2.10

1.2K 64 0
                                    

2.10

Scharlet pov.


-Tai, - jis apsisuko ir greitai išėjo iš patalpos. Pažvelgiau į Harry ir pastebėjau, kad jis nuliūdęs. Staiga mane užliejo gailestis, bet greitai nusipurčiau išmesdama tas mintis iš galvos. Jis niekšas, jis nesigailėdamas šitaip su mumis pasielgė, taigi, jis nenusipelno mano gailesčio.
Paskutinį kartą jį nužvelgiau ,o tada išėjau ir daviau ženklą vienam vaikinui ,kad saugotų duris. Nuėjau link vietos kur girdėjosi šurmulys ir pamačiau Zayn besiginčijantį su.. Gemma?
-Gem? - aiktelėjau ir jie abu į mane atsisuko.
Gemma išspaudė netikrą šypseną, o tada vėl nusisuko į Zayn.
-Važiuokit į viešbutį, ryt jums yra nupirkti bilietai atgal į Londoną. Grįžkit ir gyvenkit paprastą gyvenimą, čia jūsų darbas baigtas.
-O kas bus su Harry? - atsidusdamas ir mane viena ranka apkabindamas paklausė Zy.
-Nesijaudink, jam bus už viską atlyginta. - patikino Gem.
Zayn linktelėjo, o tada kartu su manimi pasisukęs pradėjo eiti. Mums išėjus jis pažvelgė į mane ir nusišypsojo.
-Kas? - suzyziau pavartydama akis.
-Kokia tu graži.. - sumurmėjo.
-Tylėk, durniau. - nusijuokiau.
Jis tik pasimaivė.
Priėjome didelę mašiną ir į ją įsėdom. Pradėjom važiuoti tyloje, bet tada tą tylą nutraukiau:
-Zey, kas dabar bus?
Jis kelias sekundes neatsakė, nes turbūt galvojo, bet tada švelniai padėjo savo ranką man ant šlaunies ir nestipriai ją spustelėjo.
-Normalus gyvenimas, Schar. Pagaliau.

(Londone)

Grįžome su Zayn į jo butą ir iškarto nuėjome į miegamąjį, nes buvome nesveikai pavargę.
-Nežinau, kaip čia išsireikšt, bet noriu tavęs,-sušnabždėjo Zy mane apsikabindamas.
-Tu jau išsireiškei, Malik,-nusijuokiau ir nuėjau į vonia.
Nusirengiau iki apatinių ir sudėjau nešvarius rūbus į dėžę. Grįžusi į kambarį, nespėjau net sureaguoti, kaip buvau priremta prie sienos ir putlios lupos prigludo prie manųjų. Buvau kiek pasimetusi, bet vistiek atsakiau į Zayn bučinį. Dieve, kaip jo pasiilgau. Jo lūpų, kūno..
Rankomis apsivijau jo kaklą ir labiau prisispaudžiau. Jis nunešė mane į lovą ir įsitaisė virš manęs. Jo lupos nusileido žandikauliu ant mano kaklo ir švelniai pradėjo jį kandžioti. Atsegiau jo marškinius ir jis greitai juos numetė į šoną. Pirštu galiukais perbėgau per jo pilvo presą ir apčiuopusi diržo sagtį, ją atsegiau. Neužilgo jis irgi buvo vien tik su apatiniais. Jo šalti pirštai atsegė mano liemenuką ir jį pašalinęs, pabučiavo mano krūtinę. Nekantraudama numoviau jo apatinius bei savo. Norėjau jo. Buvau nesveikai to pasiilgusi. Tada Zayn įsitaisė tarp mano kojų ir greitai užsidėjo prezervatyvą. Tada pagaliau pajutau jį savyje. Jis lėtai judėjo manyje ir bučiavo mano kaklą, kol aš nagais braižiau jo nugarą ir dejavau jo vardą.
-Užteks to švelnumo,-sumurmėjo ir pradėjo judėti grubiau bei greičiau.
Išriečiau nuagarą iš malonumo ir leidau aimanoms sklisti dažniau. Žinojau, kad ilgai neatlaikysiu, todėl suleidau nagus jam į nugara.
-Aš jau arti,-sušnabždėjau.
Jis paskutinį karta giliau įėjo ir kūną užliejo šilumą, jaučiau kaip jis manyje išsilieja.
Jo kūnas susmuko ant manęs, bet tada greitai nusirideno į šoną. Rankomis jį apsikabinau ir padėjau galvą ant jo krūtinės. Jaučiau kaip greitai tuksi jo širdis. Oh, buvau šito pasiilgusi. Vis dar negaliu patikėti ,kad dabar mes kartu ir galėsime kartu gyventi. Jau buvau praradusi viltį, kad kada nors būsiu laiminga, bet kai Zayn šalia.. kitokia būti ir negaliu. Jis man reiškia viską.
Jis mano gyvenimas.

(Rytas)

Atsibudusi prasimerkiau ir supratau, kad lovoje esu viena. Šiek tiek išsigandau, nes vis nesustoju galvoti, jog viskas einasi per daug gerai ir Zayn iš manęs gali vėl atimti.
Staigiai šokau iš lovos ir susiradusi ant žemės Zy marškinius, užsitempiau juos ant savo nuogo kūno. Basomis kojomis išėjau iš kambario ir išgirdusi einančio televizoriaus garsą nusiraminau. Jis čia.
Įėjau į svėtainę ir nustebau pamačiusi šalia Zayn sėdinčią ir besijuokiančią Waliyhią.
-O ,Dieve, Scharlet! - sušuko ji pamačiusi mane ir staigiai pribėgusi stipriai apkabino. Nusišypsojau. -Negaliu patikėti.. kad tu gyva. - atsiduso atsitraukdama. - Pagaliau mano broliukas bus laimingas, pagaliau! - sušuko.
Zayn dėjo sau per galvą, o tada atsiduso ir atsistojęs prie manęs priėjo. Jis patempė savo marškinėlius,kurie buvo ant mano kūno žemyn, o tada švelniai mane pabučiavo. Girdėjau kaip Waliyhia išleida kažkokį keistą garsą.
-Kas? - šypsodamasis paklausė Zayn jos.
-Tiesiog.. neįprasta tave matyti su mergina. Ypač taip besielgant. - susiraukė lyg kažką prisiminusi. - Bet dabar važiuojam valgyt!
Tai pasakiusi apsisuko ir pradėjo eiti link durų, bet aš atsikrenkščiau ir ji sustojo.
-Gal pirma persirengsiu, manau, - tyliai nusijuokiau.
-Na, man tai netrugdo, tu ir taip gražiai atrodai, - žaismingai pavartė akis.
Abi pradėjom juoktis, bet tada įsiterpė Zayn:
-O man tai trigdo.
Pavarčiau akis ir besišypsodama pakštelėjau jam į žandą. Apsisukau ir pradėjau eiti atgal į jo kambarį, bet staiga šoktelėjau kai Zy plekštelėjo man į užpakaliuką.
-Zayn, nenoriu matyti tokių dalykų.. nepamiršk ,kad aš tavo sesuo, jezz. - vaidindama pasišlykštėjusi nusipurtė Waly.
Garsiai nusijuokiau ir pagaliau nuėjau į miegamąjį. Girdėjau kaip tie du dar ginčijasi, bet nekrepdama dėmesio nuėjau į vonią.

(Vėliau)

-Ar neužteks? - suzyzė Zayn kai įėjome į dar vieną parduotuvę.
Po to kai papusryčiavome, su Waliyhia nusprendėm, kad reiktų normaliai apsiprekint, nes aš čia rūbų beveik neturiu. Visi liko pas Harry.
-Laikyk tik, - nusijuokiau ir padaviau jam kelis maišelius bei savo naują rankinę. Jis atsisėdo ir aš apsisukusi nusękiau paskui Waliyhią. Išsirinkome daug apatinio trikotažo, ji net privertė mane nusipirkti kelis seksualesnius.. tai buvo labai keista. Visgi ji Zayn jaunesnioji sesutė.
-Tas raudonas atrodė tiesiog nuostabiai! - sucypė ji kai išėjome iš parduotuvės ir patraukėm link Zayn.
Pavarčiau akis.
-Nesvarbu ,kad pro jį lenda mano lašiniai.
-Ką? Tu gal pasigydyk! Turi nuostabų kūną, o tavo krutinė tiesiog vau!
Nusijuokiau ir pažvelgiau į suoliuką ant kurio sėdėjo Zayn. Iš karto išsigandau, nes jis atrodė piktas. Labai piktas.
Priėjusi arčiau aiktelėjau iš nuostabos. Jis rankose laikė mano telefoną.
-Kas tas Alek ir kodėl pas jį tavo rūbai?  


Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now