2.23
Zayn pov.
Vyko visiška sumaištis. Iš to viešbučio kuriame yra Scharlet iš karto patraukiau į Harry klubą. Prieš kelis mėnesius sužinojau, kad jis ir vėl atidarė nuosavą klubą, o dabar man reikėjo su juo pasitarti tad tikėjausi jį ten rasti.
Ir viskas baigėsi tuom, kad dabar bandau pabėgti nuo 3 kažkokių vyrų negavusių Harry pasiskolintų pinigų. Kad ir kiek bandžiau jiems įaiškinti, kad aš čia ne prie ko nepavyko ir žinau, kad nepavyks. Tokie tie mafijozai nori susigražinti savo pinigus, o jie jiems reiškia gyvenimą. Nežino kas šiame pasaulyje yra daugiau ir man net gaila jų.
Nusikeikiau kai pajutau, jog siūlės ir vėl plyšo. Susiėmęs už šono ir kitoje rankoje laikydamas ginklą užbėgau už vienos sienos ir į ją atsirėmiau. Kai viskas prasidėjo paskambinau Scharlet, nes maniau, jog tai Blake vyrai ir vos negavęs kulkos pamečiau telefoną. Ji dabar tikriausiai eina iš proto.
-Mes žinom, kad tu čia!- sušuko vienas iš jų. Nepavyko pabėgti tai lieka tik viena išeitis. Pasilenkiau ir pamačiau, jog visi jie nuo manęs nusisukę. Puiki proga. Iššokau ir kelissyk nuspaudęs gaiduką juos nušoviau. Pagaliau.
Nusikeikiau ir vis dar spausdamas šoną viena ranka priėjau prie vieno iš lavonų. Pasiėmiau jo ginklą nes ką gali žinoti kas manęs lauks prie automobilio.
Tada nuėjau prie mašinos ir nepastebėjau jokių susišaudymų ar kažkas panašaus. Taigi, arba jie rado Harry, arba jis juos visus nušovė. Nebenorėdamas nieko daugiau tik kaip grįžti pas Scharlet ir parsivežęs ją namo persisiųti žaizdą įsėdau į mašiną ir pradėjau važiuoti, bet kai jau buvau beišvažiuojantis iš stovėjimo aikštelės staiga prieš mane išbėgo žmogus. Tai buvo pasimetęs ir kruvinas Harry. Jis nieko nelaukęs šoko į mano mašiną ir pasilenkė.
-Važiuok! – sušuko.
Atsisukau į jį ir spjoviau.
-Kodėl turėčiau gelbėti tavo subinę po visko ką tu padarei? – sušnypščiau.
-Zayn, vešk mane! Aš padarysiu taip, kad jiepamirštų viską kas yrįa Scharlet, tu tik važiuok! – sušuko vėl pasilenkdamas kai viena kulka atsimušė į mano priekinį langą. Visa mano mašina neperšaunama, neesu toks kvailas.
-Tikrai? – kilstelėjau antakius sudomintas jo pasiūlimu. Jei jis tikrai padarys taip kaip sako mes ir vėl galėsim gyventi su Schar normalų gyvenimą, kurio mums dabar labai reikia, nes greitai gims mažylis. Nenoriu rizikuoti jų, svarbiausių mano gyvenime, gyvybėmis.
-Taip! – išpūtė akis ir aš šyptelėjęs sau paspaudžiau gazą.
Greitai išvairavau ir pradėjau greitai važiuoti. Po maždaug dešimt minučių pamačiau, kad mes jų atsikratėm, tad patraukėm link Scharlet viešbučio. Harry visą tą laiką tylėjo, mačiau ,kad apie kažką galvojo.
Nemanykit, jog visiškai ant jo nepykstu ir atleidau visas tas nuoskaudas, tiesiog dėl ramybės padarysiu viską. O tam man reikia Harry.
Kai jau buvom prie viešbučio išlipau iš mašinos ir nuėjau prie telefono būdelės. Surinkau Scharlet numerį ir paskambinau.
-Scharlet? – paklausiau vos išgirdau kaip ji atsiliepia.
-Zayn? O dieve! Tai tu! Net neįsivaizduoji kaip aš bijojau.. maniau, kad tavęs netikau.. Zayn, kas buvo? Kur tu? – vis nesustojo klausinėti. Girdėjau, jog ji verkia.
-Aš netoli tavo viešbučio, išeik, - sumurmėjau.
-Tuoj.. Zayn.? – paklausė prieš padėdama ragelį.
-Jo?
-Myliu, - atsiduso ji.
Nusišypsojau supratęs, kad tikrai neklydau pasirinkdamas ją. Ji nuostabi, net tokiu laiku priverčia mane nusišypsoti.
-Ir aš tave myliu, Scharlet.
Po maždaug penkių minučių pamačiau ją išeinant pro viešbučio duris. Iškėliau ranką ir kai ji mane pamatė pradėjo greitai bėgti artyn. Ir kai jau buvo priešais mane stipriai apkabino. Giliai įkvėpiau jos aromato ir sukandau dantis, nes nuo jos apkabinimo suskaudo šoną.
-Zayn.. –giliai ji atsiduso ir atsitraukusi aiktelėjo. Turbūt pamatė mano kruviną šoną.- Greičiau važiuojam namo. Reikia sutvarkyti žaizdą.
Linktelėjau ir nusišypsojęs leidau jai nueiti link mašinos. Ji jau norėjo sėstis į keleivio sėdynę, bet sustojo pamačiusi ten Harry.
Mačiau kaip stipriai ji sukando dantis ir net paraudonavo iš pykčio.
-Ką jis čia daro?! – sušnabždėdama sušuko.
-Sėskis, papasakosiu kai grįšim, - pavarčiau akis ir palaukęs kol ji visdar pikta kaip širšė įsėdo į galą įsėdau į vairuotojo vietą ir pradėjau važiuoti.Scharlet pov.
Sėdėjau gale ir bandžiau suprasti kas vyksta. Prie ko čia tas Harry? Maniau Zayn toks neramus tik dėl mano ir tėvo reikalų, tai kodėl su juo Harry? Nemanau, kad Zayn tiesiog sugalvojo susigrąžinti seną „draugą". Kažkas vyksta ir prie to prisidėjusi mūsų praeitis.
Vos įvažiavome į garažą išlipau iš mašinos ir nuėjau į vidų nelaukdama Zayn ir Harry. Nuėjau į vonią ir susiradusi vaistinėlę grįžau į svėtainę kur jie ir stovėjo.
-Sėskis, - paliepiau Zayn ir jam atsisėdus pradėjau valyti žaizdą pirmiausia numovusi marškinėlius. Kai pažvelgiau į jo akis mūsų žvilgsniai susidūrė, todėl pagalvojau, kad dabar puiki proga viską išsiaiškinti. Žinoma, mieliau būtų jei tas šiknius nestovėtų man už nugaros, bet nieko nepakeisi. –Kas čia vyksta? – paklausiau tyliai Zayn.
Jis atsiduso ir nuleido galvą.
-Harry visdar laikydamas tave nelaisvėje turėjo labai daug turtų ir...dalį užrašė tau. O Gemma nori visko, tad dabar tavęs ieško.- sumurmėjo.
-Ir kame problema? – kilstelėjau antakį. – Aš laisvai pasirašysiu visus popierius, nusispjaut man ant to asilo pinigų.
-Aš čia jei kas,- girdėjau kaip jis pasako.
-Niekam nerūpi, - pavarčiau akis.-Zayn, aš pasirašysiu tuos popierius ir jie atstos. Gerai? – vėl paklausiau pakeldama jo galvą, kad galėčiau matyti akis.
Iš pradžių man buvo neaišku kodėl jo žvilgsnis toks keistas, bet tada viską supratau.
-Tu nori tų pinigų? –susiraukiau.
Negalėjau suprasti kas vyksta. Iki šiol turėjom viską, didelį namą, daug mašinų ir visus prabangumus, todėl net nežinojau, kad Zayn nebeužtenka pinigų. Tikriausiai tokia ir yra priežastis dėl ko jis nenori, jog atiduočiau tą Harry dalį? Tiesa?
-Scharlet, mažute, tiesiog kelios kompanijos bankrutavo ir.. greitai mūsų šeima pagausės, o aš noriu, kad jūs gautumėt viską ko norit. Nenoriu, kad jaustumėtės suvaržyti dėl pinigų, - atsiduso.
Prunkštelėjau ir suėmusi jo veidą prisitraukiau arčiau.
-Viskas ko mes norim tai yra sveikas tėtis. Nesvarbu kaip mes gyvensim, skurde ar varge, mes gyvensim visi kartu, o tai ir yra svarbiausia. Aš pasirašysiu tuos popierius, aišku? Neleisiu kam nors nukentėti.
YOU ARE READING
Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)
ActionMergina įskaudinta jau 3 kartą. Kai kurios užsidariusios kambaryje nesustodamos verktų, kankintųsi, bet tik ne ši. Jai nereikia paguodos, nes ji stipri. Stipri išorėje. Nors viduje jos širdis ir sudaužyta, ji aplinkiniams neleidžia to suprasti. Ji...