Două zile mai târziu, după-amiaza, și după multe insistente din partea Luciei, am cedat în cele din urmă și am decis să ne întâlnim. Am sunat-o și pe Natalia, iar ea a fost mai mult decât încântată să se alăture planului nostru. Sinceră să fiu îmi era dor de Lucia, dar știam motivul acestei dorințe bruște de a ne vedea. Însă nu știam cum voi refuza propunerea.
—Să spargem conturile bancare ale iubiților noștri! a spus Natalia în glumă la telefon, dar cu o fărâmă de seriozitate în glas.
Am stabilit să ne întâlnim la mall, locul unde extravaganta și opulența se întâlnesc pentru a-și da mâna. Așa ca am început să mă pregătesc.
Am ales să port o salopeta scurtă albă care îmi îmbrățișează cu eleganță silueta, conferindu-mi un aspect sofisticat și modern. Materialul, de o țesătură fină și ușor lucioasă, cade perfect pe corp, subliniindu-mi fiecare mișcare cu delicatețe. Croiul îndrăzneț al salopetei, cu un decolteu adânc și umerii expuși, accentuează proporțiile mele micuțe într-un mod atrăgător, iar pantaloni scurți, ascuțiți și bine definiți, adaugă o notă de senzualitate controlată.
Tocurile sunt un adevărat spectacol: de o înălțime imposibilă, strălucesc sub lumina soarelui și îmi alungesc picioarele, deja lungi, într-un mod fascinant. Fiecare pas pe care îl fac este marcat de un click strident, amintind tuturor de prezența mea impunătoare. Tocurile sunt finisate cu un detaliu de argintiu, care se reflectă în strălucirea adesea intensificată de lumină.
Accesoriile din aur alb sunt o veritabilă operă de artă în sine. Cerceii mici, cu pietre prețioase, dansează ușor în lumină, în timp ce brățările fine și brățara cu pandantive elegante adaugă o notă de rafinament. Colierul, subțire și delicat, se așează perfect pe linia gâtului, strălucind cu o eleganță subtilă. Fiecare detaliu este perfect asortat, creând un look care nu doar atrage privirile, ci le captivează. Nu degeaba am fost model. Doar nu aș angaja pe cineva care să mă îmbrace.
De îndată ce am ajuns, am început să colindăm magazinele unul după altul, lăsând în urma noastră o dâră de parfumuri scumpe și ținute rafinate. Matahalele care mă însoțesc, o prezență constantă și impunătoare, par că nu mai fac față. Mâinile lor sunt pline de pungi, iar expresiile lor devin tot mai exasperate pe măsură ce picioarele li se afundau în covoarele moi ale mall-ului. Rad în sinea mea când mă gândesc cat de tare îi voi distruge astăzi.
În sfârșit, după ce au făcut deja cinci drumuri până la mașină și înapoi, ne-am oprit la o cafenea elegantă pentru a ne trage puțin sufletul. Am comandat fiecare câte o cafea sofisticată, iar eu am încercat să ignor privirile celor din jur. Erau amestecate — unii oameni păreau încântați să mă întâlnească, zâmbind cu admirație sau chiar cu o ușoară invidie, pe când alții mă priveau cu o ură extremă, de parcă prezența mea le strica ziua. Dar am învățat demult să port o mască indiferentă, chiar dacă fiecare privire mă tăia adânc în interior.
Lucia, așezată confortabil pe scaunul din catifea a început să vorbească dând glas adevăratului motiv pentru care ne-am întâlnit.
—Dragă, trebuie să te întorci pe podium, a spus ea cu fermitate, privind fix în ochii mei. Lumea modei are nevoie de tine. Ai o prezență pe care nimeni nu o poate înlocui.
Am oftat ușor, lăsând ceașca de cafea să se odihnească pe farfurioară. Mi-am scos pachetul de țigări și mi-am aprins una din impuls. Am tras fumul toxic adânc calmându-mi sufletul înainte de a răspunde.
—Lucia, știi că nu pot face asta, i-am răspuns, menținându-mi vocea calmă, dar fermă. Hael nu va fi de acord. Și să fim realiști, dacă mă întorc, Hael va înnebuni. Să vadă mult prea multă piele expusă în fața întregii lumi. O ce scandal monstru va ieși! Rad gândindu-mă la cât de intens se va termina cearta, cu el... ohhh... poate merită să încerc.
CITEȘTI
Embrace of Darkness
Romance„Îngerii îi cântau la harpe, chemând-o spre lumină, dar ea ar fi ales să-l urmeze până în cea mai întunecată parte a iadului, doar pentru a-l simți aproape, pentru a-i șopti cuvinte ce ar putea transforma orice iad într-un refugiu. Ar fi renunțat la...