Hepsi birbirlerine iltifatlarda bulunarak arabaya bindiler ve otele doğru ilerlemeye başladılar. Chan'ın babası onları orada bekliyordu.
Hyunjin tam karşısında oturan ve camdan bakan Felix'e bakıyordu.
"Felix, sen böyle üşümeyecek misin?" dedi ciddi bir şekilde.
Felix de ona hafif gülümseyerek baktı.
"Hayır, hatta arabanın içi çok sıcak." dedi ve bunu derken blazer ceketinin en üstteki düğmesini de açtı.
"Dışarı soğuk ama."
"Düğmeyi o zaman iliklerim. Belki."
"Peki, öyle olsun bakalım." dedi sessizce Hyunjin de.
Minho ise Jisung'a bir şey deme ihtiyacı hissediyordu. Kendini kötü hissediyordu, nedensizce ona kötü bir şey yapıp kalbini kırmış gibi bir his vardı içinde. Yol boyunca diyecek herhangi bir şey aradı ama bir şey demeye de cesareti yoktu. O yüzden bir şey diyemedi yol boyunca.
Bir süre sonra araç, görkemli ve ihtişamı ile parlayan o Bang Otel'in önünde durdu.
Hepsi araçtan inip otele gözlerini dikmişlerdi. Birbirlerine baktılar ve konuşmadan birbirlerine şans dilediler. Ardından kapıya ilerlediler.
İşte gece şimdi başlıyordu!
Kapıların önünde bekleyen takım elbiseli görevliler onlara gülümseyip kenara çekildiler onların geçebilmesi için ve kapıları açtılar.
İçeri geçtiklerinde hemen onlarla ilgilenmek için dört tane görevli daha geldi. Onlara oturacakları masayı gösterdiler ve onlar masaya yerleştikten bir süre sonra masaya ikramlar, yemekler gelmeye başladı.
Biraz keyifli vakit geçirdiler çünkü kısa bir süre sonra asıl burada olma amaçlarına uygun hareket etmeye başlayacaklardı.
Sonunda beklenen an geldi. Hedefleri olan adamın kızı, eline bir mikrofon alıp onun için salonun tam ortasında hazırlanan sahne tarzı yere geldi ve yüzünde bir gülümseme ile konuşmaya başladı:
"Öncelikle bütün konuklarımız, hoş geldiniz! Beni böyle güzel bir günde yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. Umarım bu gece hepimiz çok eğleniriz. Eğlence başlamadan önce birine daha teşekkür etmek istiyorum, baba yanıma gelir misin?"
Kızın babası -yani bizimkilerin hedefi olan adam- alkışlar eşliğinde kızının yanına geldi.
"Bu kızın böyle bir babası olması ne büyük şanssızlık." dedi Jeongin.
"Kız bence böyle bir babadan kurtulacağı için kendini şanslı saymalı." dedi Changbin de.
Kız ve babasının yaptığı duygusal(?) konuşmadan sonra eğlence tam olarak başlamıştı. İnsanlar ellerinde farklı türden içkilerin dolu olduğu kadehleri ile sahnede dans ediyorlardı.
Bizimkilerin de yavaştan harekete geçme vakti gelmişti.
Bu arada aldığımız bilgiye göre sekizi de kulaklarına küçük kulaklıklar takmışlar. Böylece iletişim halinde kalabilecekler. Çok havalı değil mi?
Plan şöyleydi: Minho, kızın babasının sigara paketini alıp Chan'a getirecekti ve adam salonun dışına sigara içmek için çıktığında Chan da bir süre sonra yanına gidecekti. Adama sigaradan teklif edecekti. Tabii ki o sigara normal bir sigara olmayacaktı. Adam içeri geldiğinde garsonun ona getireceği içeceğin içinde de ilaç olacaktı ve bu da Hyunjin ile Felix'in göreviydi. Adamın ortaklık yapacağı diğer adam ile de diğerleri ilgilenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret.(Place+Plans)=?
FanfictionGizli yer + gizli planlar. Garip geliyor kulağa. Bizim de bir şeyden haberimiz yok. Sadece 8 çocuk bir araya gelmiş ve birilerinin peşinde koşturuyorlar. Hepsinin iki farklı kişiliği var. Kimseye belli etmemeliler ve görevlerini tamamlamalılar. Peki...