17.

1.6K 77 1
                                    

17.
Scharlet pov.

-Kažkas pavogė Harry, - atsakiau.
Louis veidas persikreipė, jis lyg ir pamatė prieš savo akis. Labai sunerimau.
-Tau viskas gerai? - paklausiau kai jis pasiėmė stiklinę vandens nuo baro ir atsigėrė.
-Aš... Aš žinau kas galėjo tai padaryti.
Mes su Zayn susižvalgėme, pastebėjau jo susiraukusį viedą. Tiesa, jis net nežino kas tas Louis.. O gal žino?
-Ir kas tai galėtų būti? - paklausė Zy.
-Tai... Galbūt tai Tomy, nes dar tais laikais kai su Harry dirbo Gemma, jis buvo vienintelis ir didžiausias jų priešas. Jo valdos yra rytinė Anglijos dalis ir aišku, kaip ir visi, visada norėjo ir šiaurinės dalies kuri dabar priklauso Harry. Tad tai vienintelis mano spėjimas, - atsiduso ir vėl gurkštelėjo savo vandens.
-Žinau jį. - linktelėjo Zayn ir ištiesė man savo ranką. - Važiuojam, parvešiu jus namo.
-Ką? Kur tu vyksi?
-Gelbėti Harry, - sumurmėjo jis ir nukėlė mane nuo kėdės, o tada pradėjo eiti link išėjimo. Mačiau, kad Louis pradėjo sekti mus iš paskos.
-Aš su tavimi, - išlaisvinau savo ranką iš jo gnaiužtų ir susikėliau ant krutinės.
-Ne, niekur tikrai nevyksi, - suurzgė ir nuėjęs prie mašinos atidarė man dureles.
Vis dar susiraukusi pažvelgiau į Lou ir parodžiau galvos mostu, kad liptų į mašiną. Praėjau Zayn ir pati atsidariusi dureles atsisėdau į galą. Jis nepatenkintas pakratė galvą ir uždaręs dureles tiesiai Louis prieš nosį ,įsėdo į vairuotojo vietą. Sėdėdama žvelgiau pro langą ir dažnai jausdavau į save įsmeigtą Zayn žvilgsnį per veidrodėlį.
-Žiūrėk į kelią,kvaily, - suurzgiau.
Jis pavartė akis ir toliau žvelgė į mane.
Mums privažiavus Zayn butą, šokau iš mašinos ir nieko nelaukdama patraukiau link laiptinės. Kai jau buvau prie lifto ir jo laukiau, prie manęs priėjo Zayn ir prisirėmęs prie sienos sušnabždėjo:
-Baik.
Tada jo lūpos staigiai prisilietė prie manųjų. Jis suėmė mano rankas už riešų ir pakėlęs prispaudė prie sienos. Jaučiau jo lūpas visur. Ant kaklo, lūpų... Išleidau garsią aimaną, bet man nerūpėjo ar kažkas pamatys, ar išgirs, nes dabar jaučiausi neapsakomai gerai.
Vos Zayn pasitraukė, pro duris įėjo Louis. Jis pamatęs mane giliai bekvepuojančią susiraukė. Aš tik nusukau žvilgsnį į Zayn kuris visiškai ramus įėjo į liftą. Dieve, kaip jam tai pavyksta?
Nes aš dabar, jaučiuosi kaip jo audros, kuri nusiautė po visą mano kūną. Įžengiau į liftą ir atsistojau šalia Zayn, o Louis vis dar susiraukęs prieš mus. Nuleidau žvilgsnį į žemę ir leidau savo žandams raudonuoti. Ką tas vaikinas su manimi daro?

Zayn pov.

Palikęs Scharlet ir tą vaikinuką pas save bute, įsėdau į mašiną ir pasukau link klubo, kuriame turėtų būti Liam. Dar važiuodamas surinkau Oscar numerį ir pasakiau, kad kuo greičiau surinktų visus vaikinus ir vyktų į klubą, nes mums reikia kai ką aptarti.
Pastačiau savo mašiną klubo aikštelėje, išsiėmiau iš po sėdynės pistoletą ir patikrinęs ar yra šovinių, užsikišau jį už džinsų. Išlipau iš mašinos ir nuėjau į klubą, kuriame jau buvo apie dešimt vaikinų.
Vos įėjau, jie visi pakėlė galvas ir atsistojo, išskyrus Oscar ir Liam. Priėjau prie jų.
-Manau žinau kas turi Harry, tad dabar turime jį pasiimti. Štai kodėl visus sukviečiau. - tariau.
-Ir kas tai? - susiraukė Oscar. Šis vaikinukas tikrai geras visuose tuose plėšimuose, perdavimuose, bet paprastą dieną jis mane gali išvesti iš proto. Tikriausiai tai dėl to, kad jis dar jaunas ir jam viskas įdomu.
-Manau tai Tomy.
-Tas šunksnukis? - sušnypštė Liam. Jis jį pažįsta, nes seniau per pirmą savo perdavimą su mumis, buvo jo pašautas. - Turiu jam atkeršyti.
-Leisiu tau jį pakankinti, bet dabar turime sugalvoti planą, - linktelėjau jam ir Oscar atsidarė savo kompiuterį. Po kelių minučių tarė.-Viskas aišku. Keli iš mūsų einą pro priekinį įėjimą, o kiti per galinį. Aš ir Maiklas jus stebėsim nuo gretimo pastato stogo ir viską pranešinėsim.
-Tai ko laukiam? Važiuojam, - ištariau ir išėjau iš klubo. Įsėdau į mašiną ir pas mane dar keli vaikinai su šautuvais rankose.
Paspaudžiau greičio pėdalą ir pasukau link Tomy klubo. Na taip, kelias visai ilgas, bet su mano važiavimu ten atvykome per pusvalandį. Sustojau kelis kvartalus nuo to klubo, kad kartais mūsų kas nepamatytų.
Išlipau iš mašinos ir apėjęs savo mašiną, priėjau prie Liam, kuris tik ką išlipo iš savosios.
-Einu pirmas, su savimi noriu tavęs ir dar triejų, - įsakiau ir jis tik linktelėjęs susakė viską vaikinams.
Užsitaisiau savo ginklą ir visiškai nesidairydamas patraukiau link klubo. Gera žinia ta, kad klubas yra labai prastame rajone ir čia niekas nekreipia dėmesio, jei praeini su ginklu rankose. Visai ne kaip čia, pas mus rajonas tikrai geras, žinoma ne šeimyninis, bet jau bent tiek.
Jau būdamas šalia klubo, pamačiau prie jo kelis sargybynius. Nusitaikiau ir vieną iš jų nušoviau, o kažkas iš mano nugaros nupylė kitą.
Linktelėjau jiems ir staigiai atidaręs duris įėjau į klubą. Visos nuogos šokėjos pradėjo šaukti, o vyrai išsitraukė ginklus. Tada prasidėjo šaudynės, bet jų buvo mažiau, tad greitai, be aukų, visus juos nušovėme. Patraukiau link Tomy kabineto ir ten man beinant sutikau porą sargybynių, na, kurių dabar jau nebėra.
Priėjęs prie jo kabineto durų, spyriau į duris ir jos išvirto. Iš karto pastebėjau atidarytas kažkokias kitas duris. Greitai pro jas išbėgau ir pamačiau tolumoje judantį kūną. Kelias sekundes taikiausi, o tada spustelėjau gaiduką ir kūnas krito. Nors ir iš tiek toli, girdėjau jo keiksmus.
Besijuokdamas priėjau arčiau jo ir pamačiau, kad pašoviau jam į koją, šaunu.
-Nu tai ką, bėgi? - spyriau jam į šoną ir jis pradėjo spjaudytis krauju.
-Prisiekiu, nieko nepadariau... - sumurmėjo užsidengdamas veidą rankomis.
-Kažin ar bėgtum jei nebūtum nieko padaręs... - garsiai nusijuokiau ir vėl nusitaikiau ginklą, bet šį kartą jam į galvą. Oh, kaip man patinka mano darbas.
-Ne ne ne! Prašau, nešauk! Maldauju! - pradėjo raitytis ir šliaužti asfeltu pirmyn, bet aš užmyniau jam ant peršautos kojos ir jis sustojo.
-Kur jis?
-Aš nieko nežinau...
Dar stipriau suspaudžiau ir jis garsiai suinkštė.
-Gerai, gerai... - atsiduso. -Jis.. Man sumokėjo, kad pasayčiau tau jog... Kaip manai, ar tavoji Elle dabar saugi? Nes Harry niekada nepasiduoda, nesvarbu kas.
Tada aš supratau. Tai sušiktas, klastingas Harry planas! Jis žinojo, jog jei jis būs pagrobtas, Scharlet paliksiu kur nors vieną, o pats būsiu susikoncentravęs tik į jo gelbėjimo operacija.
-Šūdas! - garsiai sušukau ir neišlaikęs paleidau dar vieną kulką Tomy į kitą koją ir apsisukęs pradėjau greitai eiti link savo mašinos. Prie jos jau pamačiau stovinuojančius vaikinus.
-Kas? - pamatęs mano persikreipūsį veidą paklausė Oscar.
-Jie pas Elle. Turime kuo greičiau važiuoti pas mane, - garsiai atsidusau ir atsisėdęs į savo mašiną paspaudžiau pedalą iki pat galo. Šūdas, net negaliu patikėti ,kad šitaip susimoviau. Neatleisiu sau jei jie jai bus ką nors padarę... Bet turiu tikėtis geriausio, nes su ja tas Louis ir dar pati Scharlet ne iš prastųjų.
Vos privažiavęs prie buto, net neužgesinęs variklio šokau iš mašinos ir pradėjau bėgti laiptais į viršų. Pasiekęs savo aukštą pamačiau atviras duris, šūdas, šūdas, šūdas!
-Scharlet! - sušukau įėjęs į būtą.
Pasisukau į virtuvės pusę ir garsiai nusikeikiau. Ant mano virtuvės grindų gulėjo kažkokio vyro kūnas. Už jo tada pamačiau Scharlet su peiliu rankose ir žvelgiančią į mane savo blizgančiomis akimis.
Nekreipdamas dėmesio į ant žemės gulintį kūną, priėjau prie jos ir stipriai apsikabinau jos smarkiai drebantį kūnelį.
-Aš čia.. aš čia.

Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now