2.11

1.1K 65 0
                                    

 2.11
Zayn pov.

Sėdėjau ir laukiau kol Scharlet ir Waliyhia apsipirks dar vienoje parduotuvėje. Tipinės merginos! Įeina ir nebegali išeiti.
Paprasčiausiai sėdėjau ir dairiausi aplinkui, bet tada suvirbravo Scharlet telefonas, kuris buvo rankinėje ant mano kelių. Pažvelgiau ar jos nepareina, o tada susiradęs telefoną į jį pažvelgiau. Neužrakintas. Pamačiau naują žinutę nuo.. Alek? Po velnių, kas tas Alek? Jis rašė: "Labutis gražuole, taip ir dingai nieko nepasakius. Nepamiršk, kad pas mane vis dar yra tavo rūbai:))*"
Susiraukiau. Negali būti, kad ji buvo su kitu vyru, nes vakar ji man tai pati sakė.. bet ką aš galiu žinot? Gi per tuos du metus galėjo daug ko nutikti. Išgirdęs Schartlet ir Wali juoką dar labiau susiraukiau ir pakėles galvą iš karto paklausiau.
-Kas tas Alek ir kodėl po velnių pas jį tavo rūbai?
Schlarlet atrodo nustebo. Jos žvilgsnis lakstė tarp jos telefono, kuris buvo mano rankose ir mano akių.
-Jis.. draugas. Pas jį gyvenau pora dienų Niujorke. - lyg atsipalaidavusi pavartė akis ir priėjusi pasiėmė savo telefoną iš mano rankų.
-Ir kaip tu su juo susipažinai? - vėl paklausiau atsistodamas. Nepastebėjau kaip užkliuvau kažkokį maišelį ir jis su trenksmu nukrito ant žemės.
-Nesinervok, jezz.. – pavartė akis ji. – Jis mane pavežė iki miesto, o tada pasikvietė gyventi pas jį.
-Tai taip ėmė ir pakvietė gyventi kartu?! – sušukau iškeldamas rankas.
-Aš.. eisiu. Susitiksim dar. – tyliai sumurmėjo Waliyhia ir pamojusi Scharlet nuėjo.
-Prašau, nusiramink. Visi į mus žiūri.. – sumurmėjo Schar paimdama kelis savo maišus.
-Nusiraminti?! Kai mano mergina gyveno su kažkokiu debilu, kuris vadina ją gražuole?! – nesustojau šaukti.
Scharlet vėl pavartė akis, o tada apsisukusi pradėjo eiti.
Ji galvoja, kad paimsiu taip ramiai ir nuseksiu jai iš paskos? Na jau ne. Esu per daug įpykęs, kad taip pasielgčiau. Ji gyveno su kažkokiu asilu, kai aš tuo tarpu negalėjau pažiūrėti į jokią kitą merginą, nes mano mintys sukosi tik aplink ją, nesvarbu, kad maniau, jog ji mirusi.
Apsisukau ir spyręs į šalia buvusią šiukšlinę pradėjau eiti į visai kitą pusę nei ji. Pykau, nesveikai pykau.. ne tik ant jos, bet ir ant savęs, jog galvojau, kad ji man buvo ištikima.
-Zayn! – išgirdau kaip ji sušunka man pavymui.
Sukandau dantis bandydamas nekreipti dėmesio ir toliau ėjau. Apsižvalgiau ir pamačiau, kad žmonės mus tikrai stebi.
-Zayn, asile, sustok! – šaukė ji toliau.
Neatsakiau. Pripažįstu, esu per daug išdidus, kad taip nusileisčiau, bet.. JI BUVO SU KITU, O AŠ SUŠIKTAI KANKINAUSI! Negaliu patikėti, kad.. Scharlet taip pasielgė.
Staiga pajutau ranką ant savo peties, kuri norėjo mane sustabdyti ir apsukti, bet aš ją staigiai nukračiau ir ėjau toliau. Neilgai trukus ji pradėjo eiti atbulomis prieš mane.
-Gal gali trumpam pamiršti savo išdidumą? – paklausė susiraukdama.
Tylėjau.
-Aš pas jį gyvenau tik vieną dieną! Jis man nieko nereiškia, suprask! – pavartė akis.
-Tai vienos nakties nuotykis, sakai? – išpūsdamas akis paklausiau.
Ji staiga sustojo ir aš vos į ją neįpuoliau. Jos akyse pamačiau besikaupiant ašaras ir taga pasigailėjau, kad taip elgiausi.. šūdas, šūdas, šūdas! Kas man užėjo?
Tada pajutau stiprų deginimą žande. Ji man trenkė, o tada apėjusi pradėjo greitai žingsniuoti. Susiėmiau už žando ir apsisukęs ją stebėjau.
Kodėl aš galvojau, jog ji taip gali pasielgti? Gi ji Scharlet, mano mergytė.. o aš šitaip..
-Schar! – sušukau pradėdamas bėgti link jos.
Ji tik iškėlė ranką ir parodė man savo vidurinį pirštą. Suurzgiau ir pribėgęs arčiau ją atsukau į save. Iš pradžių ji norėjo vėl apsisukti ir nueiti, bet aš stipriau suėmiau jos ranką ir laikiau visai netoli savo kūno. Stovėjome labai arti vienas kito, bet jos veidas buvo nusuktas į šoną, kas mane sumautai erzino.
-Atsiprašau, bet kaip tu reaguotum jei sužinotum, jog gyvenau pas kokią nors merginą? – giliai atsidusau ir perbraukiau ranka per savo plaukus.
-Nudėčiau tave... - piktai sumurmėjo.
-Štai kodėl taip supykau!
-Bet tu pavadinai mane kekše! – sušuko sukąsdama dantis ir pagaliau pažvelgdama man į akis.
-Atsiprašau, buvau per daug piktas.. – sumurmėjau.
Ji tylėjo.
-Scharlet? Gal galim dabar tiesiog važiuoti pas mane ir išsiaiškinti? – tyliai jos paklausiau pakledamas ranką ir pridėdamas ją prie jos žando. Ji staigiai pasuko savo galvą.
-Paleisk mane. – sušnypštė.
Atsidusau ir paleidau jos ranką. Scharlet staigiai apsisuko.
Nesuprantu, nejaugi ją taip įskaudino tai, jog pasakiau apie vienos nakties nuotykį? Neturėjau to omeny, bet.. Ohh! Man norisi dabar net juoktis, nes išpradžių ji bandė mane sutramdyti, bet dabar tai turiu daryti aš. Tai taip knisa!
Scharlet pradėjo rinktis savo maišelius, bet jai į rankas tai netilpo, tad priėjau ir norėjau perimti kelis maišelius, o ji tik piktai man juos įgrūdo į glėbį.
Atrodo laukia ne kokia pirmoji diena vėl kartu..
Atsidusau ir mes pagaliau išėjome iš prekybos centro. Kelis kartus bandžiau su ja šnėkėtis, bet ji tik tylėjo. Pavarčiau akis pagalvojęs apie principus.. oh, jie tai gadina gyvenimą.
Mums grįžus į mano butą, ji staigiai išlipo iš mašinos ir nuėjo. Surinkau likusius daiktus ir nusękiau paskui ją. Įėjęs į butą nusispuyriau batus, pamečiau maišelius šalia, o tada nuėjau į virtuvę kur girdėjosi triukšmas. Pamačiau ten Scharlet, atsirėmusią rankomis į spintelę ir nuleidusia galvą. Atsidusau supratęs kaip ją įskaudinau.. neturėjau to sakyti.
-Scharlet.. – sumurmėjau prieidamas arčiau ir apkabindamas ją iš nugaros. Nustebau, kai ji manęs neatstūmė. – Aš labai atsiprašau..
Padėjau galvą ant jos peties ir ją pasukęs priliečiau savo lūpas prie jos kaklo. Jaučiau kaip ji po truputį atsipalaiduoja. Tada dar stipriau suėmiau jos kūnelį ir pradejau lūpomis keliauti jos kaklu žemyn.
-Zayn.. – girdėjau kaip ji stipriai atsidūsta.
-Shh, meile. – sumurmėjau ir toliau bučiavau jos kaklą. Ji staigiai pašoko, kai įtraukiau šiek tiek jos odos ir padariau meilės žymę. Atsitraukiau ir suėmęs ją už liemens atsikau į save. Tada pasilenkiau ir lėtai sujungau mūsų lūpas. Išleidau tylią dejonę kai ji įvėlė savo pirštus man į plaukus ir nestipriai juos papešė. Sugriebiau už jos užpakaliuko ir pakėlęs pasodinau ją ant spintelės, o tada pradėjau rankomis atseginėti jos marškinėlius. Norėjau viską padaryti lėtai ir aistringai, bet ji sumurmėjo:
-Greičiau..
Tad aš tiesiog nuplėšiau nuo jos kūno marškinius, kas privertė ją aiktelėti. Pažvelgiau į jos akis ir pamačiau ugnį.. ji pasiruošusi.
Scharlet suėmė už mano marškinėlių apačios, o tada juos numovė. Netrukus abu likome tik su apatiniais. Mano rankos buvo ant jos liemenuko užsegimo, kai ji sumurmėjo:
-Į kambarį..
Staigiai ją pakėliau ir nunešęs į savo miegamąjį numečiau ant lovos. Šis mano išsiveržimas privertė ją sukikenti.
-Eržile.. – sumurkė.
Nusišypsojau ir atsigulęs užsiropščiojau ant jos viršaus. Greitai numečiau visus apatinius nuo jos kūno, o ji nuo mano, tad dabar buvome visiškai nuogi. Tiesiau ranką link spintelės, kad pasiimčiau sargį, kai tuo tarpu ji bučiavo mano krutinę, bet tada kai ką sumaniau, tad išsitiesiau ir prie pat jos ausies sušnabždėjau:
-O gal nori pabandyti be jo?
-Ką? – ji pasimetusi sumurmėjo ir šiek tiek atsitraukė. – Zayn.. tu nori vaiko? – suraukdama savo antakius paklausė.
-O kodėl gi ne? Nejaugi tu nenori? – silpnai nusišypsojau, bet šypsena dingo iš mano veido, kai jos akyse pastebėjau vien tik nerimą. – Tu nenori?  


Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now