52. Söyle nefesim, söyle anlat ona. Açılmadı kalbim senden başkasına.

4.2K 519 513
                                    

Huhuhu ben geldim ballar. Kimler bekledi bakalım bölümü? 

sevin bu bölümleri, yazarken biraz eğlendim gibi... yorumlarınızı da okurum bende :)

İyi okumalar.

Bu da Jk'un bu bölüm giydiği kıyafet, bazıları hayal edemiyorum dediği için bırakayım istedim.*



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




...

"Bu kadar kötü insanın olduğu yeri, böylesine güzel bir gökyüzü nasıl kaplayabiliyordu?"

...


Bölüm 52: Söyle nefesim, söyle anlat ona. Açılmadı kalbim senden başkasına, yerin dolmuyor asla.

Dizlerim titriyordu. Zihnimde bilmem kaçıncı kez yüzleşmeye çalıştığım doğrular varken bunu yapmamalıyım diyordum durmaksızın. Ama kendimi bunu yapmalıyım da diyerek de şartlıyordum. Yine de elimde tuttuğum şeye, elbise diyemeyecek kadar çok bir bütüne sahip değildi ve beni bunu giymem konusunda yalvarır gözlerle bakan Jennie'ye mahcup bir şekilde bakıyordum. Çok ikna edici konuşmuştu. En yakın arkadaşlık kartını kullanarak en azından.

"Taehyung bundan hiç hoşlanmayacak," dedim anlaması için. Elbette anlıyordu ama o da çok çaresiz hissediyordu. "Biliyorum. Tüm sorumluluğu almaya hazırım Jungkook." Dudaklarını gerginlikle ısırıyor, olduğu yere çökerken etrafımızda şu anlık kimse olmadığı için şanslıydık. "Ben mi dedim aptal kıza gece içip kolunu kır diye. Her şey mahvoldu. Bu tasarım için zor da olsa birleştirip yaptım ve kesin kancık kız bana olan gıcıklığından, beni gölgede bırakmak için yaptı bunu. Son dakika haber veriyor olmasının başka bir açıklaması olamaz çünkü."

"Tamam ağlama," dedim saçlarını okşadım. Daha fazlasını yapmak için onun çökmüş omuzlarından kaldırdım. "Taehyung bana ve bebeklerimize kıyamaz. Kıyarsa da o bilir. Büyük trip atarım. Kahrından ölür sonra."

"Yaa... Jungkook. Çok teşekkür ederim." Diyerek onun için açılmış kollarımın arasına girdi. "Sakinim sayende," dedi ve ona karşılık verdikten sonra çekildi. "Tamam abim zaten bu defileye seninle gelecekti. Ben ona mesaj atacağım."

Gözlerimi kocaman açıldı. Eğer Taehyung benim şimdi Jennie'nin bu açık saçık etekli olan kıyafetleri giydiğimi, bir podyumda yürüyeceğimi ve yürürken beni izleyecek iki yüz kişiden fazla kapasiteli bir yerde olduğunu bilirse eminim burayı başımıza yıkardı ve Jennie'yi de çok kızardı. Çıkmazda hissediyordum. Benim zor zamanlarımda hep yanımda olmuştu. Bebeklerimizi öğrendikten sonra geçen şu bir ayda bana çok fazla bilgi vermiş hatta Taehyung ile taşınacağımız yeni ev için bile benimle gezmiş ve hep ilgilenmişti. Bundan çok öncelerini saymıyordum bile.

dead butterflyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin