15.

1.8K 87 2
                                    

15.

Scharlet pov.

Susiraukiau išgirdusi ką jis pasakė.
-Ką? Harry pagrobė?– paklausiau.
-Taip. Atrodo mes ne vieninteliai norim jo atsikratyti.
Po tų žodžių visi nutilome. Kiekvienas buvom paskendę savo mintyse.
Negaliu suprasti kam dar būtų reikėję Harry? Ir ką jie su juo darys? O svarbiausia,ką dabar daryti mums?
-Važiuoju į klubą, reikia išvežti šokėjas,- atsiduso Liam, ir paplekšnojęs Zayn per petį išėjo.
Pažvelgiau į Zayn ir pamačiau jo akyse sutrikimą.
-Tau viskas gerai? – tyliai jo paklausiau prieidama arčiau,bei padėdama ranką jam ant skruosto.
Jis lėtai linktelėjo ir po kelių akimirkų dar turbūt mąstymo, pažvelgė į mane. Negalėjau daugiau tvęrti,tad stipriai jį apsikabinau. Jo kūnas iš karto šiek tiek atsipalaidavo ir apsikabino mane atgal. Pradėjome ,vis dar būdami apsikabinę,eiti link sofos.Vos ją pasiekėme,jis atsigulė, o aš ant jo.
Man buvo be galo gera jį jausti. Klausiausi jo tylaus širdies plakimo ir gilaus kvėpavimo. Man sunku, bet aš suprantu, jog manyje kažkas vyksta. Nors ir kaip nenoriu vėl būti įskaudinta,negaliu to tiesiog sustabdyti.
Jis mane ramina, šalia jo jaučiuosi saugi ir atsipalaidavusi. Norėčiau taip jaustis visada,bet mintis,kad jis susiras geresnę ir ją pamils, verčia bijoti. Bijau, velniškai bijau, bet tas jausmas negali sustabdyti meilės kurią jam jaučiu.
Na va, štai ir prisipažinau.Myliu jį. Taip, myliu, nes jis manimi rūpinasi ir šalia jo jaučiuosi puikiai. Daugiau nei puikiai, jaučiuosi tobulai.
-Myliu tave... – tyliai sušnabždėjau ir ranka perbraukiau per jo merškinėlius.Užsimerkiau ir laukiau jo atsakymo, bet neišgirdau.
Pakėliau akis ir pamačiau ,kad jo akys jau užmerktos. Ak, jis jau turbūt miega.
Kai jau buvau kažkiek ir nusivylusi dėl to, bet tada pasigirdojo žemas balsas:
-Aš tave taip pat, Scharlet.
Nusišypsojau didžiausia kokią galiu įsivaizduoti šypsena ir pakėlusi galvą nuo jo krutinės pažvelgiau jam į akis.
-Prašau, neįskaudink manęs. – sumurmėjau.
-Niekada.
Tada jis pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas ilgam bučiniui. Jo rankos apsikabino mane aplink juosmenį ir šiek tiek pakėlė. Dabar jau sedėjau ant jo, kojomis apsižergusi juosmenį.Jo lūpos pradėjo slįsti mano kaklu žemyn ir netrukus pajutau,kaip jis padaro man meilės žymę. Dėl šitokio jo veiksmo garsiai sudejavau.
-Dabar tu mano... – tarė giliai kvepuodamas man į kaklą.
-Tavo...
Taip jo lūpos ir glamonėjo mano kaklą, kol galiausiai jis rankomis suėmė mane už šlaunų ir pakėlęs atsistojo.Rankomis apsikabinau jo kaklą ir prisiglaudžiau.
Netrukus jau buvome jo miegamąjame.Po kelių Zayn žingsnių,pajaučiau po savimi minkštus patalus. Susiradau jo lūpas ir vėl į jas įsisiurbusi,įvėliau pirštus jam į plaukus.
-Tu to nori? – dusliai paklausė.
Daug negalvojau,nes atsakymą jau seniai žinojau. Nuo tada kai buvome prie jūros,jau seniai to su juo troškau. Taigi palikčiojau ir pamačiau ,kad jis nusišypso.
Tada jis bučiniais slinkdamas žemyn,pasiekė mano marškinių sagą. Tada neskubėdamas visas jas atsegė ir pabučiavo man papilvę. Garsiai sudejavau.
-Tu tokia graži... ir visa mano,- sumurmėjo jis bučiuodamas visą mano pilvą.
Tada numovė man juos ir pabučiuodamas į lūpas,atsegė džinsųsagą. Šiek tiek šoktelėjau pajautusi jo šaltas rankas numaunant man džinsus.
Kai jau buvau vien po apatiniais,kai ką sumaniau, tad padėjau savo rankas jam ant pečių ir vienu staigiu judesiu mus apverčiau.Prikandau lūpą, pamačiusi jo sumišusį,bet kartu ir patenkiną veidą.
-Tu visdar apsirengęs.– priminiau jam ir pasilenkusi suėmiaujo marškinių kraštą. Pradėjau juos kelti aukštyn, o jis pakėlė rankas,kad galėčiau juos numauti.Tai padariusi numečiau juos kažkur toli. Tada atsegiau jo kelnių sagą ir netrukus jų jau nebebuvo.
Kai jau abu buvome pusnuogiai,Zayn nebeišlaikė ir vėl eik mus apvertė.
-Man patinka kai vadovauju aš. – nusišypsojo klastinga šypsena ir pasilenkęs vėl sujungė mūsų lūpas.
Taip mums besiglamonėjant,greitai netekau ir liemenėlės, ir apatinių. Jis pabučiavo man į petį ir paslinkęs į kairę, atsidarė spintelę.Kažką iš jos ištraukė ir aš išgirdau kažkokį šaižų garsą. Ak, tai sargis.
Zayn pažvelgėman į akis ir nusimovęs apatinius tai užsidėjo. Dar kartą mane bučiuodamas,jis lėtai įėjo visu ilgiu. Garsiai sudejavau,nes malonumas buvo dieviškas. Jau seniai nejaučiau tokio stulbinamo malonumo.
Jis sujudėjo ir aš vėl sudejavau.Iš pradžių jis judėjo lėtai, bet po to jo stūmimai pasidarė greitesni ir gilesni.
Jau jaučiau kaip ateina malonumo bangą ir štai jį čia. Garsiai sudevajau ir pasiekiau savo viršūnę,o Zayn po kelių stūmimų taip pat. Jo sunkus kūnas susmuko ant manęs, bet neilgam,nes netrukus jis nuo manęs nusirideno.Pakėliau galvą nuo pagalvės ir padėjau ją ant Zayn krūtinės.
-Tai buvo... geriausia. – tarė jis.
Nusišypsojau.
-Man taip pat.
Užsimerkiau ir besiklausydama jo širdies dūžių užmigau.

(*)

Atsimerkiau dėl neapsakomo karščio. Pamačiau, kad viso to kaltininkas yra Zayn, nes jis guli apsivyniojęs mane rankomis. Kad ir kaip nenorėjau atsikelti ir jo pažadinti, man labai reikėjo į tualetą. Tad kelis kartus pabučiavau jam į krutinę,šiek tiek sujudėdama.
Zayn staigiai atsimerkė ir išsigandęs apsidairė.
-Atsiprašau, kad pažadinau,bet man labai reikia į tualetą. – atsiprašomai jam nusišypsojau.Tiesą pasakius man buvo labai gera čia gulėti,jo šiltame,arba geriau sakyti karštame,glėby, bet deja.
-Aha, - nusišypsojo ir atleidęs savo rankas leido man atsikelti.
Žinoma, nesu iš tų kurios nieko nesigėdyja,tad pasiėmiau šalia buvusią anklodę ir ja apsivyniojusi aplink savo nuogą kūną pradėjau eiti link vonios,bet mane sustabdė garsus Zayn juokas. Apsisukau,bet pamačiusi vaizdelį nusisukau.
-Jei tik norėjai pamatyti mane nuogą, reikėjo tik paprašyti. Nebuvo būtina atimti iš manęs anklodės,- vis dar juokdamasis tarė.
-Atsiprašau, - tyliai nusijuokiau ir įėjau į vonią.
Priėjau prie veidrodžio ir per jį pežvelgiau į savo veidą. Dieve, šiandien aš kaip niekada švyčiu ir jaučiuosi graži. Galbūt tai Zayn įtaka? Negaliu pasakyti,tiesiog jaučiuosi puikiai kaip niekada.
Vis dar besišypsodama kaip išprotėjusi,nusivyniojau nuo savęs anklodę ir atsidariusi dušo kabinos duris,į ją įėjau. Pasileidau šiltą vandens srovę ir pradėjau praustis.
Kai baigiau, išlipau iš dušo ir paėmusi šalia buvusį rankšluostį juo apsigobiau. Mhh, Zayn kvapas.
Tyliai atidariau duris ir iškišusi galvą pamačiau vis dar lovoje gulintį Zayn.
-Zayn... – suzyziau ir jis iš karto pakėlė galvą.
-Mh? – nusišypsojo,kas privertė ir mane išsišiepti.
-Gali duoti kokių nors drabužių? – paklausiau.
Jis tik linktelėjoir atsistojęs nuėjo iki spintos.NUOGAS.
-Mhh, ir gal gali apsirengti? – garsiai nusijuokiau.
-Noope, viską gi matei, maže, - prunkštelėjo prieidamas prie manęs su rūbais rankose.Pavarčiau akis ir juos pasiėmiau. Jau žadėjau grįžti atgal į vonią, kad galėčiau persirengti,bet staiga Zayn suėmė mano riešą ir atsuko į save.
-O bučkis? – meiliai paklausė papūsdamas savo putlias lupytes.
Užsimerkiau ir pasistiebusi ant pirštų galiukų,suliečiau mūsų lūpas. Sumaniau jį paerzinti,tad tai nebuvo ilgas bučinys,tik trumpas. Vos atsitraukiau,pamačiau, kad Zayn susierzinęs ir tikrai nori daugiau.
-Tik tiek? – patempęs lūpą paklausė.
-Jopy, - nusijuokiau ir jam nespėjus įkišti savo kojos, uždariau vonios duris. Greitai persirengiau jo duotais trenigais ir priėjusi prie kriauklės, kad galėčiau išsiplauti dantų,bet tada supratau,jog čia nėra mano dantų šepetuko.Apsidairiau ir pastebėjusi tikriausiai Zayn šepetuką,klastingai nusišypsojau.Tikriausiai jis nesupyks, jei pasinaudosiu jo šepetuku?
Greitai besišypsodama išsiploviau dantis ir išėjau. Zayn jau buvo apsirengęs ir sėdėjo balkone. Net nežinau ką jis ten veikia.
Tada priėjau prie vieno iš stalčiaus,norėdama susirasti plaukų šepetį,bet vos jį atidariusi uždariau. Mano žandus išmušė raudonis, nes ten buvo pilna prezervatyvų. PILNA.
Greitai žvilgtelėjauį Zayn ir pamačiau, kad jis nė nežvelgia į mano pusę. Ir ačiū Dievui, nes nežinau ką būčiau pasakiusi.
Kai jau po kelių minučių ieškojimo niekur jo neradau, pasidaviau ir pravėrusi balkono duris ten įėjau.
-Ką čia veiki? – paklausiau jo atsiremdama į šalia buvusią namo sieną.
Jis atsisuko ir jo veide iš karto pasirodė šypsena. Kaip man patinka matyti jį laimingą,tai gražiausias vaizdas pasaulyje.Tikiuosi, kad dar ilgai jis toks su manimi bus.
-Galvoju.
-Apie ką?
Jo veidas iš karto persimainė. Atrodo, kad tai apie ką galvoja nėra taip linksma ir gera.
Greitai priėjau arčiau ir atsisėdau jam ant kelių. Rankomis apsikabinau jo kaklą ir padėjau galvą ant krutinės.Nieko nesakiau, nes net nežinojau ką, bet tai nebuvo blogai. Nes tyla buvo maloni ir raminanti.
Keletą minučių taip pasedėjome,koltylos nenutraukė Zayn:
-Man reikia važiuoti į klubą.
-Ko? – suzyziau.
Kaip supratau iš Zayn kalbų kai jis grįžo, ten vyksta nekokie dalykai. Na žinoma, kaip nevyks jei pagrobtas vienas iš įtakingiausių bosų. Net nesuprantu kodėl Harry toks įtakingas,jis nei atlieka perdavimus,nei ką.
-Man reikia. – silpnai šyptelėjo Zay ir pasilenkęs pabučiavo.
Po bučinio vėl ramiai sedėjome ir kaitinomės saulėje,kol nesuvibravojo telefonas kišenėje.Jis šiek tiek mane pakėlė ir jį išsiėmęs atsiliepė.
-Mh? Ką? Koks dar Louis?
Tada išgirdusi jo vardą, greitai šokau Zayn nuo kelių ir užsidengiau burną. Velnias, visai pamiršau, kad Louis man prižadėjo atvykti!

Over/Over 2/Over 3 (Viename albume) | Zayn Malik (Lietuviška fanfic)Where stories live. Discover now