După ce toți invitații au fost salutați și formalitățile de bun venit au fost încheiate, ne îndreptăm spre masa lungă și elegantă, acoperită cu o față de masă din dantelă neagră și candelabre ce aruncă umbre dansatoare pe pereții încăperii. Lumina tremurândă a lumânărilor sporește atmosfera sumbră, iar muzica gravă a orchestrei se estompează în fundal, creând o liniște apăsătoare.
Ne așezăm la locurile noastre, iar tata se ridică încet, pregătindu-se să facă un anunț important. Aerul este încărcat de anticipare și de o tensiune aproape palpabilă. Hael, așezat la masa noastră, rămâne neclintit, cu logodnica sa, Chloe, lângă el, dar privirea lui intensă este fixată asupra mea, trimițând fiori reci pe șira spinării.
—Dragi prieteni și parteneri, începe tata cu o voce solemnă, străbătută de o notă de gravitate, în această seară deosebită, am plăcerea de a vă anunța o nouă alianță. Familia Moretti și familia Dumont au încheiat o afacere care va aduce beneficii considerabile ambelor părți, dar desigur, beneficiile vor fi evidente și pentru voi!
La aceste cuvinte, un murmur de interes se ridică din partea invitaților, iar privirile curioase și evaluatoare se îndreaptă către noi și familia Dumont, care stă de partea cealaltă a mesei. În ciuda acestei anunțuri importante, nu pot să-mi iau ochii de la Hael, ale cărui priviri par să-mi străpungă sufletul.
Ochii lui Hael sunt adânci și întunecați, reflectând o dorință enigmatică și periculoasă. Zâmbetul său rece și calculat nu face decât să amplifice senzația de neliniște care mă cuprinde. În fiecare privire pe care mi-o aruncă, simt un avertisment tăcut, o promisiune de întuneric.
—Această alianță reprezintă un nou capitol pentru ambele familii, continuă tata. Suntem încrezători că împreună vom atinge noi culmi și vom depăși orice obstacol.
Privirile celorlalți invitați devin mai pătrunzătoare, iar șoaptele se intensifică, dar eu sunt prinsă în capcana ochilor lui Hael. În ciuda prezenței Chloei lângă el, privirea lui nu se îndepărtează de mine, iar intensitatea cu care mă privește îmi transmite un amestec de fascinație și frică. În timp ce tata își încheie discursul, simt cum o greutate invizibilă apasă pe umerii mei.
Anunțul tatălui meu cade ca un trăsnet asupra mea, iar un murmur de șoc și surpriză se răspândește rapid și prin mulțime. Fețele invitaților trădează diverse emoții, de la fascinație la scepticism și chiar invidie. Ochii lor curioși și evaluatori se îndreaptă către noi și familia Dumont, iar șoaptele devin tot mai intense. Pentru a mai destinde atmosfera, mama și tata deschid seara cu un dans elegant.
Orchestra începe să cânte o melodie lentă și gravă, "Neruda", iar mișcările lor grațioase sunt ca o coregrafie elaborată a puterii și rafinamentului. Privirile invitaților se întorc spre ringul de dans, unde luminile candelabrelor aruncă umbre lungi pe podeaua lucioasă.
După dansul părinților mei, Matteo mă ia de mână și mă conduce pe ringul de dans. Îmbrățișarea lui frățească și zâmbetul său protector mă fac să mă simt în siguranță pentru câteva momente. Dar liniștea aceasta este de scurtă durată.
Melodia se schimbă rapid, acum "Kiss of Fire" răsună puternic în sala de bal, iar Hael apare lângă noi și, fără să spună un cuvânt, îl îndepărtează ferm pe Matteo. O tăcere de gheață se lasă peste mulțime, iar Matteo, deși vizibil nemulțumit, se retrage cu o privire tăioasă. Hael își pune mâna pe talia mea și mă trage aproape de el, iar noi începem să dansăm într-un mod intim și provocator.
—Nu-ți fie teamă, îmi șoptește el la ureche, vocea sa profundă și gravă reverberând în întunericul încăperii. În seara asta, totul se schimbă.
CITEȘTI
Embrace of Darkness
Romance„Îngerii îi cântau la harpe, chemând-o spre lumină, dar ea ar fi ales să-l urmeze până în cea mai întunecată parte a iadului, doar pentru a-l simți aproape, pentru a-i șopti cuvinte ce ar putea transforma orice iad într-un refugiu. Ar fi renunțat la...