*4

567 40 8
                                    

Sabaha karşı İlkin, Saliha'nın evine gelmişti. Onun yedek anahtarıyla kapıyı sessizce açıp içeri girdi. Hande ve Saliha birbirlerine sarılmış bir şekilde koltukta uyuyorlardı. Onların bu halini görünce nedense mutlu olmuştu. İlkin elindeki simitleri mutfağa doğru götürüyordu ki anahtarları yere düşürdü. Bu sesle Hande gözlerini açtı.
"İlkin."
"Hande, özür dilerim ya."
"Biz burada uyumuşuz ya." Hande, Saliha'ya baktığında hala ona sarılıydı. Uyurken çok rahat gözüküyordu. Onun rahatını bozmadan kollarından ayrıldı, koltuğa düzgünce yatırdı; biraz kıpırdansa da Saliha uyanmamıştı.
"Mutfağa geçelim, orda konuşalım, uyanmasın."
"Olur, geçelim." İlkin çay suyu koyarken Hande de masaya oturmuştu.
"Noldu İlkin, sorun çıktı mı?"
"Hayır, hiçbir sorun yok. Polislere her şeyi tek tek anlattım. Bizim milli sporcu olduğumuzu ve bu tarz bir konuyla anılmamız gerektiğini falan. Onlar da sağ olsun yardım ettiler, ifadeye bile gerek kalmadı. Güvenlik kayıtlarında her şey açık."
"Oh be, peki Mert?"
"He, ona gelirsek, sadece onun için karakola gidip ya da avukatınla uzaklaştırma kararı için bir dilekçe yollaman gerek. Zaten direk onaylanacak."
"Saliha'nın başı derde girmeyecek, değil mi?"
"Yok, yok. Onu hallettik biz Mert'le. Hele bir sıkıntı çıkartsın, bu sefer onun kafasında sağlam bir tane kemik bırakmam."
"Çok teşekkür ederim. Benim için bütün gece uğraştın. Bütün gecenizin içine ettim."
"Ne demek Hande, Saliha nasıldı gece?"
"Aslında gece boyunca iyiydi ama sabaha karşı birden kasılmaları falan başladı. Senin dediğin ilaçtan içirdim. Bir on dakika sonra sakinleşti ama..."
"Ama ne?"
"Bana anne falan dedi, galiba ilaçtan dolayı öyle konuştu."
"Neler dedi?"
Hande hepsini anlattı. Daha sonra cesaretini toplayıp İlkin'e sordu, "İlkin, Saliha'nın annesiyle babası nerede?"
"Hande, bunları anlatmak bana düşmez ama sadece şunu söyleyebilirim, Saliha cidden zor bir çocukluk geçirmiş ve bu konularda çok hassastır. Dışarıdan sert ve soğuk görünse de gerçekte öyle değil."
"Evet, onu bu gece fark ettim," dedi Hande.
"Ve Hande, büyük ihtimale dün gece sana söylediği şeyi hatırlamayacak. O yüzden ona bunu hissettirmezsen iyi olur. Zaten o seni yakın görmese, ilaçlarla bile olsa sana bunları söylemezdi. Senin yanında kendini rahat hissetmiş ki bunları söylemiş. İlla ki sana diğer olayları da anlatır ama zaman ver. "Hande düşünceli bir şekilde, "Tamam, İlkin."
O sırada Saliha da uyanmıştı. Başı zonkluyordu. Yavaşça koltukta doğruldu. Mutfaktan ses geliyordu, oraya doğru adımladı. İlkin Saliha'yı ayakta görünce ayağa kalktı.
"Günaydın uykucu, gel otur buraya."
"Günaydın, siz ne ara uyandınız?"
"Çok sayılmaz, nasılsın? Ağrın falan var mı?"
"İyiyim, sadece başım zonkluyor o kadar, o da çok normal."
"Şimdi bir çay içersin, bir de sıcak sıcak simit yersin, bir şeyciğin kalmaz."
"Oo, İlkin 'im açmışsın simit sezonunu." Saliha Hande'ye döndü.
"Hande, sana da çok zahmet verdim dün gece, teşekkür ederim her şey için."
"Deli misiniz kızlar, asıl ben size çok teşekkür ederim. O şerefsizin elinden aldınız beni."
"A evet, İlkin, o şerefsize ne yaptın?"
İlkin olayları bir de Saliha'ya anlattı.

***

Olaylı gecenin üstünden nerdeyse iki hafta geçmişti hande nerdeyse her gün Saliha'yı arayıp nasıl olduğunu soruyordu. Birkaç kez evine de gitmişti. Bu ara maç takvimleri sıkıştığı için çok yanında olamamıştı. Artık son final maçları oynanıyordu Eczacıbaşı için kolay geçen bir sezon değildi.
Bu iki haftada iki final oynadılar fakat iki finali de kaybetmişlerdi.
Hande bütün bu yenilgilerin sonucunda mental anlamda düşmüştü. O esnada Saliha ve ilkin için sezon iyi geçmişti. GS sezonu dördüncü bitirmişti. Bu onlar için iyi gelişmeydi. Şimdi kızların önünde daha önemli bir dönem vardı.
Milli takım sezonu başlamasına bir kaç gün vardı geniş kadro hala açıklanmamıştı.
"Bu sene sence beni çağırırlar mi ilkin "
"Bence net çağıracaklar bu sezon istatistiklerin baya yüksek "
"Umarım ya çok istiyorum  , hem sen gidince burada çok yalnız kalıyorum "
" Ya ben seni yerim be"
" Hande de geçen gün bence milliye alınacaksın dedi"
"Oo siz baya konuşuyorsunuz yani"
"Niye konuşmayalım ilkin kadın için kafamı kırdım " Saliha da İlkin de gülmüştü.
"Ama kırılmayacak gibi de değil dimi " dedi İlkin Saliha'ya bakış atarak
"Yani evet kırılır "  ağzının kenarıyla söylemişti Saliha ilkin daha üzerine gitti.
"Hele o gözler "
" İlkinnn"
" Aşıksın sen yaa , o gece anlamıştım ben "
"Ya ilkin , ne aşkı "
" Kabul et , hoşlanıyorsun Handeden"
"Hoşlanma demeyelim de " Saliha elinde tuttuğu havluyu atıp ilkine döndü.
"İlkin ilk defa birinin yanında kendimi huzurlu hissediyorum "
"Kırıldım "
"Salak sen başkasın Hande çok başka o her güldüğünde sanki böyle ... Nasıl desem içim huzur doluyor hep onunla olmak istiyorum. O hep anlatsın ben dinleyeyim istiyorum."
" Geçmiş olsun Saliha hanım siz felfena aşık olmuşsunuz."

***

Tica ile Hande havaalanına doğru gidiyorlardı.  Hande telefonu arabaya bağlıydı araba ekranında Saliha'nın mesajı sesli okunmaya başladı "Hande bu akşam gelecek misin"
Tica istifini bozmadan "Saliha'yla baya yakınlaştınız "
" Evet ya o geceden sonra baya yakınlaştık"
" O günden beri yüzün hep gülüyor Hande farkında mısın"
" Nasıl yani ben hep gülüyorum"
" Hayır be farklı bir gülümseme var yüzünde mutlusun bunun en büyük sebebi sanki Saliha'ymış gibi geliyor "
" Tica , onunla konuşmaya başladığımdan beri her şeyin bir yolu  varmış gibi geliyor"


Hande Tica'nın dediklerini düşünüyordu. Onu havaalanına bıraktıktan sonra eve doğru yola düştü. O sırada Saliha aradı
"Hande alınmışım almış beni gio "
"Neee"
" Milli takıma çağrıldım."
" Saliha çok sevindim hemen kutlayalım bunu"
" Bana gelsene evde tekim "
Hande Saliha'nın da milli takımda olmasına çok sevinmişti ayrı kalmayacaktı ondan en çok ona sevinmişti. Saliha'nın evine doğru devam etti yola evin önüne geldi Hande'nin içi kıpır kıpırdı. Elinde şarapla  kapıyı çaldı Hande. Saliha kapıyı açtığı gibi handenin boynuna atladı. İkisi de birbirinin kokularını içlerine çekiyorlardı.
" İçeri de devam edelim istersen Saliha "
" Hah özür dilerim fazla gaza geldim "
" Hakkındır , ilk kez mi milli takıma geleceksin "
" Evet bir kaç kez daha çağrılmıştım ama bir türlü olmadı gidemedim "

" O zaman bunu kutlayalım " dedi Hande Saliha'nın gözlerinin içine bakarak .
" Bardakları  getiriyorum hemen "
Hande Saliha'nın arkasından bakıyordu her hareketi onu ona daha çok çekiyordu.
" Getirdim "
Saliha bardakları handeye uzattı Hande bardakları doldurdu.
İkisi de birine gözleriyle dokunuyordu ama bir o kadar da çekingenlerdi. Aralarındaki samimiyeti buza çevirmek istemiyorlardı. Gecenin sonuna doğru Hande her cesareti kırıldığında şaraptan kendine doldurduğu için hafiften sarhoş olmaya başlamıştı. Saliha ikinci kadeh te bırakmıştı içmeyi
" Hande bu gece burada kal böyle seni yollamam eve "
" Olur çok iyi olur hatta , Saliha iyi ki hayatıma girdin "
Saliha duraksamıştı " sende Hande "
Hande iyice koltuğa gömülmüştü
" Hande kalk benden sana pijama vereyim sen giyinirken bende senin yatağını yapayım"

Hande ses çıkarmadan Saliha'nın dediklerini onayladı onun arkasından odasına girdi.
Saliha handeye uygun pijamaları çıkarıp yatağın üstüne koydu Hande  yatağın üzerine oturup üstünü çıkarmaya başladı başta Saliha gözlerini kaçırsa da Handenin varlığa karşı koyamadı Hande alt pijamayı giydikten sonra bir süre üst pijamanın kollarını denk getirmedi .Saliha ona yardım etmek için eğildi.
Tüm vücudu gözlerinin önündeydi. Saliha handenin kolunu pijamadan geçirecekti ki Hande Saliha'nın elini kendine doğru çekip onu kendine doğru çekti. Sarhoşluğunda verdiği cesaretle
" Senin olmak istiyorum hep seninle olmak istiyorum Saliha"
Saliha başta afallasa da onun da içi aynı hislerle kabarıp duruyordu Saliha Handenin üstünde duran pijamayı tamamen çekip attıktan sonra gözlerinin içine bakarak
" Bende Hande bende senin olmak istiyorum"
Saliha handeyi yatağa doğru kaydırdıktan sonra yavaş yavaş soyunmaya başladılar her dokunuşları içlerindeki hissi daha da doruğa çıkarıyordu. Saliha handenin boyundan başlayarak karnına kadar öpmeye başladı .
Sonunda o noktaya geldiğinde İkiside birbirine bağlanmışlardı odada tek duyulan şey ikisinin nefes alıp verişiydi tüm gece birbirlerini sevdiler.

Sabaha karşı Hande başında büyük bir ağrı ile uyandı birden aklına dün gece gelmişti yanına baktı rüya değildi hepsi gerçekti bu olmuştu Saliha ile olmuştu hande bütün bunlara şaşırırken Saliha uyandı.

"Günaydın baladın"
Hande gülümseyerek " günaydın bu bir rüya değil dimi hepsi gerçek"
" Gerçek  hepsi gerçek şuan yanımdasın ... Ve dün gece muhteşemdin"

Saliha handeyi yanına çekerek kollarıyla onu sardı Handenin yüzünde çocuksu bir gülümse oluştu
" Şuana hala inanamıyorum sadece iki hafta önce senin kafan kırktı benimse "
" İyi ki de kafam kırılmış yoksa nerden bulacaktım seni "
Hande eliyle Saliha'nın kafasındaki ize dokundu  ardından oraya bir öpücük kondurdu.
" Çok mutluyum Hande , hayatımda ilk defa bu kadar mutluyum "

Hande Saliha'nın gözlerinin içine bakarak " bende çok mutluyum " dedikten sonra Saliha'nın dudaklarına öpücüğü bıraktı.


Bizimkiler oldu bee ayy biraz hızlı oldu ama dayanamadım ya napayım gece bölümü olsun dedim  iyi gecelerrr🖤🖤🖤

Sızı /HansalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin