Matteo apare dintr-odată, calm și binevoitor, străbătând mulțimea cu pași siguri. Zâmbește larg, apropiindu-se de noi, lent precum un prădător, oferindu-ne îmbrățișări calde. Pare la fel ca înainte, fratele iubitor și protector. Dar stomacul meu care se agită îmi transmite ca totul e de fațadă, scopul lui este cu totul altul.
—Felicitări pentru cursă și pentru nuntă,spune el cu un zâmbet, iar cuvintele lui par sincere. Cat de sincere pot fi când acum câteva zile m-ar fi înecat în mare pentru decizia mea. Îi mulțumesc aprobând placând cu mâna înconjurată în jurul brațului lui Hael.
Noaptea trece liniștită, iar eu mă pierd în pași de dans alături de Natalia și bucurându-mă de atenția celor prezenți. Gândurile îmi sunt umbrite de Matteo care stă rezervat privindu-ne cu interes. Pune ceva la cale, iar suspansul ăsta mă omoară mai tare decât adevărul în sine.
Natalia îmi prinde mâna cerându-mi să mergem să luăm o pauză după ce am dansat și ne-am distrat.
—Hai să mergem să luăm o pauză, m-am săturat de atâta dans, spune ea zâmbind, trăgându-mă de mână.—Da, chiar avem nevoie de o pauză. Am nevoie de un moment să mă liniștesc, îi răspund, urmând-o spre marginea mulțimii.
Și atunci îl văd stând în mijlocul mulțimii. Cu mâinile încrucișate, Hael stă așezat pe capota mașinii sale, cu o atitudine regală, având privirea fixată asupra mulțimii, alături de Zayn. Ceilalți par a se fi evaporat subit, sau au găsit câte o domnișoară cu care să își petreacă restul nopții. Doar cei doi au rămas privindu-și felinele și protejându-le până și de cea mai mică rază de lumină.
Poziția diavolului meu sugerează o stăpânire absolută, asemenea unui rege care își observă supușii. Muzica răsună puternic în aer, cu acorduri variate care se împletesc într-o simfonie vibrantă, iar tinerii din jur se bucură de viață, trăind-o la maxim. Băutură este peste tot, iar fericirea se citește pe fața fiecăruia.
— Vino, îmi spune el, privindu-mă intens, iar palma lui bate cu forță pe capota mașinii, producând un sunet distinct care atrage atenția asupra noastră.
Mă apropii încet, cu pași grațioși și siguri, asemenea unei feline care se apropie de pradă. Totuși, în ciuda intențiilor mele de a mă alătura lui într-un mod elegant și plin de farmec, planurile mele sunt subit perturbate de prezența sa autoritară.
Hael mă prinde de talie cu o strângere fermă, dar plină de dorință, și mă așează cu delicatețe pe capota mașinii sale. Mă așez cu fața spre el, iar picioarele îmi se învârtesc în jurul trupului său, îmbrățișându-l. Contactul strâns dintre noi este electrizant, iar atmosfera din jur pare să dispară complet. Îl simt lipit de mine, fiecare bucățică de piele mulându-se peste a mea. Rânjetul subtil din colțul gurii mă duce spre extaz mai ales când mă apropie mai mult de el, călărindu-l.
Privindu-mă intens, Hael începe să mă sărute, buzele lui fiind calde și pline de pasiune. Își plimbă mâinile sub materialul tricoului meu, atingându-mi pielea cu o senzualitate provocatoare. Mâinile lui se strecoară peste fiecare centimetru de piele, iar când degetele lui ating punctele sensibile, instinctiv îmi strâng picioarele în jurul lui, trădându-mi intensitatea trăirilor.
—Te simt cum arzi sub atingerile mele, murmura Hael, buzele lui murmurând cuvintele direct pe gâtul meu.
—Hael, scot un gemete răvășit, strângându-l și mai strâns cu picioarele.
Rânjetul diavolesc al lui Hael se amplifică, ca un semn al satisfacției sale.
—Vreau să simți fiecare atingere, fiecare sărut. Vreau să te pierzi în dorința mea, spune el, cu o voce joasă, aproape pârâitoare.
CITEȘTI
Embrace of Darkness
Romansa„Îngerii îi cântau la harpe, chemând-o spre lumină, dar ea ar fi ales să-l urmeze până în cea mai întunecată parte a iadului, doar pentru a-l simți aproape, pentru a-i șopti cuvinte ce ar putea transforma orice iad într-un refugiu. Ar fi renunțat la...