Elena Marzuien selamba badak meluru ke arah Mu'amil Ridzuwan yang sedang menunggu di dalam keretanya.
Terkejut mamat tu apabila ada yang meluru masuk ke dalam keretanya, silap dia tidak auto kunci.
"Apa lagi kau nak dengan aku?"
Elena tidak terus menjawab sebaliknya membetulkan duduknya baru dia melihat ke arah lelaki yang sudah merah padam wajahnya.
"Tak ada apa-apa!" Jawab sambil tersenyum memang minta di bantai.
"Kalau tak ada apa-apa keluar sekarang! Jangan nak menyemak dekat sini! Keluar!"
"Relax lah, jangan marah-marah nanti cepat tua" Elena sempat menyentuh dagu bersih lelaki itu.
Ridzuwan terkaku, wanita itu berani mengacau aset sensitifnya.
"Tak! apa masalah kau ni? Aku dah cakap tak nak! Mean tak nak lah!"
"Kenapa you tak suka I?"
"Sebab kau buruk!" Pantas lelaki itu menjawab.
"Buruk dekat mana" Elena Marzuien memuncungkan mulut mencari kekurangan dirinya.
Sengaja buat wajah comel supaya lelaki itu cair.
"Semua!"
"Hey, kau ingat kau pakai macam ni semua lelaki dekat luar sana akan tergoda dengan kau? Tak lah! Aku yang tengok ni pun rasa macam kau ni miskin! Tak cukup kain!" Mu'amil Ridzuwan puas hati dapat luahkan rasa sakit hatinya yang terbuku.
"Hey, kau selesa ke pakai macam ni?"
Elena Marzuien mengangguk mengiyakan dengan wajah masih santai dan manja.
"Tapi kenapa aku tengok macam seksa je? Nak duduk pun kena cover bagai? Kalau dah pakai macam ni, lebih baik biarkan je bagi nampak semua! Baru betul! Tak payah cover cover, tunjuk je semua dekat orang"
"Kan tu yang kau nak? Dapatkan perhatian semua lelaki yang ada!"
Elena Marzuien tersenyum kecil mendengar hinaan padanya, bagi dia hinaan itu hanya dianggap macam angin lalu.
Dia yang tadinya hanya diam beralih bersua muka dengan lelaki yang tidak lekang dengan sindiran dari tadi, lalu senyuman nakal terbit.
"I pakai macam ni bukan nak goda you! But, ni memang baju yang selalu I pakai untuk kerja! Kalau untuk goda you, I tak perlu pakai macam ni..."
Sedekat yang mungkin Elena merapati Mu'amil Ridzuwan yang seakan kaku menatap Elena.
"I bogel je untuk you! Jangan katakan lingerie...Seurat benang pun tak perlu!"
"Mesti you lagi suka kan?"
Elena tersenyum kecut bersama kerlipan mata yang menggoda.
"Okey lah you, I kena cepat ni! Nanti kita borak lagi ye? I datang sini just nak wish you good morning je! Now, I have to go! Bye, darling, see you next time, muah!"
Elena Marzuien keluar dari kereta milik Mu'amil Ridzuwan seraya menapak laju masuk ke dalam keretanya yang tidak jauh dari situ.
Satu lambaian di lihat mematikan rasa kaku tadi berganti amarah.
"Erghh!!!" Stereng kereta dipukul kuat.
"Kenapa aku biar dia hina aku tadi! Aku patut balas apa yang dia cakap! Tapi kenapa pula tiba-tiba kau nak berdenyut? Eeeyyy.."
Genggaman di stereng kereta terlihat kuat sehingga urat-urat hijau mula kelihatan.
"Aku tak mungkin tergoda dengan perempuan macam tu! Murah! Lebih baik aku hati-hati dengan dia lepas ni!" Amaran keras pada hati.
YOU ARE READING
[C] | Dia Ambil Hatiku |
RomanceKerana satu pertaruhan Elena Marzuien terperangkap di dalam sebuah hubungan dengan suami orang, taruhan yang bernilai hampir setengah juta itu disahut dengan berani. "gila! taruhan memakan maruah diri!"- Elena Marzuien. "menang, kau dapat bahagian k...