🂡

2.3K 168 121
                                    

Açıkçası buraya nereden ya da hangi evrenden geldiğinizi bilmiyoruz. Doğru yerde misiniz, bilmiyoruz. Siz biliyor musunuz? Doğru yerde misiniz? Bir linke tıklayıp mı geldiniz? Bir bildirimden mi? Bir arkadaşınız mı söyledi? Yoksa Yazar Arcane mi?

Belki buraya çocukluk aşkını unutup onu öldürmeye çalışanların, katillerin olduğu bir evrenden gelmiş olabilirsiniz; ya da okullarında dolaşan bir psikopatı bulmaya çalışan çocukların olduğu bir evrenden de gelmiş olabilirsiniz. Bilmiyoruz.

Gariptir, çünkü aslında bizim her şeyi bilmemiz gerekiyordu ama sistemdeki hatadan dolayı biz de bilmiyoruz. Hatanın ne olduğunu da. Öğrenirsek size de söyleriz. (Hayır, söylemeyiz.)
Belki de sizinle beraber öğreniriz.
Ama siz bizden önce öğrenirseniz bize söyleyin, olur mu?

Yakaladığınız ya da yakalamanız gereken her detaya ihtiyacımız var. Hiçbir şey bilmiyoruz ve zor durumdayız.

Size başlangıçta bir motivasyon konuşması yapamayacağız. Başınıza gelecekler konusunda uyaramayız. Çünkü bizim de haberimiz yok. O yüzden size güvence veremiyoruz.

Fakat;

Buraya kadar okumuş olmanız ve içinizdeki "Neler olacak acaba? Bu giriş de ne böyle?" düşünceleri bize güvendiğinizi kanıtlıyor.

Bize.

Bana.

Arcane'e.

-ARCANE

Secret.(Place+Plans)=?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin