Bab 10

7.4K 140 5
                                    

"you nak buat apa ni?" Elena bertanya dalam nada bergetar.

"Aku akan buat kau tunduk dekat aku hari ni! Aku nak kau tahu yang kau tu dah jadi milik aku sepenuhnya!" Jawapan dari celah gigi yang digertak berjaya membuatkan jantung Elena gemuruh.

Laju tangan mencapai telefon yang sedang dicas pada sisi kerusi namun, laju juga tangan Ridzuwan merebut lalu dilempar ke belakang.

"You! Apa masalah you? You gila? Haa? Gila ke?" Jerit Elena ketakutan, mata meliar melihat kiri kanan tapi hujan yang semakin deras mengaburi segalanya.

Elena Marzuien kalut mencari jalan untuk lepas, ketakutan yang menyerang membuatkan dia panik seketika.

'no! Aku tak boleh terus ada dengan dia! Kalau tak hancur hidup aku! Aku tak nak ada apa-apa hubungan dengan dia!'

Tanpa dia duga keretanya berhenti di sisi jalan dengan mendadak. Kepalanya hampir sahaja terhantuk pada dashboard.

"Arghh!!" Elena menarik nafas sesaat sebelum beralih ingin memaki hamun lelaki di sebelahnya.

Terhenti gerakannya apabila melihat lelaki itu tengah membuka butang bajunya.

"Apa you buat? You nak buat apa haaa!!!" Jerit Elena.

Takut! Itu sahaja kata yang sesuai dalam situasinya sekarang.

"Kau yang cakap aku tak mampu puaskan kau, jadi hari ni aku nak kau rasa macam mana kepuasan yang sebenar!"

Zap!.

Tubuh ramping Elena ditarik naik ke atas ribanya seraya tangan membuka tali pinggangnya.

"You! Apa you buat ni? Jangan macam ni! I ngaku I salah! I minta maaf! You!!" Rayu Elena kuat ketika tangan lelaki itu mula meraba belakangnya.

Tercuit keberanian yang ada sebelum ini.

Ridzuwan terasuk nafsu, rayuan Elena diabaikan.

"Ridz....jangan Ridz!!" Baju yang terdedah bahagian bahu memudahkan lelaki itu.

Perlahan bibir menyentuh bahu itu membuatkan Elena meremang.

"Ridz ....."

Sentuhan Ridzuwan memberikan rasa berlainan padanya.

Rayuan demi rayuan yang keluar dari mulut wanita itu tetapi Ridzuwan tidak hiraukan, nafsunya yang terkubur selepas malam itu kini membuak buak kembali.

"I need you" bisikan garau yang mengasyikkan kedengaran di gegendang telinga.

"Layan aku...." Entah ke berapa kali lelaki itu mengucapkan kata ini.

Elena hanyut dengan belaian Ridzuwan yang mengiurkan.

Seketika dunia milik mereka berdua.

Ridzuwan menyentuh setiap titik sensitif Elena dengan lihai.

"Beri kehangatan pada I Ridz!" Bisik Elena perlahan, suara khas itu lagi membuatkan Ridzuwan melayang.

"As your wish dear!"

Dalam hujan yang semakin lebat, terulang kembali kejadian tempoh hari yang menguntungkan kedua-dua belah pihak sedangkan di dunia belah lain Aira Amisya sudah mundar-mandir memikirkan cara untuk dapatkan kepercayaan suaminya.

Panggilan dari ibunya tadi merungsingkan dirinya.

'kalau kamu tak boleh tolong tak apalah Aira, ibu tak kisah cuma adik kamu ni lah nak sangat sampai menangis seharian, nasi pun tak makan, kesian ibu tengok'

[C] | Dia Ambil Hatiku |Where stories live. Discover now