*33

295 52 1
                                    

Elif, Leyla ve annesi Lale Hanım, Saliha ve Hande'nin evine doğru ilerlerken heyecanlıydılar. Hande, mutfakta hazırlıkları yaparken kapının çalmasıyla birlikte eldivenlerini çıkarıp hızla kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında Elif, Leyla ve Lale ile karşılaştı. Hande biraz gergin olsa da artık onun Saliha ile birlikte olduğunu biliyorlardı ve bunun hakkında hiç konuşmamışlardı. Biraz da olsa korkuyordu.

"Hoş geldiniz!" dedi Hande, içten bir gülümsemeyle.

"İçeri gelin, "

Lale, gülümseyerek içeri girdi.

"Merhaba Hande, nasılsın "

"İyiyim Lale teyze sen"

"Bende iyim biraz yolda çok vakit kaybettik trafik çok vardı. Hatta maçı bile izleyemedik biz. Kim aldı maçı?"

" Saliha da aynı ya trafiğe kalmış, ama az sonra burada olacak. Maça gelince Saliha'nın takımı aldı," diye cevapladı Hande, misafirleri salona yönlendirirken.

Elif, gülerek, "Yani İlkin'in takımı," dedi.

"Sen sus sıpa, hani yardıma gelecektin?"

"İşlerim vardı ya,"

"He tabii tabii, süslenmek gibi işler değil mi? Ama sana kötü bir haberim var,"

"Neymiş o?"

"İlkin gelemiyor,"

"Neden? Bir saat önce konuştuk, geliyordu,"

"Otobüste arıza mı olmuş, ne olmuş, o yüzden biraz gecikeceklermiş. Yani geceyi bulur onun gelmesi," diye açıkladı Hande.

"E, Saliha da öyle olur o zaman,"

"Yok, Saliha başka biri ile geliyor,"

"Kim?" diye sordu Leyla, merakla.

"Sürpriz olsun o da size. Hadi, yardım et bana," dedi Hande, Elif'e dönerek.

Elif, Leyla ve Lale Hanım, Hande'nin yönlendirmesiyle salona geçtiler. Hande ise mutfağa dönüp hazırlıklara devam etmek için eldivenlerini tekrar taktı. Leyla, Hande'nin peşinden mutfağa geldi.

"Hande, yardıma ihtiyacın var mı?" diye sordu Leyla.

"Olur, yardımın çok iyi olur," dedi Hande gülümseyerek.

"Elif, sen de gelsene," diye seslendi salona.

Elif, bir an önce mutfağa koşarak, "Geldim geldim!" dedi neşeyle.

"Ne yapmamı istersin? Söyle haşmetlim söyle"

"Sebzeleri doğramama yardım edebilirsin,"

"Bana ne kaldı?"

"Leyla, sen de...valla şu çorbaya bir baksan nasıl olmuş ben yaptım ama sanki olmadı ya"

"Kız bu baya olmuş sen bu kadar iyi yemek yapabiliyor muydun ya"

"Yani yapıyordum yapıyormuşum galiba"

"Aşktan abla aşktan Saliha'nın aşkından kadın şef oldu ya"

Hande hem hafif kızarak elindeki havluyu elifin kafasın attı

"Ya elif"

"Yalan mı eskiden yumurta pişiremiyordun kız bütün sofrayı donatmışsın"

"Ya evet Saliha baya beğeniyor yemekleri e o beğendikçe bende yeni şeyler öğreneyim diyorum "

"Bu arada, Saliha nasıl? Onunla birlikte çok mutlu gözüküyorsunuz" dedi leyla samimiyetle.

Sızı /HansalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin