Hael și-a apropiat buzele de ale mele, sărutându-mă cu o pasiune sălbatică care îmi taie răsuflarea. Sărutul lui este intens, buzele lui apasându-se ferm pe ale mele, explorându-mi gura cu o dorință necontrolată. Simt cum mâinile lui ferme mi se strecoară în jurul taliei, trăgându-mă mai aproape, fiecare atingere încărcată de o promisiune ascunsă. Mă conduce încet spre dormitor, pașii noștri sincronizându-se într-un dans al seducției.
Spatele genunchilor mei se lovește de marginea patului, iar într-o mișcare fluidă, Hael mă aruncă pe pat. Îmi privesc corpul sub privirea lui intensă și fascinată, iar el începe să mă dezbrace, trăgând fermoarul rochiei mele și lăsând materialul să alunece pe podea. Se așează deasupra mea precum un leu care și-a prins prada, cu antebrațele pe o parte și alta a capului meu. Buzele lui se lipesc de pielea mea, sărutându-mă cu delicatețe dar și cu o intensitate care mă face să tresar. Fiecare sărut este o explozie de senzații, buzele lui moi și fierbinți lăsând o urmă de dorință pe pielea mea. Mă înroșesc inevitabil.
Simt cum mâinile lui îmi explorează corpul, degetele lui alunecând pe coapsele mele, urcând încet pe abdomen. Fiecare atingere este delicată, dar fermă, trasând linii de foc pe pielea mea. Îmi bag mâinile în părul lui, trăgându-l ușor, iar el își ridică o sprânceană surprins de culoarea roz a lenjeriei mele intime. Zâmbește cu satisfacție și spune încet, aproape ca pentru el însuși:
— Se potrivește perfect cu bronzul tău...
Îi dau jos tricoul, bucurându-mă de fiecare secundă în care îi privesc și îi analizez mușchii definiți și tatuajele care îi împodobesc pielea. Fiecare linie, fiecare detaliu este o operă de artă. Sutienul meu zboară rapid și sânii mei primesc un tratament special din partea lui, buzele și limba lui pricepută explorând fiecare centimetru. Simt cum fiecare sărut al lui îmi incendiază pielea, lăsându-mă tremurândă de dorință. Linge, săruta, suge exact ca un nebun. Sfârcurile mele se întăresc imediat ce aerul rece este în contact cu ele, ca mai apoi demonul de deasupra mea să continue să le țină în aceeași stare. Durerea cauzată de mușcăturile asupra sânilor sunt înlocuite numaidecât cu durerea degetelor sale adâncite în pielea mea.
Își continuă traseul de săruturi pe abdomenul meu, coborând încet până la marginea dantelei chiloților mei. Buzele lui alunecă pe pielea mea, lăsând urme umede care îmi fac pielea să se zburlească de plăcere. Privește în sus, pe sub gene, ochii lui întunecați plini de promisiuni nerostite, luându-mi aerul.
— Ești atât de frumoasă... spune el, iar vocea lui este un amestec de admirație și dorință.
Mă întind sub el, simțind fiecare sărut ca pe un foc care arde în adâncul meu. Fiecare atingere a lui este un amestec de delicatețe și forță, o combinație care mă face să tremur de anticipare. Mâinile lui alunecă pe corpul meu, explorând fiecare curbă, fiecare colț ascuns, lăsându-mă complet vulnerabilă și deschisă în fața lui. Buzele lui își continuă traseul pe gâtul meu, coborând pe claviculă și mai jos, trasând linii de foc pe pielea mea sensibilă.
Mâinile lui ferme îmi cuprind talia, trăgându-mă mai aproape, iar săruturile lui devin tot mai intense, mai dorite. Simt cum îmi dezbracă chiloții, lăsându-mă complet expusă în fața lui. Îmi privește corpul sub lumina difuză a camerei, simțind cum dorința lui mă învăluie complet. Fiecare sărut, fiecare atingere este o promisiune de plăcere, o promisiune că el va face din noaptea aceasta una de neuitat. Mă pierd în brațele lui, lăsându-mă purtată de valul de emoții și senzații pe care doar el le poate trezi în mine.
Degetele lui lungi pătrund în mine brusc, fără niciun avertisment, făcându-mă să mă blochez și să suspin. El doar continuă, iar în scurt timp încep să mă bucur de senzație, moleșindu-mă sub atingerea lui. Buzele lui coboară, ispitindu-mă la mai mult, iar aerul cald pe care îl suflă în rafale mici deasupra feminității mele mă face să cuprind cearșaful bleu între degetele mele micuțe, strângându-l cu putere.
CITEȘTI
Embrace of Darkness
عاطفية„Îngerii îi cântau la harpe, chemând-o spre lumină, dar ea ar fi ales să-l urmeze până în cea mai întunecată parte a iadului, doar pentru a-l simți aproape, pentru a-i șopti cuvinte ce ar putea transforma orice iad într-un refugiu. Ar fi renunțat la...