10.

2K 111 0
                                    

10.

Zayn pov.


-Na jo, va, ji ten su juo jau eina, - tarė ir žvilgsniu parodė į kitą klubo galą. Apsisukau ir suspaudęs kumščius ten pažiūrėjau. Mano akį iš kart patraukė persikreipęs Scharlet veidas.
Ne jau ne, jis mano mažutės nelies.
Padėjau savo alaus bokalą ant stalelio ir nuėjau link Scharlet. Jos veidas iš karto atsipalaidavo, kai tikriausiai pamatė mane.
-Sveikas, kiek už ją nori? - paklausiau iš galinės kišenės išsitraukdamas piniginę.
-Sorry, brol, ji šiandien mano, - vos apversdamas liežuvį ištarė vyras šalia jos. Pavarčiau akis.
-Mh, gerai, bet dabar man reikia tavo pagalbos. Einam, - pasakiau ir jis nenorom linktelėjo. Patraukiau link savo kabineto, o jie iš paskos. Trumpam pažvelgiau per petį ir pamačiau, jog jis ranka apsikabinęs aplink Scharlet juosmenį.
Suspaudžiau kumščius ir bandydamas suvaldyti savo pyktį, pagreitinau tempą. Jis iškarto pradėjo zyzti, jog palaukčiau. Lopas.
Įėjęs į savo kabinetą iš karto patraukiau link seifo. Nusišypsojau pats sau ir išsitraukiau iš jo ginklą, o tada nutaikiau į tą velnio vaiką.
-Ėj, ėj, ramiau, - iškėlė rankas jis. Nusijuokiau ir visiškai dėl nieko nesibaimindamas paleidau vieną koją šalia jo kojų. Aišku kuo toliau nuo Scharlet, nes kaip pastebėjau ji traukia bėdas.
Vienam šoviniui iššovus, vaikinas apsisuko ir pasileido bėgte iš čia, o Scharlet suklykė ir pašoko. Dėl tokios jos reakcijos nusijuokiau.
-Ko juokiesi, debile? Kaip matau, nori mane nužudyti, - sumurmėjo ji ir apsisukusi. Staigiai nustojau juoktis.
-Kur eini? - paklausiau kai ji pradėjo judėti.
Tada jos nugara pradėjo judėti. Iš pradžių buvau pagalvojęs jog ji verkia, bet tada supratau, kad ji tik juokiasi. Susiraukiau ir nieko nesuprasdamas žiūrėjau.
-Tu rimtai? - iškėlė rankas ir garsiai paklausė. - Ką tik neįvarei infarkto ir nori ,kad pasilikčiau? Ne jau ne, su psichiniu ligoniu viename kambaryje neliksiu. - atsiduso ir pasuko link durų, bet aš buvau greitesnis, pribėgau prie jų pirmas ir ranka uždariau.
-Niekur neisi, mieloji. - nusišypsojau pastebėjęs jos veide sumišimą.
-Neaiškink, Zayn, darau ką noriu, niekas man to neuždraus. - pavartė akis. Dieve, kaip šito nekenčiu. Nors prisipažinsiu, kartais ir pats nejausdamas tai padarau.
Tada ji pažiūrėjo į mane ir atsidususi nusišypsojo.
-Kas? - dabar jau aš sutrikau.
-Tu tikra mįslė. Niekaip nesuprantu ko iš manęs nori.
Giliai įkvėpiau ir suėmiau jos rankas. Pridėjau jas sau prie veido ir užsimerkiau.
-Nežinau kas man darosi, bet nenoriu, kad tave tūrėtų kas nors kitas. Noriu tave matyti tik šalia manęs. Noriu matyti tave. Noriu liesti tave. Noriu jausti tave. Noriu tavęs, - tada atsimerkiau ir pamačiau jos akyse ašaras.
-Aš bijau, Zayn, - sumurmėjo ji.
-Nebijok. Pasitikėk manimi, - sumurmėjau ir pasilenkęs sujungiau mūsų lūpas ilgam bučiniui.

Scharlet pov.

Lėtai atsitraukiu ir prikandusi lūpas vis dar laikau rankas ant jo veido. Atsimerkiau ir pažvelgiau į jo švytinčias akis. Tiesą pasakius, tokio jo dar nesu mačiusi. Jis atrodė sujaudintas, nepasitikintis savimi ir... laimingas?
-Man... - sušnabždu. - Reikia laiko.
Jo lūpų kampučiai šiek tiek pakilo ir leido man įsitikinti, kad jis nepyksta. Jis palauks ir tai mane vertė jaustis lyg devintam dangui.
Jis paėmė mano ranką ir apsisukęs išėjo iš savo kambario. Jau maniau, kad ves mane į kambarį, bet tada pamačiau, kad jį praeiname.
-Kur mane vediesi? - paklausiau jo.
Zayn trumpam sustojo ir tarė:
-Atgal į klubą. Noriu visiems parodyti, jog esi mano. Nieko prieš?
Nusijuokiau ir palikčiojusi pati pradėjau eiti. Vos mums atėjus į klubą, pamačiau ateinantį Liam. Jis susiraukė kai pamatė mūsų susikabinusias rankas.
-Bėgam, nenoriu to niurzgaliaus klausytis, - sušnabždėjo man į ausį Zayn ir apsisukęs į priešingą pusę pradėjo eiti. Nusišypsojau didžiule šypsena ir tada supratau jog jau ilgą laiką nesijaučiau tokia laiminga, kaip dabar. Net sunku patikėti, kad vaikinas kurį pažįstu vos kelias dienas gali priversti mane taip jaustis.
Buvau tokia susimąsčiusi, kad net nepastebėjau, jog Zayn sustojo ir nespėjusi sustabdyti į jį atsitrenkiau.
-Ups, atsiprašau, - sumurmėjau žengdama žingsnį atgal.
Jis smagiai nusijuokė ir ranka apsikabinęs aplink mano juosmenį staigiu judesiu prisitraukė prie savęs.
-Neatsiprašinėk, Scharlet, man patinka kai esi taip arti.
Prikandau lūpą. Jis žiūrėjo į mane geismo pilnomis akimis. Velnias,seniai manęs kas nors begeidė, taigi dabar jausmas mano skrandyje beprotiškai geras, o dar kai ir aš jo geidžiu... Dieve...
-Apie ką galvoji? – tyliai paklausė.
Tylėjau, tik nusišypsojau ir pakštelėjau jam į lūpas.
-Uhhh... – atsiduso. – Ką tu su manim darai, Scharlet?
-Scharlet?- staiga už manęs kažkas aiktelėjo ir aš apsisukusi pamačiau sumišusį Harry veidą. Kelis syk sumirksėjau ir vėl atsisukau į Zayn kuris neparodė savo sumišimo.
-Toks jos antras vardas, - atsakė visiškai neparodydamas jaudulio. Dieve, iš kur jis taip išmoko...
Palikčiojau ir vėl atsisukau į Harry.
Jis vis dar susiraukęs priėjo arčiau ir paėmęs mane už rankos prisitraukė arčiau.
-Eime, - sušnypštė ir pradėjo temptis. Susiraukiau ir ištraukiau savo ranką iš jo.
-Niekur aš neisiu, - prunkštelėjau. Harry atsisuko ir... o Dieve, jo žvilgsnis nežada nieko gero.
-Taip. Eisi.
Stipriai vėl suėmė mano ranką ir aš iš skausmo, net aiktelėjau. Susiraukiau ir pažiūrėjau į Zayn kuris priėjo prie mūsų ir paėmęs Harry ranką ją patraukė.
-Trauk nuo jos rankas. – sumurmėjo.
-Tu man kas, kad aiškintum? – suspaudė lūpas Harry.
-Jos vaikinas, - tarė Zayn ir užsimojęs trenkė Harry.
Aiktelėjau ir šiek tiek pasitraukiau kai jie pradėjo vienas kitą lūpti. Net nežinojau ką daryti, buvau sukrėsta nuo šitokio Zayn veiksmo. Kai jau pasirodė pirmasis kraujas, pasidarė nebe taip ramu.
Apsižvalgiau ir pamačiau netoliese einantį kažkokį vaikiną. Dar kartą nužvelgusi Zayn pribėgau prie jo ir paėmusi už rankos pradėjau vestis link besimušančių vaikinų.
Vos jis juos pamatė, suėmė Zayn ir bandė jį atitraukti, bet jam nepavyko. Šūdas.
Netrukus prie mūsų pribėgo dar keli vaikinai ir pagaliau pavyko juos atskirti.
-O, Zayn, pasigailėsi... – garsiai tarė Harry valydamasis kraują nuo lūpos.
-Atsiknisk ,Harry, - spjovė krauju ant jo Zayn ir išsilaisvinęs iš kažkokio vaikino rankų apsisuko. Tada pamatė mane ir sustingo.
Man nepatiko tai, kad jis iš karto pradėjo muštis. Na gerai, gal ir gerai padarė, bet neapgalvotai.
Taigi mūsų tikslas su Harry susibendrauti ir tapti partneriais, o jis šitaip...
Papurčiau galvą ir jis atsidusęs priėjo arčiau. Apsikabino.
-Atsiprašau... – sumurmėjo.
-Padarei neapgalvotą veiksmą... – atsidusau.
-Kai pamačiau ,kad jis tave tempiasi... tiesiog netūrėjau laiko visko apgalvoti. Viskas ką galvojau tai buvo, kaip greičiau jį nuo tavęs atpurtyt.
Nusišypsojau dėl jo žodžių ir šiek tiek atsitraukiau. Susiraukiau pamačiusi kraujo ant jo veido.
-Eime, - tariau paimdama jį už rankos ir pradėdama vestis link jo kabineto. Keista, bet atrodo Harry dingo.
Mums atėjus į Zayn kabinetą, pastūmiau jį šiek tiek link sofos ir pažiūrėjau taip lyg sakyčiau sėsk. Jis tyliai nusijuokė ir atsisėdo. Bandydama prisiminti tą kartą kai Harry mane čia atsivedė ,kad sutvarkytų žaizdą, priėjau prie vienos iš sieninių lentynų ir ją apžiūrėjusi radau tai ko man reikia.
Pasiėmiau į rankas nedidelę dėžutę ir priėjusi prie Zayn pasidėjau šalia jo, ant naktinio stalelio.
-Atsiprašau, - dar kartą sumurmėjo jis kai pasiėmiau vatos gabalėlį ir juo pradėjau valyti kraują.
-Tau nereikia manęs atsiprašinėti. Atsiprašinėk Gemmos. – pavarčiau akis.
-Gemmos? Man jos atsiprašinėti nereikia, - susiraukė.
-Ką? Kodėl?
-Nes ji man niekas.
-Tai tu nepadedi jai sužlugdyti Harry? – visiškai sutrikusi paklausiau. Tikrai maniau, kad jis čia dėl Gemmos, bet pasirodo klydau.
-Ne, turiu savų pražasčių sužlugdyti nešvarų Harry verslą. – sumurmėjo ir nusuko savo žvilgsnį į žemę. Atrodo tai skaudūs prisiminimai.
Giliai atsidusau ir paėmusi peroksido pradėjau valyti praskėlimą antakyje.
Baigusi užklijavau ant tos vietos pleistrą ir sudėjusi visus daiktus į dėžę padėjau ją į vietą.
Tada atsisukau į Zayn ir pamačiau jį suėmusi už galvos.
-Kažkas blogai? – paklausiau jo sunerimusi.
Priėjau arčiau ir jis pakėlė akis. Jose iš karto pamačiau ašaras. Dieve.
-Jis prievartauja merginas, Scharlet. Jis išprievartavo mano mažąją sesutę.

Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now