-Csak feküdtem az ágyamon és gondolkoztam.
Szinte mindenen ami történt és történni fog.Beleértve apám halálát,és anyám újra éledését amit még mindig nem tudtam hova tenni.Amikor katica odaadta nekem apám, és anyàm jegygyűrűjeit azt mondta, hogy apám feláldozta magát az egész világ biztonsága érdekében, hogy ne kívánhasson fejedelem.És,hogy anyám azért támadt fel mivel fejedelem meghalt és ő őlte meg anyámat.Másról nem tudok.Az én kis borgárkám elég fátyolosan fogalmazott.Mintha titkolna valamit.Valamit amit nem tudhat meg senki.Nem is tudom.Talán túl gondolom.Hiszen mindennek már 1 hónapja.Ha lenne valami amit katica eltitkolt már rájöttem volna.Fejedelem kilétét viszont tudja.De belsős információk miatt nem adhatja ki még nekem sem.Ezt megértettem mivel nem voltam ott,hogy feketemacskaként segítsek legyőzni a gonoszt ahogy katica tette.Be voltam zárva saját magam bőrtönébe távol a világtól.Távol tőle...
Miközben ezek a gondolatok cikáztak végig a fejemben megpillantom Plaggot a videójátékos polc soraim zömében, kezében egy könyvvel.Vagyis nem igazán könyv.Olyan..mint egy notesz.Na várjuk! Az a naplóm!
-Plagg!
Kiáltottam rá kwamimra és a legnagyobb nemtettszésemet vetettem oda szemébe.A következő pillanatban már le is ugrottam az ágyamról ami eddig a sok gondolatom őrzőjének bizonyult,
és rögtön a naplóm elé nyúltam amit még mindig Plagg olvasott. Mintha nem éppen az előbb szóltam volna rá eszelősen. Ezután gyorsan kikaptam titkaim őrzőjét kezéből és felé fordultam.
-Nem mondtam, hogy nem olvashatod el amit ebbe a füzetbe írok?!
-Adrien.Itt nem az a kérdés, hogy elolvastam-e vagy nem.Hanem inkább az, hogy mióta vezetsz te naplót?Vagy bármit is mondtál az előbb.És miért beszélsz benne magaddal?-kérdezte Plagg kis undorral az arcán mintha azt akarná átadni vele,hogy őrültnek gondol.Amúgy csak mellékesen kb 1 honapja kezdtem el naplót vezetni.Amióta történt az incidens apámmal és a világgal.Az előtt sosem tartottam a kezemben ilyes féle tárgyat.De valahogy mióta ennyi dolog történt nem tudtam rendszert tartani a fejemben.Csak úgy dobálóztak a gondolatok.Ezért inkább levetettem őket papírra.Ott volt kivel megbeszélnem mindent.Mindent amit soha sem mondhatok el senkinek..
-Semmi közöd hozzá és amugy is légyszi ne kutakodj a cuccaim között.-vágtam oda végül, és betettem a naplóm egy fiókba majd kulcsra zártam.Ekkor pillantottam meg a telefonomat aminek a képernyőén egy ismerős kis buborék tett feltűnést.Amint láttam hogy Marinette írt azonnal felkaptam a kis készülékem és meglestemn az üzenetem.
Szia persze!Mozi szuper lesz! Csak egy kicsit megfájdult a fejem.De biztosan jobb lesz❤️
Amikor végigolvasom rögtön megmosolygom.
Nagyon szerencsés vagyok egy ilyen lánnyal aki mindig őszinte velem.Elmondja ha valami baj van.Szeretem ezt a lányt teljes szívemből.Vele vagyok a legboldogabb.
Folytatjuk....
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...