2.12
Zayn pov.
-Tu nenori? - tyliau paklausiau ir šiek tiek atsitraukiau nuo jos veido.
-Zayn.. aš.. - Scharlet sumikčiojo.
-Ne, ne.. viskas gerai, tiesiog.. maniau, kad mums jau laikas pradėti gyventi savo gyvenimą, o vaikas.. puiki pradžia. - atsidusau ir nusiridenęs nuo jos perbraukiau ranka per savo suveltus plaukus. Išgirdau kaip ji tyliai atsidūsta ir tada pajaučiau jos ranką susirandant manąją ir ją suspaudžiant.
-Nenoriu ,kad tam vaikui grėstų pavojus, o kol viskas nenurimo.. nieko negali žinoti. - sumurmėjo.
Pakėliau galvą ir pažvelgiau į jos tamsoje blizgančias akis. Ji teisi, pirma mums reikia pradėti gyventi yprastą gyvenimą
-Myliu. - nusišypsojau, o tada pasilenkęs ir nubraukęs ant jos veido užkritusias sruogas švelniai ją pabučiavau.(Kitas rytas)
Atmerkiau akis dėl nenumaldomo durų skambučio garso. Garsiai suurzgiau ir pasiėmęs pagalvę užsidengiau ja veidą. Pripažinsiu, neesu rytinis žmogus.
-Atidaryk.. - Scharlet gulėjusi šalia sumurmėjo. Atrodo ir ją tai suerzino.
Išleidau garsų nepasitenkinimo garsą, o tada išlipau iš lovos. Susiradau ant žemės savo trumpikes ir jas apsimovęs nuėjau prie durų. Staigiai jas atidariau ir susiraukiau pamatęs kas ten.
-Waliyhia? Ką tu čia darai? - sumurmėjau pasitraukdamas ir ją įleisdamas.
-Nepamiršk, kad dėl tavo darbelių turėjau mėnesiui mesti mokslus.. - susiraukusi sumurmėjo. - Bet čia atėjau ne dėl to.. Zay.. mama pasirodė.
-Ką? - susiraukiau dar labiau.
-Apsipirkinėdama šį rytą jaučiausi lyg sekama, tad išsigandau. Beje, rašiau tau, bet atrodo tavo telefonas į subinę ukištas, - pavartė akis. – Bet atėjusi prie automobilio... pamačiau ją. Ji manęs laukė. – sumurmėjo ir aš pastebėjau jos akyse besikaupančias ašaras. Dieve, kaip nekenčiu kai kas nors šalia manęs ašaroja.. tuomet pasijaučiu kažkoks skystas. Ypač jei tas verkiantis žmogus yra man toks artimas kaip Waliyhia.
Prisitraukiau jos kūnelį arčiau ir apkabinau. Ji pradėjo tyliai kūkčioti man į krūtinę.
-Ką ji sakė? – tyliai paklausiau švelniai perbraukdamas ranka per jos plaukus.
-Ji.. ji nori pamatyti tave. Sakė, kad turi kažką pasakyti. – atsiduso.
Susiraukiau.
Kam jai aš? Gi prieš daug metų ji mus paliko, išsivežė tik mažąją mūsų sesutę, kuri kaip sužinojau jau mirusi, o dabar.. Ji pasirodo ir galvoja jog kaip niekur nieko pulsiu jai į glėby. Ir šiaip, kaip ji sužinojo, kad mes čia?
-Kas buvo? – išgirdau šalia mūsų susirūpinusį Scharlet balsą, tad apsisukau ir pamačiau ją tik su mano maikute.
Pažvelgiau į jos akis ir nuvedžiau jas prie Waliyhios.
„Man išeiti?" Paklausė lūpomis.
Papurčiau galvą ir dar kelias minutes palaikęs Wali savo glėbyje paleidau. Ji atsitraukė ir nusivalė savo ašaras.
-Nori pasilikti pas mus? – paklausiau jos.
-O aš.. netrugdysiu? – nedrąsiai tarė trumpam pažvelgdama į Scahrlet.
-Tikrai ne. – patikino ją Schar. – Važiuoju į parduotuvę, nes vakar taip nieko ir nenusipirkom, o jūs.. pasėdėkit, pašnekėkit. – mano mergytė nusišypsojo ir apsisukusi nuėjo į kambarį.Scharlet pov.
Greitai atsipraususi ir apsirengusi lengvai pasidažiau ir išėjau. Girdėjau įjungtą televizorių, tad nuėjau į svėtainę ir pamačiau ten susiglaudusius Zayn su Waliyhia. Dieve, kaip jie mielai atrodo! Vos tik juos pamatau, prieš akis man praskrieja mano brolis. Pasiilgau jo, jo pokštų, jo šypsenos, mūsų pykčių, mūsų linksmų nuotykių.. oh. Jis man reiškė daug, bet suknistas gyvenimas nusprendė iš manęs atimti viską.
Išskyrus tėvą. Po to kai Zayn jį pašovė, buvau paskambinusi į ligoninę ir man pasakė, kad jis išėjo. O tada ir supratau, kad jis visiškai nenori manęs matyti. Aš jam visiškai nereikalinga.
Nusišypsojau netikra šypsena, kad Zayn neišsigąstu ir priėjusi prie jo pasilenkiau bei pakštelėjau į jo lūpas.
-Greitai grįšiu. – sumurmėjau ir apsisukusi pradėjau eiti.
-Būk atsargi!
-Būtinai! – sukrizenau ir čiupusi raktus išėjau.
Susiradau Zayn mašiną stovėjimo aikštelėje ir į ją įsėdusi įkišau raktelį. Pasukau jį, bet mašiną tik šiek tiek suurzgė. Susiraukiau ir pabandžiau dar kartą. Tada dar kartą ir dar kartą. Kas per velnias? Atsidusau ir išsitiesusi sėdynėje išsiėmau savo naują mobilujį. Surinkau Zayn numerį ir prisidėjau jį prie ausies.
-Mh?
-Zay, kažkas blogai su tavo mašina. – pasiskundžiau.
-Mh.. ką? – nusijuokė jis.
-Durniau, - nusišypsojau. – Sakau, kad tavo mašina neužsiveda.
-Tuoj nusileisiu.
Girdėjau kaip jis nusijuokia dar kartą ir tada padeda ragelį. Atsipalaidavau sėdynėje ir užsimerkiau. Tik tada supratau, kad šianakt neturėjau labai daug poilsio.. bet ar aš kalta, kad Zayn toks besotis? Atrodo jam niekada nėra gana.
Staigiai išgirdusi garsų garsą šalia mašinos pašokau ir staigiai atsimerkusi pažvelgiau ten. Susiraukiau pamačiusi ten besišypsantį Zayn.
-Debilas.. – sumurmėjau lipdama iš mašinos.
-Ir aš tave myliu. – nusijuokė trumpam priglausdamas savo lūpas prie mano smilkinio, o tada įlipdamas į mašiną. Jis kelissyk pabandė užvesti mašiną, bet jam ,kaip ir man, nepavyko.
Mačiau kaip jis nesupratęs išlipa ir atidaręs kapotą pradeda viską apžiūrinėti. Tylėdama ir žvelgdama į jį prikandau lūpa.
-Jėjau, tu net neįsivaizduoji kaip karštai dabar atrodai.. – sumurmėjau atsiremdama į mašinos šoną.
Zayn tik pakėlė galvą nuo mašinos ir pažvelgė į mane kilstelėjęs antakius.
-Žinai ką? – nusišypsojo išsitiesdamas. – Šitie žodžiai mane taip užvedė, kad net nebesinori tvarkyti mašinos, jog tu išvažiuotum. – tarė prieidamas artyn ir prispausdamas mane prie mašinos. Pasukau galvą į šoną ir nusišypsojau pati sau. Jaučiau lėtą jo kvėpavimą ant mano kaklo, o tada jį pakeitė jo šiltos ir minkštos lūpos. Iš šitokio netikėto malonumo išleidau tylią dejonę.
Zayn lėtai keliavo po visą mano kaklą švelnai jį bučiuodamas ir kartas nuo karto nestipriai įkąsdamas, kas privertė mane tiesiog užsidegti. Norėjau jo. Čia ir dabar.
Staigiai suėmiau jį už jo marškinėlių apykaklės ir staigiai mus apsukau. Pažvelgiau į jo akis, o tada prisiglaudusi arčiau atsidusau.
-Dabar bus malonu.
O tada pradėjau švelniai ir viliojančiai trintis į jo pasididžiavimą. Zayn lūpos prasiskyrė, jaučiau kaip jo draugužis sukietėja.
-Schar.. – jis tyliai atsiduso.
-O taip, mažuti. Jau seniai tai norėjau padaryti mašinų aikštelėje. – nusišypsojau ir nestipriai kąstelėjusi jam į kaklą, užkišau savo ranką po jo džinsais. Tiesiog mačiau iš jo kūno kalbos, kad ir jis to nori. Jis manęs geidžia, o tai mane jaudina dar labiau.
Mano rankai pasiekus jo varpą, švelniai ją apglėbiau ir pradėjau masažuoti. Zayn giliai atsiduso.
-Nori daugiau? – prikandau lūpą.
Jis tik linktelėjo, bet man to pakako. Pradėjau greičiau judinti ranką tai pirmyn, tai atgal retkarčiais paspaudinėdama galiuką. Jis jau buvo visiškai pasiruošęs eiti toliau, bet norėjau jį pakankintį, tad staigiai sustojau.
Jis pasimetęs pažvelgė į mane lyg išmaldos prašančio šuniuko akimis. Ačiū Dievui aš su sijonu šiandien.
Jis įėjo iki pat galo, tada išėjo ir vėl iki galo. Dar niekada nebuvau jautusi tokio malonumo, atrodo jis ištyrė mane visą, iki pat plaukų galiukų. Mūsų kūnai sukaito, kvėpavimai pagreitėjo.
Pažvelgiau į Zayn akis ir atsidusau.
-Aš tave myl..
Girdėjau kaip jis pradėjo, bet tada buvome staigiai nutraukti visai nešalia buvusio atodūsio.
-O ,Dieve..
YOU ARE READING
Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)
ActionMergina įskaudinta jau 3 kartą. Kai kurios užsidariusios kambaryje nesustodamos verktų, kankintųsi, bet tik ne ši. Jai nereikia paguodos, nes ji stipri. Stipri išorėje. Nors viduje jos širdis ir sudaužyta, ji aplinkiniams neleidžia to suprasti. Ji...