3.

2.3K 139 0
                                    

3.

Scharlet pov.


Pasisukau ir vis dar nesusigaudydama, žadėjau sprukti, bet kažkas pagavo mano ranką ir atsuko į save. Tas kažkas buvo Liam.
Jau norėjau šaukti, bet pajaučiau skausmą žande. Jis man trenkė. Jis man sušiktai trenkė.
-Kas per velnias?! - sušukau susiimdama už žando ir atsisukdama į jį.
-Eime, kale, - sušnypštė jis ir pakėlęs mane už alkūnės, pradėjo vestis kažkur tolyn.
Buvau tokia išsiblaškiusi, kad man net nerūpėjo tas vaikinas į kurį atsitrenkiau. Dabar tetroškau išsiaiškinti, kodėl jis man trenkė. Niekaip negalėjau to suprasti.
-Tu, velnio išpera, kodėl man trenkei?! Atrodo tavo dar-
Šaukiau, bet tada sustojau išgirdusi jo žodžius, kuriuos jis sušnabždėjo man tyliai į ausį.
-Taip reikėjo, dabar pabūk čia tyliai. - tarė ir pastūmęs mane į kažkokį kambarį išėjo. Apsidairiau ir pamačiau, kad esu paprastame kambaryje su dviem viengulėm lovom ir viena medine spinta kampe. Tik pamačiusi lovą, supratau kaip sumautai pavargusi esu. Nusimoviau aukštakulnius ir atsigulusi į vieną iš lovų, nusprendžiau pailsinti mintis.

Liam pov.

Palikęs Scharlet , ar dabar jau geriau sakyti Elle, kambaryje, patraukiau link Oscar.
-Ėj, žmogau, kas ta pana? - paklausė jis, kai priėjau arčiau.
-Nauja pana, radau gatvėje... Ji atrodo visai nieko, tad pasiėmiau,- giliai atsidusau ir išsitraukęs cigaretę, ją užsirūkiau.
-Atrodė visai nieko tokia, - mirktelėjo ir nusijuokė. - Girdėjau šį vakarą atvyksta Harry, tad tikriausiai norės pamatyti naujokę.
-Ką? - staigiai į jį atsisukau ir iš rankų išmečiau cigaretę.
-Kas nors blogai? - šiek tiek susiraukė. Papurčiau galvą ir nieko nesakęs nuskubėjau link kambario kuriame palikau Elle.
Pravėriau duris ir pamačiau šalią jų jos batus. Staigiai įėjau ir atsidusau pamatęs ,kad ji miega.
Nors ir nenorėjau jos žadinti, reikėjo. Tad papurčiau ją ir jos akys netrukus prasimerkė.
-Elle.. Girdi? - paklausiau jos.
-Am.. Joa, - pasitrynė akis ir atsisėdo.
-Man nemalonu sakyti, bet planai keičiasi. Susitiksi su Styles jau šiandien.
-Ką?! - ji staigiai plačiai atsimerkė ,o tada vėl užsimerkė.
-Kažkas blogai?
-Ne tik... Gemma sakė, jog su juo susitiksiu daug vėliau.
Atsidusau. Tiesa ir aš taip maniau.
-Bet planai keičiasi. Ir tu turi ruoštis šiam vakarui.

Scharlet pov.

Staigiai atsistojau, kai durys prasivėrė. Buvo praėję kelios valandos nuo Liam apsilankymo, tad dabar buvau ypač susijaudinusi. Nes bijojau. Bijojau, kad Harry pamatys mane ir viską supras.
Netrukus pamačiau, kad pro duris įėjo moteris su pakaba ir makiažo priemonėmis.
-Labukas, mergyt, - pasisveikino ji ir aš tik linktelėjau. - Duok, padažysiu tave.
-Kam? - paklausiau suspausdama kumščius.
-Kaip tai kam? - nusijuokė ji. - Tavo pasirodymui.
-Jau? - aiktelėjau.
-O ko laukti? - vėl nusijuokė ir suėmusi mane už pečių pasodino ant lovos. - Užsimerk, - padariau ką ji liepė ir iš kart pajutau kažkokį teptuką ant savo veido.
Po kelių minučių, ji paėmė mano rankas į savąsias ir aiktelėjo. Staigiai atsimerkiau ir susiraukusi atsisukau į ją.
-Keista... - sumurmėjo. - Neturi adatų žymių.
Tylėjau. Visiškai nesupratau, ką ši moteris šneka.
-Tiesiog... Liam sakė, jog esi narkomanė, tad maniau...
-Man nepatinka.- pasakiau tai garsiai, visiškai nepagalvodama. Nepatinka? Rimtai, Scharlet?
-Adatos?
-Mh... - palinkčiojau ir vėl užsimerkiau. Šūdas, ji kažką įtarė! Fuck!
Po dar penkiolikos minučių, ji liepė apsirengti ir išėjo. Paėmiau pakabą nuo kėdės ir sukandusi lūpas pradėjau apsirenginėti. O gal geriau sakyti, nusirenginėti?
Nes ši apranga buvo vos kelios medžiagos skiautės...
Atsidusau ir apsirengusi vėl atsisėdau ant tos pačios lovos.

Zayn pov.

Vos grįžau į klubą, patraukiau į savo kabinetą, bet kelią man pastojo tas įkyruolis Liam. Kaip jis mane užknisa, negaliu.
-Ko dabar nori? - atsidusau perbraukdamas ranka per plaukus.
-Ji čia. - tarė nepažvelgdamas į akis.
-Kas čia?
-JI. - griežčiau paaiškino ir tada supratau. Supratau, kad mūsų mergina, kuri padės sužlugdyti Harry jau čia.
-Kur ji? - paklausiau. Vos išgirdau šiuos žodžius, atrodo lyg užmiršau visą nuovargį. Troškau su ja susipažinti.
-Uždariau ją Bell kambarį. - nusišypsojo vaikis ir pasitraukė man iš kelio, kai pradėjau eiti.
Man beeinant koridoriumi, pamačiau ateinančią Kate.
-Šūdas... - tyliai nusikeikiau ir nusišypsojau netikra šypsena.
-Labukas, gražuoli, - sukrizeno ji, prieidama arčiau ir rankomis apsikabindama aplink mano kaklą. Šį mergiotė mano esanti mano mergina, nes dulkinausi su ja kelis kartus. Ji rimtai tokia kvaila? Nejaugi nemato, kad man visiškai nerūpi? Man rūpi tik seksas.
-Sveika, Kate. Šoksi šiandien? - pasilenkiau arčiau ir pradėjau bučiuoti jos kaklą.
Vienintelis būdas jos atsikratyti, tai gerai ją pamylėti. Nes be šito - ji neatsitrauks.
-Taip, bet iki tol turiu daug laiko... - sudejavo atversdama galvą.
Rankomis nuslinkau jos nugara ir suspaudžiau užpakaliuką, užsidirbdamas jos tylų krizenimą.
Netrukus pajutau jos ranką bandant patekti man už džinsų.
-Ne čia, mergyt... - sudėjavau vos jai palietus mano draugužį.
Tik tai pasakiau, ji pradėjo lėtais žingsniukai, betenkindama mane, eiti atbulomis. Vis dar nepaleidau jos kaklo ir lūpomis bučiavau kiekvieną jo dalelę. Netrukus į kažką atsidaužėm. Pažiūrėjau ir pamačiau ,kad tai durys.
Nekreipdamas dėmesio, atrėmiau Kate į jas ir pradėjau švelniai į ją trintis. Jos lūpas paliko kelios dejonės, kaip ir mano. Jau ruošiausi daryti duris, bet staiga jos atsidarė pačios, ir mes kartu, kritome ant žemės.
Apsidairiau ir pamačiau nustebusią merginą prie lovos.
Scharlet.

Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now