Plan B

638 98 160
                                    

Öğrendiğimize göre B Planı çok daha riskliymiş.

Jeongin, adamın yanına gidip onu terasın bir aşağısındaki katta birinin beklediğini söyleyecekti ve onun oraya gelmesini sağlayacaktı. Burda da Jisung devreye girecekti. Gizlice diğer adamın telefonundan bu adama bir mesaj yazacaktı onu beklediğine dair. Böylece adam ikna olup Jeongin'i takip edecekti. Edemezse de bir şeyler düşünmüşlerdir mutlaka. Bu sırada da Hyunjin ve Felix adama çoktan ilacı vermiş olmalılardı ve diğerlerinden önce o kata çıkıp onları karşılamaları gerekiyordu. Changbin, Seungmin ve Minho da diğer adamı lavaboda kıstıracaklardı. Jeongin de, o adamı asansörde bir iğne ile bayıltacaktı. Zaten içkideki ilaçtan dolayı bağışıklığı zayıflayacaktı.

Sonraki adım da zaten basitti. İkisini de o ara kata getireceklerdi ve ilaçların geçişini sağlayan belgelerin olduğu kasanın yerini ve şifresini söyleyeceklerdi. Yani kendi yöntemleri ile söyleteceklerdi.

Sonra da onlardan kurtulacaklardı.

İşte böyleeee!

Hepsi Chan'a hazır olduklarını söylediklerinde Chan içeceği götürmelerini söyledi Felix ve Hyunjin'e.

Bunun üzerine Hyunjin, Felix'in kollarından tutup kulağına yaklaştı.

"Endişelenecek bir şey yok. Neden stres oldun ki sen şimdi? Bir şey yok. Hep yaptığımız şeyler bunlar."

"Bilmiyorum. Planın işe yaramaması gerici."

"Bizlik bir şey yok, aptal adam almamış sigarayı. Sen sadece içeceği götür, tamam mı? Herhangi bir sorun çıkarsa ben orada olacağım zaten."

"Bir kere de şu flörtöz modunu kapatsan şaşırırım zaten."

"Tarzım bu." dedi Hyunjin de geri çekilip sırıtarak.

"Tarzı buymuş. Nereden geliyor bu rahatlık? Ben de istiyorum ya."

"Sen güvensene bana. Bu çocuk her şeyi halleder. Bir lafına bakar."

"Bu durumda bile nasıl şaka yapabilir bir insan ya?"

"Klasik Hwang Hyunjin işte."

"Of Hyunjin ya."

O sırada bir garson gelip Felix'in eline bir tepsi tutuşturdu. Tepside sadece bir tane içecek vardı. Kız, bu içeceğin o adama özel olarak hazırlandığını söylediğinde Felix başını salladı. Kız yanlarından ayrıldıktan ve gittiğinden emin olduktan sonra cebinden küçük paketi çıkarıp toz şeklindeki ilacı etrafı kontrol ederek içine döktü. İçindeki pipetle karıştırdıktan sonra derin bir nefes aldı.

Aynı anda kulağının arkasında bir nefes hissetti.

Hyunjin arkasına geçmiş ve ellerini Felix'in iki dirseğine koymuştu.

"Bence Lix'im bu görevin üstesinden gelir." diye kulağına fısıldadı Hyunjin.

"Hyunjin biraz daha bu tarzda konuşursan güvenliği çağıracağım sapık var diye." dedi stresle.

"Hoşuna gittiğini biliyorum Lixie."

"Çok yanlış biliyorsun o zaman. Bırak beni. Gideceğim."

"Şans öpücüğü?"

"Ya defol git."

"Tüh ya. Neyse, sonraya kaldı."

"Hyunjin git dedim. Yürü ara kata. Jeongin gittiğinde seni göremezse fena söver sana."

"Tamam ya. Sen de çabuk gel. Unutma, ikimizin de karşılaması lazım."

"Tamam! Boynumdan çekil artık!"

Secret.(Place+Plans)=?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin