että oli kiva pieni irtiotto arkeen oman rakkaan kanssa, kiitos kuuluu jätkille. Pääsemme pois laivalta muiden perässä ja etsimme katseellemma Tommia, joka meidät aikoi tulla hakemaan. Hetken päästä löydämme hänet ja menemme auton kyytiin. Matkalla riittää juttuja niin lomastamme, kuin siitä miten he pärjäsivät Pluton ja lasten kanssa. Kuulemma hyvin, vaikka kaksosilla oli jotain ristiriitoja tullutkin. Se nyt kuuluu elämään, eikä yllätä.
Matka taittuu juttujen lomassa nopeasti ja pian olemmekin jo perillä kotona ja suuntaamme sisälle, missä heti ensimmäisenä ovella on kyltti, jossa lukee "Tervetuloa kotiin isit. ❤️:
❤️: Elisabet, Joacim, Matilda & Pluto."
Kyltissä on lastemme käden jäljet, sekä Pluton tassunjälki, kuin söpö. Ehdimme hädintuskin saada kengät pois jalostamme, kun Pluto jo juoksee innoissaan luoksemme ja kaadun tietysti maahan. Tällä kertaa ei sentään sattunut, alan vain nauramaan, kun toinen on aivan innoissaan ja nuolee kasvoni märäksi.Hetken pääsyä hän siirtyy Joelin luokse, kunnes rauhoittuu ja pääsemme etenemään olohuoneeseen, jossa lapset katsovat jotain Disneyn elokuvaa. "Itiiit tuli totttiiiin!", Elisabet huutaa innoissaan ja juoksee luoksemme, Joacim perässään. Kyykistymme molemmat Joelin kanssa, jotta kaksoset yltävät paremmin halaamaan meitä. Ensin toisia ja sitten toisia. Minä pidän siitä, että Joel on oppinut saman tavan kuin minä. Lasta ei saa koskaan pakottaa halaamaan, vaikka itse haluaisit lapselta halin, sillä jokaisella on oma tila. Kun lapsi halaa sinua, ei pidä päästää irti ennen kuin lapsi itse irrottaa otteensa ja haluaa pois halista, koska et voi koskaan tietää, kuinka pitkää halia se pieni ihminen juuri silloin halatessaan sinua tarvitsee. Kun erkanemme kaksosten kanssa halauksesta, myös Matilda tulee halaamaan meitä, jonka jälkeen jaamme kaikille tuliaiset, jotka vaikuttavat onneksi olevan jokaisella mieluiset. Kerrankin.
---
Päivä kului nopeasti vielä jätkien kanssa. Nyt kello kuitenkin on 19.00 ja jätkät tekevät lähtöään kotiin, sillä me olemme menossa saunaan. Matilda menee meidän jälkeen, sillä halusi mennä yksin. Istumme ylälauteilla Joonaksen kanssa ja kaksoset alemmalla. Heitämme vain kevyesti löylyä, jotta ei ole liian kuumaa lapsille. Hetken päästä he kuitenkin haluavat jo leikkimään vesileikkejä kylpyammeeseen. Käyn täyttämässä ammeen ja asetan sen niin, että näemme siihen suoraan saunan lasioven läpi. Näin saamme Joonaksen kanssa lisää aikaa saunoa, mutta pystymme samalla vahtimaan että lapset ei huku ammeeseen. Ihanaa, kun Joonaskin voi vihdoin saunoa.
Kun saamme saunottua, menemme suihkun puolelle pesemään ensin itsemme ja sen jälkeen kaksoset. Heillä on maailman söpöimmät muumi huppupyyhkeet. Ne on käteviä, kun ei putoa lasten päältä. Menemme kuivattelemaan, kun Matilda menee suihkuun. Kun olemme saaneet kuivateltua, vaihdamme lapsille yöpuvut päälle ja itsellemme vaatteet päälle. Tai siis vain boxerit ja kollarit. Puettuamme menemme laittamaan iltapalaa pöydälle ja pian olemme kaikki syömässä. Syömisen jälkeen enää lapsien hampaiden pesu, jonka jälkeen käperrymme sohvalle vielä halimaan ja lukemaan iltasatua. Elisabet nukahtaa syliini kesken kirjan, joten hänen kanssaan päästään tänään helpolla. Joacim ei nukahtanut, mutta Joonas vie hänetkin sänkyynsä ja silittelee hetken, kunnes hän nukahtaa myös. Jätämme oven raolleen ja menemme sohvalle halimaan ja katsomaan Matildan kanssa jotain ohjelmaa, mitä hän katsoo. Tai siis saattaa olla että keksittyminen herpaantuu johonkin muuhun, nimittäin suudelmiin.
Jossain vaiheessa Matildaa toteaa menevänsä nukkumaan, kello on 23.00. Meitäkin väsyttää aika paljon, joten päätämme vain siirtyä sänkyyn halimaan siihen asti, että nukahdamme halaukseen. Kiitos ja hei, Joel kuittaa tältä päivältä.
__________
Sanoja: 676
Ei varmaan sais vihata ketään, mut vihaan ihmisiä jotka ei noudata sääntöjä ja käyttäytyy typerästi. Esim nyt vituttaa, ku mun kaveri ei päässy eilen mun omalle autopaikalle, ku jotkut pitää siinä autoaan. Vaikka eilen soitin niille asiasta ja lupasivat siirtää pois. Minä maksan siitä paikasta vuokraa ja toiset kehtaa vaan pitää autoaan siinä..! Musta aika törkeetä käytöstä...
YOU ARE READING
Terror twins ❤️ || JORKO
FanfictionJoonas on nuori mies, joka haaveilee maailman valloituksesta bändin kanssa. Ainoa ongelma on, että sopivaa bändiä ei ole vielä löytynyt. Joonaksella on myös pienet kaksoset, jotka vaikuttavat hänen elämäänsä monella tavalla. Joelkin on nuori mies, j...