Güneş kızların odasına yavaş yavaş süzülüyordu gece koltukta yaşadıklarını yatak odasında devam ettirdi kızlar. Yatakta yan yana uyuyorlardı. İkisinin de yüzün de mutluluktan başka bir şey yoktu.
Saliha Handeden önce uyanmıştı. Gamzelinin yüzündeki huzuru izliyordu. Onun her yerini öpmemek için zor tutuyordu kendini. Eliyle saçını okşamaya başladı yumuşacıktı saçları. Hande kıpırdanınca hemen çekti elini Saliha, Hande gözlerini açmadan gülümsedi. Saliha'nın elini tutup tekrar saçına yerleştirdi elini. Saliha da güldü.
"O elin hep üzerimde olsun Şahin"
"Emrin olur Baladınım"
Telefon çalmaya başladı. Saliha istemeyerek yerinden kalkıp telefonu açtı
"Alo, kimsiniz?"
"Ha tamam geleceğim evet unutmadım "
Hande Saliha'nın konuşmasını yatakta oturmuş dinliyordu.
"Tamam görüşürüz "diyerek kapattı telefonu Saliha. Handeye doğru geldi üzerine eğilip
"Günaydın"
"Günaydın, kimdi o "
"Hastaneden ya kontrolüm vardı da onun hatırlatmak için aramışlar "
Hande telaşla "bir yerinde bir şey mi var "
"Yok ya bu böbrekle alakalı rutin kontrol ilaçlar yenilenecek falan sıkıntı yok aşkım "
"He tamam bende korktum ya keşke hiç gitmesen tabi de "
Saliha gülerek tekrardan Handenin üstüne eğildi dudağına yaklaşıp yanağına öpücüğü kondurdu.
"Seni yerim ben"
"Böyle tekliflerle gelme ama bana "
"Hadi kalk antrenmana geç kalmayalım yoksa beni bu sefer vurur gio"
"Bana gio deme ya hala sinirliyim"
"Sinirlenecek bir şey yok aşkım bir şey yaptık cezasına mecbur yani "
"Nasıl bu kadar sakin karşılıyorsun anlamıyorum ya"
"Alışırsın"
Hande ile Saliha kahvaltı yaptıktan sonra antrenmana geçtiler.
***
İlkin Saliha'nın yanına geldi.
"Dün gece neler yaptınız bakalım"
"Yaptık işte bir şeyler"
"Ya bırak "
"Asıl sen beni bırak sen napıyorsun Elifle nasıl gidiyor "
İlkin pis pis sırıtarak
"Valla iyi gidiyor Elifin böyle biri olduğunu hiç bilmiyordum yanındayken çok huzurluyum "
"Vay be yılların playgirli oldu sana leyla, helal olsun valla Elife "
"Bana diyene bak sende Handeden başka bir şey demiyorsun "
"Ya benim Handeden önce çok kırığım yok sen kendine yan. Zaten Handeden öncesi cidden boşmuş İlkin"
Saliha biraz durduktan sonra "ha İlkin Elifin annesi nasıl oldu "
"Çok iyi ya Saliha şu an eve geçtiler hatta bende sana onu söyleyecektim annesi seni yemeğe çağırdı bu akşam"
"Sadece beni mi"