4.

2.3K 134 0
                                    

4.

Apsidairiau ir pamačiau nustebusią merginą prie lovos.
Scharlet.
Staigiai atsistojau, numesdamas nuo savęs lengvą Kate's kūną. Ji išleido kažkokį keistą nepasitenkinimo garsą, bet man nerūpėjo, nes dabar norėjau įsižiūrėti tik į merginą priešais mane.
Ji atrodė pasimetusi, bet tuo pačiu užtikrinta. Net nežinau kuom.
-Atsiprašau?- pakėlė antakius ji.
-Sorry, mergyt, įsijautėm, - nusišypsojau ir padėjau atsistoti Kate.
-Eime, - susiraukė ji pažvalgdama į Scharlet.
-Tu eik, aš tuoj, - tariau, neatitraukdamas akių nuo dabar esamos Elle.
-Tu rimtai?!- tyliai sušnypštė Kat.
-Girdėjai ką sakiau? - piktai jos paklausiau ir ji netrukus išėjo trenkdama durimis.

Scharlet pov.

Kai ta mergina išėjo trenkdama duris, net pašokau.
Kelis syk sumirksėjau ir pažvelgiau į vaikiną kuris nė karto neatitraukė savo žvilgsnio nuo mano kūno.
-Ko spoksai? Eik pas savo kekšę ir linksminkis,- pavarčiau akis ir nusisukusi baigiau lankstytis savo marškinėlius.
Girdėjau kaip jis nusijuokia ir prieina arčiau. Susierzinau, nes niekad nemėgau vaikinų, kurie mano jog gali turėti visas. Nekenčiau pasipūtelių, išlepintų turtuolių tokių kaip Džošas...
Staiga mano mintis nutraukė gilus atsidusimas prie pat mano ausies. Aiktėlėjau ir pašokdama apsisukau. Dabar tas vaikinas stovėjo vos keli centimetrai nuo manęs.
-Negirdėjai ką sakiau? Lauk,- sukandau dantis, kai jis tuo tarpu lenkėsi link mano ausies.
Užgniaužiau manyje verdantį pyktį ir norą jį nustumti.
-Atsargiai, Scharlet.
Po jo žodžių sulėdyjau. Nejaugi jis žino kas aš?.. O dieve. Nejaugi čia jis? Nejaugi stoviu priešais patį Harry Styles?
Keista, bet nemačiau nė vienos jo nuotraukos, tad negaliu pasakyti kaip jis atrodo.
Man būnant transo būsenoje, jis atsitraukė ir išpūtęs orą man į veidą apsiauko ,bei išėjo.
Susmukau ant lovos ir rankomis susiėmiau už galvos. Nejaugi viskas? Nejaugi susimoviau pačią pirmąją dieną?
Neturėjau daug laiko graužtis, nes netrukus mano durys prasidarė ir pro jas įėjo ta pati moteris, kuri darė man makiažą.
-Nagi, eime, Elle, parodysi ką sugebi,- nusišypsojo padrąsinama šypsena. Tiesą pasakius, ji graži jei ne tas sluoksnis makiažo ant jos veido.
Atsistojau ir vis dar drėbėdama iš baimės pasukau į dešinę, kaip ji ir nurodė. Netrukus pasigirdo muzika ir mes įėjom į kažkokią patalpą.
Užkulsiai.
-Sėsk ir palauk, greit tavo eilė,- nurodė moteris ir vėl kažkur nuėjo.
Negalėjau sau to leisti. Negalėjau šokti Harry'ui, kai žinau, kad jis mane atpažino ir dabar tikriausiai galvoja kaip mane bešokančią nudėti.
Negalėjau, tad apsižvalgiau ir nieko neradusi praėjau pro kažkokias užuolaidas. Išėjau tiesiai į klubo įkarštį. Čia buvo labai daug pusnuogių merginų, tad niekas į mane nekreipė dėmesio, neskaitant kelių vyrų palietusių mano užpakaliuką.
Greitai radau Liam prie baro ir nieko nelaukdama prie jo priėjau.
-Liam, - tariau bakstelėdama jam į šoną.
-Elle?- nustebęs paklausė. - Ką čia darai? Gi greitai tavo eilė.
-Jis suprato. Jis mane atpažino.- tiesiai šviesiai viską išpyškinau ir pastebėjau kaip jo akys išsiplėčia.
-Kas suprato?
-Styles. Jis žino kas aš.
-Ką?! - sušuko ir paėmęs mane už rankos pradėjo kažkur vestis. Supratau, kad einame link išėjimo.
Baigiu darbą jo dar net nepradėjus. Gemma manimi nusivils. Kaip ir Louis. Ir Noah. Visi manimi nusivils.
-Imk, - šįkart ramiau tarė Liam ir nusiėmęs savo odinę striukę uždėjo man ant pečiu.
Padėkojau ir tik tada pamačiau iškabą "exit"
Ašaros kurios niekada neiškris, susikaupė mano akyse.
Stipriau suspaudžiau Liam ranką ir nuleidau galvą. Negalėjau žiūrėti.
Kai jau turėjome pereiti per slenkstį,Liam sustojo ir sustingo. Nusękiau jo žvilgsnį ir pamačiau du vaikinus. Vieną su didelėmis garbanomis, kitą dažytą blondiną.
Sutrikusi pažvelgiau į suledyjusi Liam. Jis atrodė tikrai išsigandęs.
Tada vėl atsisukau į tuos vaikinus, kurie jau buvo visai šalia.
-Sveikas, Liam, - pasisveikino tas garbanotas. – Kas ši panelė?
-Harry... – susiraukė Li ir tada pažiūrėjo į mane.
Pala, ką jis sakė? Harry? Tai čia Harry?
-Aš Elle.- greitai tariau.
-Naujokė? – nusišypsojo blondinas.
-Taip, - suspaudžiau lūpas ir gniaužiau savyje džiaugsmą.
Tai kas buvo tas vaikinas mano kambaryje, jei ne Harry?
-Šoksi šiandien? – prikando lūpą Harry, nužiūrėdamas mane nuo galvos iki kojų.
Palinkčiojau ir suspaudusi Liam ranką ją paleidau. Ir tada nieko nesakydama apsisukau ir grįžau į užkulsius, kur ir turėjau būti. Netrukus buvau pakviesta į sceną ,tad susikaupiau ir nuėjau parodyti ką moku geriausiai.

Zayn pov.

Sėdėjau ant fotelio šalia scenos ir gurkšnodamas alų mėgavausi vakaru. Man nerūpėjo nei viena šokėja, nes laukiau tik jos. Elle's.
-Hey, - atsisukau ir pamačiau už savęs Niall.
-Sveikas, - atsistojau ir broliškai mums apsikabinus, vėl atsisėdau.
-Girdėjau šiandien šoks naujokė, - tarė jis atsigerdamas savo alaus.
Linktelėjau ir toliau tiesiog sėdėjau kol neatėjo Harry.
-O ta naujokėlė nieko, - pasakė atsisėsdamas šalia.
-Kur tu ją matei? – paklausiau susirakdamas.
-Buvau sutikęs.
Tą akimirką prie manęs priėjo Kate ir atsisėdusi pradėjo trintis. Išleidau tylią dejonę.
-Mums reiktų pabaigti tai ką pradėjom,- sušnabždėjo man į ausį.
Palikčiojau ir užsimerkęs mėgavausi jos ranka.
Tada atsimerkiau ir ant scenos pamačiau ją. Elle.
Ji judėjo nuostabiai. Negalėjau atitraukti nuo jos akių. Ji judėjo taip grakščiai ir seksualiai.


Scharlet pov.

(Po pasirodymo)

Nulipau patenkinta savo pasirodymu. Visą nuotaiką sugadino tik tas vaikinas, sėdėjęs priekyje ir per visą pasirodymą nenuleidęs nuo manęs akių. Niekaip negalėjau suprasti iš kur jis mane pažįsta.
-Pasirodei puikiai, - pagyrė viena mergina stovėjusi prie užuolaidų ir turbūt laukusi savo eilės.
-Dėkuj, - nusišypsojau ir užsimetusi chalatuką išėjau ir patraukiau link savo kambario.
Vos įėjau pro duris, pamačiau tą patį vaikiną sėdintį ant mano lovos.
-Sveika, Elle.

Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now