5. Kişi

612 107 78
                                    

Evet, biz size bunları anlattık ama bu sandığınız kadar da büyük bir olay değildi. Onların gece hayatları hep böyle olurdu zaten.
Yani bildiğimiz kadarıyla.

Edindiğimiz yeni bilgileri de aktaralım size:
Bu sekiz çocuk gerçek hayatta birbirlerini tanımıyormuş gibi davranmalılarmış ya da yakın oldukları belli olmamalıymış en azından.

İlginç değil mi?

~

"Ya of kim arıyor bu erken saatte?" diye söylenerek yastıktan başını kaldırdı Felix.

Telefonu çalıyordu, yoksa daha uyuyacaktı. Ne de olsa haftasonuydu. Telefonu alıp baktığında kız kardeşi Olivia'nın aradığını gördü.

Telefonunda onun aradığını görünce hatırladı; bugün kız kardeşi onu yakın arkadaşlarıyla tanıştıracaktı. Felix bir yandan telefonu açarken bir yandan da saati kontrol etti hızlıca. Neyseki o kadar da geç değildi.

"Uyuyordun değil mi?" dedi telefondaki ses.

"Alakası yok."

"Hala daha yatakta olduğuna bahse girerim."

"Of, peki kabulleniyorum. Sen aramasan daha da uyuyacaktım. Niyetim de yoktu kalkmaya."

"Ben sana diyorum ki gel buluşalım seni arkadaşlarımla tanıştırayım, sen gelmemek için her şeyi yapıyorsun."

"Ya ben neden senin arkadaşlarınla buluşuyorum ya? Ne yapacaklar beni?" dedi bıkkın bir sesle Felix.

"Çiğ çiğ yiyeceğiz seni, ondan."

"Ha ha ve ha. Olivia şaka haznesini genişletmiş, tebrikler. Neyse onu bırak da, kaç kişi olacağız toplam ve saat kaçta kafede olmamız lazım?"

"Toplam beş kişi olacağız ikimizi de sayarsak ve ikide kafede toplanalım diye ayarladık. Umarım benim saf arkadaşlarım ikide evden çıkmazlar."

"Senin arkadaşlarınsa kesin yaparlar."

"Of, sus ya. Ne güzel eğlen diye davet ettim seni de. Sanki yapacak başka bir işin vardı bugün. Haftasonu tüm gün oturuyorsun zaten haftaiçi çalışıyorsun diye."

Felix o sırada içinden şu cümleyi geçiriyordu:

"Ne haftaiçi ne haftasonu tüm gün oturuyorum. Abinin yaptıklarından haberin yok Olivia ya."

"Doğru, haklısın Olivia. Teşekkürler bilgilendirme için. Hadi kapatıyorum. Görüşürüz." dedi Felix ve telefonu kapattı.

Banyoya girip, işlerini halledip yatağını topladı ve kendine kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdi. Uykusu olduğu için bir şeyle uğraşmak istemedi o yüzden sadece mısır gevreği yemekle yetindi. Yani tam olarak bir şeyler hazırlamadı ama kahvaltı yapmıştı sonuçta.

Kısa kahvaltısından sonra biraz etrafı topladı. Sonrasında duşa girdi ve kardeşinin ayarladığı "saçma" buluşma için hazırlanmaya başladı.

Saçma olup olmadığını gidince görecekti.

Mavi ve bol olan kot pantolonunun üstüne kırmızı bir sweat, sweatin içine de beyaz bir gömlek giyip yakalarını sweatin üstüne çıkartmıştı. Boynuna bir kolye taktıktan ve parfümünü sıktıktan sonra hazırdı. Saat ikiye gelirken de evden çıktı ve arabasına binip kardeşinin attığı konuma doğru sürmeye başladı.

Kısa bir süre sonra kafeye geldiğinde bir masada kardeşi Olivia ve onunla oturan bir kız daha olduğunu görmüştü. Bu ortamda çok sıkılacağını biliyordu ama yine de kardeşi için katlanacaktı.

Secret.(Place+Plans)=?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin