Hyunjin, Felix'e karşı birden tepki göstermişti Chan'ın odasından çıkar çıkmaz. Belki merhametli olanlarınız Hyunjin'in anlık sinir ile ona böyle davrandığını düşüyor olabilir. Chan'ın odasından bir sinirle çıktı sonuçta. Orada kim olsaydı ona patlardı.
Ama hayır, durum bu değildi.
Hyunjin böyle davranmayı seçmişti çünkü asıl düşündüğü Felix'ti.
Hiç inandırıcı gelmedi, değil mi?
Gerçekten de öyleydi. Chan, Hyunjin'i çağırmıştı çünkü Felix bir şey bilmiyordu ve bu konu hakkında Felix'e kızsa o ne yapacağını bilemezdi. Hatırlatması gereken şeyler olduğu için Hyunjin'i çağırmıştı.
Hyunjin bu yolu seçmişti çünkü amacı Felix'i korumaktı. Yanında olduğunda böyle sorun çıkıyorsa ve bir sürü şeye dikkat edilmesi gerekiyorsa onu bütün bunların dışında tutmak istemişti. Bunun ağır sorumlulukları Felix'in omuzlarına çökmesin diye. Evet, seçtiği yol Felix'i belki daha da üzmüştü ama o an bunu düşünecek durumda değildi.
Madem Felix'in yanında olması başlarını belaya sokuyordu; o zaman Felix'in çevresinde görünmezse tehlikeyi çekemezdi, Felix güvende kalırdı.
Güvende ama mutsuz.~
Hyunjin göreve hazırlanıp çıkmalarından yaklaşık 1 saat önce, diğerleri hazırlanırken, Chan'ın yanına gitti. Gittiğinde Chan kendine kıyafet seçiyordu. Dolabın önünde durmuş öylece bakıyordu. Kulağı Hyunjin'deydi.
"Neden bize sevgili rolü yapmamızı söyledin?"
"Biraz düşünsen bulursun aslında."
"Chan, ondan uzak durmamı söyledikten sonra bunu söylemen çok mantıksız."
"Sen çok mu mantıklı davranıyorsun?"
"Ben benimle birlikteyken tehlikedeyse tek başınayken güvende olur diye böyle yapıyorum."
"Hm, peki sence Felix kendini güvende hissediyor mu şuan?"
"Doğrusu bu."
"Kim dedi?"
"Biraz düşünsen bulursun aslında."
"Peki, söylemem ben de. Sen bilirsin."
"Tamam tamam. Özür dilerim, dinliyorum."
"Bu sefer dinliyorsun yani?"
"Chan... Söyle artık."
"Gerçekten kurtaracağımız adamın babamın arkadaşı olduğunu mu düşünüyorsun?"
"Ne? Kimi kurtaracağız o zaman?" dedi Hyunjin çatık kaşlarla. Kafası karışmıştı.
"Felix'i."
"Ne? Ne demek Felix'i? Kim peşindeki onun? Bu gece... Bu gece onu mu öldürmeye çalışıyorlar?"
"O bara gizlice garson olarak girecek kişi, babasının adamı. Felix'i kaçırma planları var bu gece için ve sen onu tek bırakırsan işine gelecek. Bu da planını kolaylaştıracak. Lakin gece boyunca Felix'in yanında olup onu korursan bu ihtimal düşer. Biz de yanında olacağız zaten. Fakat şu da var; eğer bu yakınlığın mantıklı bir sebebi olmazsa Felix'in babası onu fark ettiğimizi anlar. Anladın mı? Sence yeterince mantıklı mı? Yoksa hala ben mantıksız mı davranıyorum Hyunjin?"
"Sen... Sen ciddi misin?"
"Gayet ciddiyim. Sana bu yüzden bara girmeden önce söyleyecektim çünkü panik yapacağını biliyordum. O yüzden sırf aramızda geçen konuşma yüzünden Felix'ten uzak durmayı bırak ve burnunun dibinden ayrılmayıp onu güvende tut. Sadece böyle gerçekten güvende tutabilirsin onu. Böyle olduğunda o da hisseder bu sefer güvende olduğunu. Onun her an yanında ol ki kimseye fırsat verme. Tek bir an bile gözünü ondan ayırma ki, kaybolmasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret.(Place+Plans)=?
FanfictionGizli yer + gizli planlar. Garip geliyor kulağa. Bizim de bir şeyden haberimiz yok. Sadece 8 çocuk bir araya gelmiş ve birilerinin peşinde koşturuyorlar. Hepsinin iki farklı kişiliği var. Kimseye belli etmemeliler ve görevlerini tamamlamalılar. Peki...