2.15
Scharlet pov.
-Kas, po velnių, ta Sophia? – susiraukusi paklausiau, kai pamačiau Zayn telefono ekrane mirgant jos vardą.
-Mano sekretorė, jėzau, - vartydamas akis ėjo link manęs.
-Ir kodėl tik dabar sužinojau, jog turi sekretorę? – piktai paklausiau neduodama jam telefono.
-O tau reikia viską žinot?
Man to buvo gana. Sukandau dantis ir kiek galėjau stipriai mečiau jo telefoną į sieną, o tada greitai išėjau. Taigi, nors mes ir vyras su žmona, man visko žinoti nereikia, taip Zayn? Jis mane nesveikai suerzino, kaip jis galėjo taip pasakyti..
Užlipusi laiptais į mūsų kambarį, stipriai trenkiau durimis ir kritau į lovą. Sucypiau į pagalvę, o tada giliai atsidususi leidau ašaroms Kristi mano veidu. Bet staiga išgirdusi kaip užsidaro laukutinės durys kai ką supratau.
Negaliu jam pasiduoti ir pasirodyti silpna. Kažin kaip jis pats reaguotų jei pasakyčiau, jog turiu asmeninį trenerį su kuriuo susitinku kiekvieną dieną? Tegul pasikankina dabar.
(Vėliau)
Ruošiausi eiti į miestą kai išgirdau kaip laukutinės durys atsidaro, o tada vėl užsidaro. Puiki proga pradėti žaidimą, pamaniau.
Greitai nusimoviau maikutę, kurią buvau neseniai užsidėjusi ir pribėgusi prie telefono jį pasiėmiau ir pasileidusi muziką įsikišau ausines. O tada nusisukau nuo durų ir judindama klubus pradėjau šokti.
Netrukus išgirdau kaip kambario durys prasivėrė, bet silpnai pati sau nusišypsojau ir apsimečiau, jog neišgirdau. Tik dar labiau pradėjau seksualiai raitytis ir jį erzint. Kaip ir tikėjaus, netrukus pajutau Zayn rankas man ant klubų.
Pradėjau švelniai į jį trintis, jaučiau kaip jo daikčiukas sustingsta. Zay lėtai ištraukė ausines iš mano ausį ir sumurmėjo:
-Kokia tu graži..
O tada aš staigiai nuo jo atšokau ir apsisukau. Pastebėjau kaip Zay nežymiai susiraukia.
-O, čia tu. – lyg nusivylusi sumurmėjau ir nusisukusi pasiėmiau maikutę, o tada ją apsimoviau. Taigi dabar buvau su šortukais ir maikute iki pilvo.
-Čia aš? – nustebęs paklausė.
Mintyse nusišypsojau, nes žinojau, jog jis tikrai susierzino, net labai, o tada jį apėjusi pradėjau leistis laiptais žemyn.
-Ką tai turėtų reikšt, Scharlet? Galvojai ,kad čia ne aš? Kas per velnias?! – šaukė jis eidamas iš paskos.
Nusprendžiau jį pakankinti. Tegul pasinervina, tegu supranta ,jog nereikia su manim žaisti.
Nuėjau į virtuvę girdėdama, jog Zayn mane seka. Išsiėmiau vandens iš šaldytuvo ir net nepažvelgusi į jo pusę nuėjau į svėtainę.
-Schar, gal paaiškinsi?! – vėl sušuko jis sugriebdamas mane už riešo ir atsukdamas į save.
-Paaiškinsiu ką? –kilstelėjau antakį.
-Scharlet, gal gali trumpam ateit? – nusijuokiau demonu balsu viduje išgirdusi už savęs Jacob.
-Žinoma, - apsisukau ir jam nusišypsojusi norėjau link jo nueiti, bet tada buvau ir vėl sustabdyta Zayn rankos.
-Kas jis? – sušnypštė suspausdamas mano ranką.
-Jis mūsų sodininkas. – paprastai atsakiau.
-Nuo kada?! – sušuko.
-Nuo šiandien.
-Tai.. tai tu manei, jog jis tave lietė viršuje?!
-Aš turiu eiti. – silpnai nuišypsojusi apsisukau ir nuėjau pas Jacob į sodą.
Kol jis klausinėjo manęs kokias gėles sodinti ir taip toliau, mano minčių vis nepaliko Zayn žvilgsnis. Gal aš per stipriai čia? Nes jis atrodė tikrai ne kaip. Staiga šoktelėjau kai išgirdau kaip terasos durys su trenksmu atsitrenkia į sieną.
-Tu, gali manyti, kad jau esi negyvas! – grėsmingai šaukė Zayn pirštu rodydamas į Jacob. Išpūčiau akis ir atsistojau tarp jų.
-Raminkis, Zayn! – sušukau, nes buvau tikrai išsigandusi. Tokios būklės jis gali net ką nors plikais kumščiais užmušti, pažįstų jį.
-Tu, šunsnuki, - nesustojo griežti dantimis jis ir priėjęs arčiau mane nustūmė.
-Zayn, baik!
-Nori nuvilioti mano žmoną? Net nesvajok! – sušuko, o tada jam taip trenkė, kad Jacob net nukrito.
-Zayn, stok! Aš tave tik erzinau, raminkis! – šaukiau.
Zayn žandikaulis išryškėjo, o tada jis pasuko savo galvą į mane.
-Tu ką?
-Aš tave tik norėjau paerzinti, Jacob čia nieko dėtas, - atsidusau.
Tada Zayn veido mimikos nebegalėjau suprasti. Jis lyg nusivylęs manimi pažvelgė man į akis, o tada atsistojo ir net neatsigręždamas nuėjo atgal į namus.
Staigiai pritūpiau prie Jacob ir pradėjau atsiprašinėti.
-Man viskas gerai.. geriau eik gelbėt savo santuoką. – valydamasis kraują sumurmėjo jis.
Gelbėt santuoką? Nejaugi tikrai per stipriai aš čia?
Zayn pov.
Buvau tiesiog įsiutęs. Nejaugi Scharlet tik keršyjo man už tai, kad nepasakęs priėmiau Sophia į mano sekretores? Bet ji gi man nieko nereiškia, visiškai nieko!
Greitai čiupau savo motociklo raktelius ir nuėjau į garažą. Tikrai nesiruošiau visą vakarą klausytis jos balso ar matyti jos veidą, tiesiog nežinau kokia, bet kažkokia bloga jėga dabar mane nuo jos tiesiog stumia. Jaučiuosi išduotas, nes vien mintis ,kad ji tikėjosi, jog ją lietė tas sušiktas Jacob verčia mane degti pykčio jūroje.
Greitai atsisėdau ant motociklo ir jau norėjau išvažiuoti, bet staiga ji išdyko man priešais kelią.
-Zayn, sustok! – sušuko ji iškeldama rankas.
Susiraukiau. Net nenorėjau dabar su ja kalbėtis, kad ir kaip ją myliu.
-Aš atsiprašau, tikrai persistengiau. Aš pykau ir viskas. – garsiai sakė ji.
Prikandau lūpą ir neskubėdamas užgesinau variklį.
-Tu net neįsivaizduoji kaip man skaudėjo.. – sumurmėjau.
-Aš žinau, Zayn ir atsiprašau. Buvau supykusi ,kad nepasakei man apie savo sekretorę, nes galvojai ,jog nors ir esu tavo žmona tu man neprivalai to pasakoti. – perbraukė ranka per savo plaukus.
Net nesupratau kaip, bet visas tas pyktis, kurio galvojau niekada nebeatsikratysiu, persikeitė į nenumaldomą aistrą. Tuose šortukuose jos kojos atrodė nuostabiai, o maikutė atidengė jos nuostabų pilvuką.. Dieve, mano hormonai tiesiog pašėlo.
Silpnai nusišypsojau ir niekur neskubėdamas nulipau nuo motociklo.
-Žinai kaip gali atpirkti kaltę? – prikandau lūpą.
Scharlet akys atrodė tiktai pasimetusios.
-Kaip? – sumurmėjo.
Priėjau prie jos, užkišau vieną ant jos veido užkritusią sruogą ir pasilenkęs prie pat jos ausies sušnabždėjau:
-Leisk man tave išdulkinti.
YOU ARE READING
Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)
ActionMergina įskaudinta jau 3 kartą. Kai kurios užsidariusios kambaryje nesustodamos verktų, kankintųsi, bet tik ne ši. Jai nereikia paguodos, nes ji stipri. Stipri išorėje. Nors viduje jos širdis ir sudaužyta, ji aplinkiniams neleidžia to suprasti. Ji...