Šiek tiek dirty ;)
2.21
Scharlet pov.-O dabar aš tave iškrušiu taip, kad niekada nepamirštum.
Jam tai pasakius mano gerklė staiga išdžiuvo, pradėjo trūkti oro. Na, jis tikrai manęs meiliai neapkabins ir nepabučiuos, šitą tai jau tikrai žinau. Vien jo rankos dabar spaudžiančios mano veidą iš abiejų pusių tai įrodo.
-Zayn.. – suinkščiau.
-Šaa, - sušnabždėjo šyptelėdamas pusę lūpų. –Šią naktį iš tavo burnos išeis tik riksmai, supratai?
Išpūčiau akis. Nuo kada jis pasidarė toks sadistas? Kas per šūdas čia vyksta?
Kad ir kaip bijojau, mintis, kad jis mane kruš mane kaitino. Nekaltinkit manęs, su tokiu pošlu vyru kaip Zayn tampi tikra sekso verge.
Jis mane nestipriai stumdamas pradėjo artėti link sienos. Kad ir kaip užtikrintai skambėtų jo žodžiai ir atrodytų tos tamsios akys, jaučiau, kad jis mane myli. Nežinau kodėl, bet jaučiau nuo jo sklindant ilgesį ir džiaugsmą pagaliau mane radus.
Šiek tiek aiktelėjau kai švelniai atsitrenkiau į sieną. Zayn suėmė mane už pečių ir stipriai suėmęs apsuko. Visas tas šiurkštumas ir greitis net užgniaužė kvapą.
Jaučiau jo rankas lakstant po visą mano kūną ir tai vertė mano odą pašiurpti. Jis viską atliko tobulai, jaučiau kiekviena jo judesį.
Nutrukus jis atitraukė mano džemperio užtrauktuką ir numetė jį man nuo pečių. Tada jį nuspyrė ir suėmė mano maikutę nugaroje. Galvojau ,kad jis ją nuims, tad ruošiausi jau kelti rankas, bet jis tik suspaudė medžiagą tarp rankų ir staigiai ją perplėšė. Aiktelėjau kai jo rankos visiškau nuėmė mano maikutę ir atsidūrė ant mano liemenuko. Zayn stipriai suspaudė mano krūtis ir giliai atsiduso šalia mano ausies.
-Kaip aš pykstu.. – sumurmėjo.
Tada jo rankos padėjo slysti žemyn ir pasiekusios mano džinsus juos numovė. Kai jo rankos tiesiog ėjo per visą mano kūną net sudrebėjau iš malonumo ir visiškos nežinios ką jis darys. Šiek tiek bijojau, bet bandžiau tiesiog tai pamiršti. Jis manęs niekada nenuskriaus, tikrai.
Netrukus Zayn numetė nuo manęs ir liemenuką, o tada pradėjo masažuoti krūtis vis kandžiodamas kaklą. Garsiai suaimanavau kai jis suspaudė mano odą ir jos įtraukė padarydamas nasosą. Jaučiau kaip jo rankos nuslysta nuo mano krūtų link mano vietelės, netrukus jis pradėjo trinti mano klitorių vienu pirštu.
-Zayn.. – atsidusau.
-Ša, Scharlet. – griežtai pasakė ir vienu greitu judesiu nuplėšė nuo manęs apatinius. Aiktelėjau.
Tada jo pirštai pradėjo švelniai trinti tą vietelę, tad suaimanavau. Neilgai trukus pajaučiau kaip vienas jo pirštas į mane įslysta, o tada ir antras. Pajaučiau kaip silpstu, tad rankomis atsirėmiau į sieną. Jaučiau karštą Zayn kvėpavimą šalia mano ausies. Jam judant manyje aš nesustojau dejuoti, buvo nesveikai malonu. Jau ilgą laiką kol esu nieščia neturėjau tokio malonumo. Aišku, Zayn mane kartais pamalonindavo savo ranka, bet dabar buvo visiškai kitaip. Atrodė, kad jis išlieja viską kas buvo jame susikaupę, lyg skausmas ir pyktis.
Jau buvau netoli savo viršūnės, pasiruošiau didžiausiam malonumui, bet Zayn staiga sustojo ir ištraukė savo pirštus iš savęs. Sušukau ir garsiai kvėpuodama tariau:
-Zayn..ką darai?..
-Užteks malonumo. –pasakė ir šiek tiek atsitraukė. Girdėjau kaip jis atsisega savo džinsus ir juos nusimauna. Tada jis ir vėl prisilietė ir aš pajaučiau jau visiškai pasistojusį jo penį.
Sustingau supratusi kas dabar bus, bet tada prisiminiau, kad jei būsiu sustingusi man dar labiau skaudės. Tai štai kodėl Zayn mane iki šiol malonino, jog atsipalaiduočiau. Atleidau visus savo raumenis ir pajaučiau jo galiuką prisiliečiant prie mano išangės.
-Atleisk. – sumurmėjo ir po lėta į mane įėjo.
Garsiai suklykiau iš skausmo. Sumautai skaudėjo, sumautai! Man net atėmė kojas. Jaučiau kaip ašaros pradėjo byrėti iš akių, norėjau, kad jis sustotų, bet taip nenutiko. Jis šiek tiek palaukė, o tada išėjo.
-Žinosi kaip nuo manęs bėgti. – sušnypštė Zay ir vėl įėjo.
Suklykiau nesavu balsu. Išsižiojusi vis murmėjau, kad jis sustotų, bet jis įeidavo ir išeidavo. Skaudėjo kaip dar niekada nebuvo skaudėję.
-Maldauk! – sušuko įstumdamas savo pasididžiavimą ir vėl.
-Zayn.. prašau.. – stipriai užsimerkiau ir pasakiau.
-Negirdžiu tavęs!
-Zayn, maldauju! Stok! – sucypiau ir atrodo to jam pakako. Zayn ištraukė ir man visiškai atėmė kojas, tad sudribau jam ant rankų. Mūsų abiejų kūnai buvo šlapi, aš vis dar kankinama skausmo drėbėjau.
Pradėjau kūkčioti ir Zayn mane apkabino. Nenorėjau jam to leisti, bet jėgų prieštarauti nebuvo. Buvau visiškai išsękinta.
Zay lėtai ranka braukė man per plaukus bandydamas nuraminti ir po kelių minučių jam pavyko. Sustojau verkusi, bet tas sumautas skausmas nepradingo. Zayn pajautęs, kad man jau darosi šalta, lėtai mane pakėlė ir paguldė į lovą. Tada apsikabino iš nugaros ir atsiduso.
Jaučiausi pažeminta, bet nesakau, kad dėl to imsiu jo nekęsti. Toks jau toks ir su tuo aš jau susitaikiau.
-Scharlet? – išgirdau kaip jis tyliai paklausia.
Sumykiau atsakydama, jog jį girdžiu.
Kelias sekundes jis tylėjo, o tada pasakė tai, kas sukėlė šypseną mano veide:
-Myliu tave.
YOU ARE READING
Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)
ActionMergina įskaudinta jau 3 kartą. Kai kurios užsidariusios kambaryje nesustodamos verktų, kankintųsi, bet tik ne ši. Jai nereikia paguodos, nes ji stipri. Stipri išorėje. Nors viduje jos širdis ir sudaužyta, ji aplinkiniams neleidžia to suprasti. Ji...