5.
Scharlet pov.
Vos įėjau pro duris, pamačiau tą patį vaikiną sėdintį ant mano lovos.
-Sveika, Elle.
-Lauk, - nieko nelaukdama atsakiau ir parodžiau į praviras duris.
-Wow, kodėl taip nedraugiškai?- nusijuokė ir dar patogiau įsitaisė ant mano lovos.
-Nežinau kaip tu, bet aš su asilais nesielgiu draugiškai. – pavarčiau akis.
Jis dar kartą nusijuokė.
Tada man trūko kantrybė.
-Nori ,kad pasakyčiau vadovams, jog priekabiauji?
-Sakyk.
Jau ruošiausiu išeiti ir susirasti Liam, bet jis sušuko:
-Tai ko nesakai?!
Grįžau ir susiraukusi pažvelgiau į jį. Vaikinas nusišypsojo ir priėjęs arčiau sušnabždėjo:
-Būk atsargi. – ir išėjo.
Buvau per daug pavargusi, tad negalvodama apie tą šunsnukį atsiguliau ir greitai užmigau.(Rytas)
Atsibudau nuo garsų už durų. Užsimečiau ploną chalatėlį ir pravėrusi duris pastebėjau vieną iš merginų.
-Ej, sveika, ko ne salėj? – paklausė ji, pamačiusi mane.
-Ko ten? – susiraukiau.
-Repeticija, - pavartė akis ir nuėjo.
Kokia dar repeticija? Kodėl man niekas nieko nesakė apie repeticijas?
Susiraukiau ir grįžau į kambarį. Tik tada pamačiau ant kėdės padėtus sportinius šortukus ir liemenėlę. Užsivilkau juos ir išėjau pro duris. Patraukiau link pagrindinio foje ir vos ten atėjusi pamačiau daug merginų šokančių ant scenos ir tris sėdinčius vaikinus priešais jas.
Nuėjau priešais tuos pačius vaikinus, sustojau ir susidėjau rankas ant krutinės.
-Ėj, mergyt, užstoji vaizdą, - suzyzė vaikinas kurio nepažįstu.
-Ne mano problemos, - pavarčiau akis. – Kodėl man nieks nesakėt apie kažkokias repeticijas? Ir išvis, kokiu tikslu jos?
-Tam, kad šoktumėt kuo geriau. Dabar lipk ant scenos ir žiūrėk į Jade. – tas pats tarė ir aš tik piktu žvilgsniu nužvelgusi tą patį mane persekiojantį vaikiną, užlipau ant scenos.
Užlipau ir sustojusi nužvelgiau visas merginas. Viena iš priekinių mane pastebėjo ir priėjo.
-Naujokė?
Linktelėjau.
-Tada eik į galą ir mokykis iš geriausių, - papūtė savo netikras lūpas ir apsisukusi jau ėjo į savo vietą.
-Iš ko? Tokių čia nematau,- tariau ir ji sustojo.
Raudonplaukė pažvelgė į mane ir priėjusi sušnabždėjo.
-Žiūrėk, - iškėlė ranką ir pasigirdo klubinė muzika. Kitos merginos nubėgo nuo scenos, likome tik mes.
Trumpat žvilgtelėjau į Liam kuris patikindamas linktelėjo.
Tada Jade pradėjo judėti prie stulpo ir aš supratau kas čia darosi. Šokių kova? Tikrai?
Nusijuokiau iš jos judesiu ir prėjusi arčiau ją stumptelėjau.
-Tik tiek?
Tada nusišypsojau ir pradėjau judėti kuo geriau. Dariau viską ką mokėjau.
Patebėjau kaip ji susigrūzdino.
Vos muzika nutilo, paskutinį kartą iškėliau koją ir ją nuleidau. Tada iš salės pasigirdo plojimai. Atsisukau ir pamačiau, kad prie baro stovi Styles ir ploja. O dieve, tas šunsnukis.
-Puikiai pasirodei, - tarė eidamas artyn. Mano persekiotojas atsistojo ir nieko nelaukdamas išėjo. Kas čia buvo?
-Žinau, - atsakiau ir nulipau laipteliais.
-Man patinka, kai merginos pasitiki savimi, - Styles priėjo prie manęs ir užkabinęs ranka man už juosmens, prisitraukė arčiau. Iškarto užuodžiau rūkalų kvapą. Ohh, kaip nekenčiu šito asilo. Jei turėčiau kur nors netoliese ginklą, nušaučiau jį.
Sukaupiau visą drąsą ir paėmusi ranką uždėjau ant jo krutinės ir pasilenkusi prie jo ausies sušnabždėjau:
-Tada tau patinku aš.
Tada atsitraukiau ir net nepažvelgdama į jį, pradėjau eiti link savo kambario. Man beinant koridoriumi, pamačiau prie savo durų į sieną atsirėmusį persekiotoją. Šaunu.Zayn pov.
Žiūrėjau kaip ji juda. Tai mane užhipnotizavo. Atrodo pirmą kartą matau tai, kas mane visiškai pavergia.
Šokiui pasibaigus, už mūsų pasigirdo plojimai. Atsisukau ir pamačiau ten Styles.
-Puikiai pasirodei, - tarė jis žvelgdamas į Scharlet. Šūdas.
Jis niekada negiria šokėjų. Nebent jos yra jo kekšės, arba...jam patinka.
Nežinau kodėl, bet žinojimas, kad Styles užsigeidė Scharlet mane suerzino, tad aš atsistojau ir išėjau.
Patraukiau link savo kabineto, koridoriaus gale, bet nežinau kas, bet kažkas mane sustabdė prie Scharlet kambario durų. Pažiūrėjau į jas ir nusikeikęs atsirėmiau į šalia esančią sieną.
Po keletos akimirkų, pasigirdo žingsniai. Atsisukau ir pamačiau ten Scharlet. Jos veide pasirodė pyktis kai pamatė jog jos laukiu.
-Elle, - nusišypsojau ir kelis kartus suplojau. – Puikia pasirodei.
-Ačiū, - stipriai suspaudė lūpas ir priėjusi prie durų jas atsidarė ir norėjo įėjusi uždaryti, bet aš sulaikiau duris ranka.
Ji tik atsiduso ir nuėjusi prie kėdės atsisėdo.
-Tai sakyk, - atsiduso.
-Ką? – susiraukiau ir įėjęs uždariau duris. Tai padaręs į jas atsirėmiau.
-Ko iš manęs nori.
-Nieko iš tavęs nenoriu.
-Tada ką čia darai?
-Tik noriu priminti ,kad būtum atsargi, - pasakiau tai, kas pirma šovė į galvą.
-Bučiau atsargi?! – sušuko atsistodamas. – Gal gali iš pradžių pasakyti iš kur apie mane žinai?!
Buvau nustebintas jos šaukimo. Nemaniau ,kad ji iš tokių.
Kai jau ruošiausi atsakyti, durys atsidarė. Pažvelgiau ir pamačiau ten Liam.
-Jūs, debilai, ko čia šūkaujat?! – sušnabždėdamas sušuko.
Nieko nesakiau, tik pažvelgiau į Scharlet.
-Gal gali man paaiškinti ir pasakyti kas jis? – paklausė ji žiūrėdama į Liam.
-Ne, Liam. Aš išeinu, tu su manimi, - tariau ir žvilgsniu parodžiau Liam išeiti. Jis atsiduso ir išėjo.
Atsisukau į Scharlet.
-Vadink mane Zy. – tariau ir nieko nelaukdamas išėjau pro duris. Už jų stovinėjo Liam.
-Kas čia buvo? – paklausė jis.
-Ne tavo reikalas, - pavarčiau akis ir patraukiau link savo kabineto.
Vos jį pasiekiau, pamačiau, jog kabineto durys pravertos. Išsitraukiau iš džinsų ginklą ir jį užsitaisęs koja paspyriau duris. Įėjau ir atsidusau ten pamatęs mano kėdėje besisupuojantį Harry.
-Kas yra? – atsidusau įsikišdamas ginklą atgal.
-Turiu darbelį, - tarė jis pažvelgdamas į mane.
Dieve, kaip jis mane erzina. Visada turime ką nors nužudyti už jį, nes jis taip pasako. Laukiu nesulaukiu dienos kai nuversiu jį iš šito posto ir galėsiu vadovauti aš. Tik aš.
-Sakyk, - tariau rankomis atsiremdamas į stalą.
-Bob ir vėl prisidirbo.
-Supratau,- prunkštelėjau ir nieko nelaukęs apsisukau ir išėjau iš kabineto.(*)
Vos atvykęs į vietą, pastačiau mašiną šalia Bobo buto.
Nieko nelaukdamas užlipau laiptais į jo aukštą ir atsidaręs duris įėjau į vidų. Iš karto išgirdau dejones. Pavarčiau akis ir patraukiau garso link. Kaip ir tikėjausi, įėjęs į jo miegamąjį pamačiau jį ir kažkokią kalę besimylinčius.
Nusijuokiau ir jie greitai nustojo.
-Sveikas, Bob, - pasisveikinau nusitaikydamas į jį. – Atrodo šiandien teks sustabdyti dviejų širdžių plakimą.
-Ne, ne, ne,prašau ,Zayn!- pradėjo šaukti, o mergina greitai šokusi iš lovos ir pradėjo bėgti link vonios, bet man neberūpėjo. Nusitaikiau ir paleidau vieną kulką jai į koją.
Tą pačią akimirką pasigirdo aiktelėjimas man už nugaros. Atsisukau ir pamačiau ten Scharlet. Kas per šūdas?!
YOU ARE READING
Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)
ActionMergina įskaudinta jau 3 kartą. Kai kurios užsidariusios kambaryje nesustodamos verktų, kankintųsi, bet tik ne ši. Jai nereikia paguodos, nes ji stipri. Stipri išorėje. Nors viduje jos širdis ir sudaužyta, ji aplinkiniams neleidžia to suprasti. Ji...