Okumadan Sözleşme İmzalamak

507 88 86
                                    

Hayatta hepimiz bazı hatalar ve aptallıklar yaparız. İnsanız sonuçta, kimse bizden her şeyin en doğrusunu beklemiyor. Lakin bekliyorlarsa bunu kendileri yapsınlar. Ne de olsa bizim ilgilenmemiz gereken kısım yaptıklarımızdan sonra kendimize tecrübe katmak ve ders çıkarmak. Ve bizce bu insanlığa dair tatlı bir detay.

Fakat buna rağmen insanların aptallıkları bizi kızdırır bazen. Elimizde olmadan nasıl bu kadar dikkatsiz ve düz fikirli olabilecekleri hakkında söyleniriz. Çünkü aslında biz de farkında olmadan çevremizdeki her şeyin en iyisi olmasını bekleriz. Bunda da sıkıntı yok; hoşunuza gitmeyen, düzeni bozan bir şey rahatsızlık verebilir.

Bunları söylüyoruz çünkü birazdan Hyunjin'in yapacağı aptallığa şahit olacaksınız, tepkinizi hafifletmek için anlattık bunları.

Bir o kadar da dürüst...

Hyunjin'in yaptığı aptalca hareket, gelen mesajlardan Chan'a ve diğerlerine bahsetmemek olacaktı.

Çünkü eğer Chan'a gösterirse olayların daha da büyüyeceğini, Felix'ten yine uzak durması gerekeceğini düşünmüştü. Bunu kanıtlayacak bir şeyi yoktu ama nedense bu mesaj bir şekilde Felix'le dışarı çıkmasına dokunuyormuş gibi hissediyordu. Zira son zamanlarda başka bir olay olmamıştı. Yine de bunun tersini umuyordu çünkü artık Felix'i kimse üzemesin istiyordu. Onun da dediği gibi, Felix'i korumak gittikçe zorlaşıyordu.

Fakat o bunu da önemsemiyordu.

Aslında mesajı gösterse Chan aynı gün içinde bile bu gizemli mesajın kim tarafından atıldığını bulurdu ve olay çok büyümeden kapanırdı ama o bunu yapmayacaktı. Yine Chan'ın kızmasından korkmuştu. Şimdi durduk yere herkesi paniğe sokmaya gerek yoktu. Bu yüzden kendi halletmeliydi.

Ve bu da mesajı cevaplamadan olmayacaktı.

Hyunjin
Sizi tanıyor muyum?

Makul bir başlangıç açıkçası.

Hemen saniyeler içerisinde bir yanıt.

+82.......
Hatırladığını düşünmüyorum

Hyunjin
Okulda falan mı karşılaşmıştık?
Gerçekten çıkaramadım

+82.......
Okul mu?
Okuldan biri sana neden istediğin hayatı vereceğini söylesin ki?
Genelde mantıklı düşünürsün
Neden şimdi böyle yapıyorsun?

Hyunjin
Bana kim olduğunuzu söyler misiniz?

+82.......
Bilmek ister misin gerçekten de?
Önce teklifimi düşünmen lazım aslında

Hyunjin
Bunu neden yapmalıyım?
Mantıksız olur bu
Metni ve şartları okumadan bir sözleşme imzalamaktan farksız

+82.......
Sen bunu zaten yıllar önce yapmadın mı?

İşte bu Hyunjin'i biraz korkutmuştu. Bu her kimse tesis olaylarını biliyor olmalıydı. Bu fazlasıyla tehlikeli bir durumdu. Yine de soğukkanlı davranmaya çalışarak devam etti.

Hyunjin
Neden bahsettiğinizi anlamıyorum
Size yardımcı olamayacağım
İyi günler

+82.......
Hayatımda gördüğüm en kötü geçiştirme yöntemiydi
Senin gibi profesyonel biri nasıl bu hatayı yapabilir

Secret.(Place+Plans)=?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin