★
Sırtımı arkamda ki ağaca yaslayıp hafifçe doğruldum. Valeriy kıpırdanmamla gözlerini aralayıp bana baktığında dudaklarımı yanağına hafifçe değdirip küçük bir öpücük bıraktım.
"Ne çabuk uyandın?" Kıkırdayıp hafifçe esnedim.
"Aldım uykumu hem fazla bile uyumuşumdur." Valeriy gülümseyip dudaklarını saçlarıma bastırdı. Sabah teklifim üzerine Valeriyle birlikte ormanlık bir alana piknik yapmaya gelmiştik. Geç saatlere kadar yiyecek bir şeyler hazırlayıp uykumu alamadığım için de Valeriy bana kıyamayıp kollarında uyumamı teklif etmişti. Bende bu güzel fırsatı kaçırmak istemeyip hemen kabul etmiştim tabi ki.
"Üşümedin değil mi?" Kafamı sağa sola salladım. Hava serindi ancak üşütecek kadar soğuk değildi.
"Valeriy..." Yanımda ki adama iyice yaklaştım.
"Hmm?" Boğazımı temizleyip kurumuş dudaklarımı ıslattım.
"Bir şey sorabilir miyim?" Valeriy kafasını sallayıp saçlarımı okşamaya başladı. "Benden önce ki ilişkilerini anlatır mısın biraz? Bilmediğim için merak ediyorum." Valeriy derin bir nefes aldı.
"Bu yaşıma kadar çok ciddi ilişkilerim oldu diyemem. Üniversitedeyken bir sene boyunca konuştuğum bir kız olmuştu ancak ona bile ciddi ilişki gözüyle bakmadım hiç." Kafamı salladım usulca.
"Yani tek ciddi ilişkin benim?" Valeriy kafasını sallayıp alnıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Evet ama tek gecelik ilişkiler yaşadığım oldu." Duyduğum şeyle Valeriynin kollarından hızlıca doğruldum. "Senden bir şey saklamak istemem bebeğim. Anlat dedin anlatıyorum." Omuz silkip kafamı arkamda ki ağacın gövdesine yasladım.
"Seni bunun için asla yargılamam ama kıskanmadan da edemiyorum. Sevdiğim bütün insanlar bana özel olmalı." Valeriy kıkırdadı.
"Ben sadece sana özelim bebeğim. Sende bana özelsin aynı şekilde." Dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsedim. "Sen anlat bakalım benden önce ki ilişkilerini." Kafamı sallayıp doğruldum.
"Lisedeyken hoşlandığım birkaç kişi olmuştu ancak cesaret edip açılamamıştım. Üniversite de biliyorsun zaten Yusuf girdi hayatıma. Başlarda peşimden koşarken ilgimi çekmişti zaten. Böyle böyle aramızda ki durum biraz ilerledi. Ona olan hislerim büyüdü ama çok geç olmadan gördüm gerçek yüzünü. Sonra da zaten kendimi birden seninle buldum. Şimdide evlenmek üzereyiz işte." Valeriy iç çekip dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Pişman mısın?" Soğuyan ellerimi Valeriynin yanaklarına koydum.
"Hiç pişman değilim. Asla da olmam." Aniden dudaklarıma kapanan dudaklarla gözlerimi kapatıp karşımda ki adama karşılık vermeye başladım. Sıcak dudaklar üşüyen dudaklarımı yakarken kendimi tamamen Valeriynin kollarına bıraktım. Birbirine dolanan dillerimiz uyum içinde dans ediyor öpüşmenin seyrini daha da hızlandırıyordu sanki.
"Dudakların o kadar tatlı ki." Dudağıma üflenen sıcak nefeslerle yutkunup önümde ki dudaklara tekrardan kapandım. Uçsuz bucaksız kimsenin olmadığı bu orman da nefesimiz kesilene kadar öpüşmeye devam ettik. Biraz uzaktan gelen sesi duymasak devam da edecektik.
"O neydi?" Valeriy yanağımı hafifçe okşayıp ayaklandığında bende hızlıca ayağa kalktım. "Valeriy..."
"Korkma güzelim elimi tut." Valeriynin uzattığı elini sıkıca tuttum. "Korumalar nöbet tutuyor ciddi bir durum yoktur merak etme." Kafamı usulca salladığım sırada Valeriy belinden silahını çıkarttı. İlerlemeye devam ederken sesin geldiği yöne doğru hafifçe yürüdük. O sırada oradan oraya koşan beyaz bir tavşan görmemle kocaman gülümsedim. Sesin sahibi belli olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH ADAM (BXB)
Action[TAMAMLANDI] Rus bir mafya ile psikoloji okuyan bir gencin tesadüflerle dolu hikayesi. EŞCİNSEL VE MPREG BİR KURGUDUR !